Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie ja też bym nie pogardził. Czy jest ktoś w stanie sensownie odpowiedzieć jak odblokować moduł? Wszędzie tylko jakieś płytkie informacje :), ktoś coś tam słyszał, ale nikt nic nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że ten mój mtx to nie jest 80 tylko jakiś tuningowany na 125 i chciałem się dowiedzieć czy 320 zł to dużo za tłok tuningowy do mtx-a?????????? :rolleyes: a propo tych blokad też bym się chętnie coś dowiedział ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema tez mam honde mtx 80 ale poszukuje do niej schematu instalacji elektrycznej a jak ktos by mogl zrobic zdiecie swojego silnika z bliska tam gdzie jest do przelanczania biegu to prosze przesylac na ten mail [email protected] lub na gg 8604234 bo mam problem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !! też szuakałem o tej blokadzie na module, i bez wiekszego efektu. Pomógł mi jedne forumowicz, od którego mam schematy i tabele z opornością modółów odblokowanych i zablokowany. Jak tylko skończę remont biore się za modół. Jeżeli cos mi sie uda to odrazu napisze ;] Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy cylinder od simsona pasuje do hondy mtx 50??Na forum.motocyklistów wlaśnie taka sugestię odnalazlem i nie wiem czy to prawda.

Ile powinien iść mtx50??moja idzie 55km\h zębatki 14/48 planuje kupno 16/38 dobry wybór??

Jak zwiększyć osiągi??Motor używany glównie do jazdy po asfalcie.Czy gdy kupię papiery od 80-tki niemieckie kompletne czy dam rade ją zarejestrować na 50-tke??Z numerami na ramie i silniku by nie bylo problemu mam dostęp do taryfikatora:)Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy cylinder od simsona pasuje do hondy mtx 50??Na forum.motocyklistów wlaśnie taka sugestię odnalazlem i nie wiem czy to prawda.

Ile powinien iść mtx50??moja idzie 55km\h zębatki 14/48 planuje kupno 16/38 dobry wybór??

Jak zwiększyć osiągi??Motor używany glównie do jazdy po asfalcie.Czy gdy kupię papiery od 80-tki niemieckie kompletne czy dam rade ją zarejestrować na 50-tke??Z numerami na ramie i silniku by nie bylo problemu mam dostęp do taryfikatora:)Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam

 

 

Powiedzcie mi skąd biorą się tacy ludzie??? :) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy cylinder od simsona pasuje do hondy mtx 50??Na forum.motocyklistów wlaśnie taka sugestię odnalazlem i nie wiem czy to prawda.

Ile powinien iść mtx50??moja idzie 55km\h zębatki 14/48 planuje kupno 16/38 dobry wybór??

Jak zwiększyć osiągi??Motor używany glównie do jazdy po asfalcie.Czy gdy kupię papiery od 80-tki niemieckie kompletne czy dam rade ją zarejestrować na 50-tke??Z numerami na ramie i silniku by nie bylo problemu mam dostęp do taryfikatora:)Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam

 

1. Skoro cie nie stac na moto to po o kupiles?? Cylinder kup normalny, przeznaczony do twego sprzeta, a nie kombinujesz niewiadomo po co...

2. Zmiana zebatek z 14/48 do 16/38 wyszlaby moze w Tomahawk'u.... Ten moto nie ma az takiej mocy by ruszyc kolem na takich przelozeniach. Zmien o 3-4 zeby i bedzie dobrze a nie o 16... (1 z przodu to 3 z tylu). Z MTXa nie zrobisz motocykla co poleci 120km/h.

3. Co do tych kombinacji z rejestracja to nawet nie bede komentowal... Chcesz zmazac numery z ramy i silnika, tylko po co?? Przeciez bez zadnych znajomosci tego nie zarejestrujesz.

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gudaj tacy ludzie biorą się z milości rodziców w przeciwieństwie do Twoich:/

 

O cylinder tylko zapytalem(skoro można to zrobić mniejszym kosztem więc tylko pytam).Ok dzięki za "milą" odpowiedź.Numery po to bo nie mam na moto papierów a chcialbym je zarejestrować a mam możliwość kupna niemieckich papierów.Motor jest po remoncie mial zrobiony szlif,nowy tlok,pierścienie,lozyska,nowe sprzęglo i wiele innych więc z mocą na początku nie ma problemu do 50km\h szybko leci później poprostu jest tak jak jest że prędkość max to 55km\h a z tego co wiem te hondy w dobrym stanie wyciągają ok.70 km\h.Jeżeli zaloze zębatki 16\38 to oczywiście będzie spadek mocy na starcie ale v-max powinien się polepszyć.Nie opowiadaj bzdur że nie ruszy bo nigdy nią nie jeździleś:/Czekam na odpowiedzi poważnych ludzi.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee.... A ty jezdziles juz na przelozeniach 16/38?? To byla powazna odpowiedz. Sam w DR zmienilem zebatki z 13x48 na 14x43, czyli 8 zebow. Jednak jest roznica miedzy niewysilonym 350 4t a 50 2t... DRka duzo szybciej jedzie jednak juz nie jest taka zywa(bardziej odpowiada mi taka jazda). Twoje 50ccm nie osiaga takich mocy zeby sie przyjemnie jezdzilo po tak istotnej zmianie. Jednak zrobisz jak chcesz....

 

Co do papierow - silnik to czesc wymienna nie potrzeba nic kombinowac. Aby zarejestrowac na 50ccm musisz miec kogos kto oswiadczy ze to silnik 50ccm...

 

POZDRO

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh.... To musisz jakos skombinowac BRIEF odpowiadajacy twojemu motorkowi, wyrejestrowanie w niemczech, i umowe kupna z poprzednim wlascicielem. A jak chcesz zarejestrowac 80/50 musisz znac jakiegos typa ktory na przegladzie wpisze ci ze to cylinder 50ccm a nie 80ccm. Dodatkowo by sie przydalo zetrzec pojemnosc z cylindra. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...