RazieL Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Kurcze... szukam, szukam i nie moge znaleźć... Był kiedyś temat o blokadach w mtxie 80 chlodzonym cieczą. Bardzo potrzebne mi są te informacje(szczegolnie o tej blokadzie obrotów). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 W zasadzie ja też bym nie pogardził. Czy jest ktoś w stanie sensownie odpowiedzieć jak odblokować moduł? Wszędzie tylko jakieś płytkie informacje :), ktoś coś tam słyszał, ale nikt nic nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nogos Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Okazało się że ten mój mtx to nie jest 80 tylko jakiś tuningowany na 125 i chciałem się dowiedzieć czy 320 zł to dużo za tłok tuningowy do mtx-a?????????? :rolleyes: a propo tych blokad też bym się chętnie coś dowiedział ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Witam mam pytanie jak wygląda stacyjka od mtx'a 80 chodzi mi o podłączenie kabli ile jest wejść??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross21 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) Mam pytanie: Czy ten zestaw napędowy z tej aukcij będzie pasował do Hondy MTX 125? Jeśli nie to jaki mam kupić?Prosze o pomoc to dla mnie ważne?http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=195260981 Edytowane 21 Maja 2007 przez cross21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 A nie latwiej zadzwonic, spytac sie to ci szybko dopasuja :D Najlatwiej byloby policzyc ile masz teraz zabkow na zebatkach i jakie przelozenia i porownac z tymi na aukcji. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemien Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 siema tez mam honde mtx 80 ale poszukuje do niej schematu instalacji elektrycznej a jak ktos by mogl zrobic zdiecie swojego silnika z bliska tam gdzie jest do przelanczania biegu to prosze przesylac na ten mail [email protected] lub na gg 8604234 bo mam problem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Witam !! też szuakałem o tej blokadzie na module, i bez wiekszego efektu. Pomógł mi jedne forumowicz, od którego mam schematy i tabele z opornością modółów odblokowanych i zablokowany. Jak tylko skończę remont biore się za modół. Jeżeli cos mi sie uda to odrazu napisze ;] Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzzzi Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam, Czy cylinder od simsona pasuje do hondy mtx 50??Na forum.motocyklistów wlaśnie taka sugestię odnalazlem i nie wiem czy to prawda.Ile powinien iść mtx50??moja idzie 55km\h zębatki 14/48 planuje kupno 16/38 dobry wybór??Jak zwiększyć osiągi??Motor używany glównie do jazdy po asfalcie.Czy gdy kupię papiery od 80-tki niemieckie kompletne czy dam rade ją zarejestrować na 50-tke??Z numerami na ramie i silniku by nie bylo problemu mam dostęp do taryfikatora:)Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam, Czy cylinder od simsona pasuje do hondy mtx 50??Na forum.motocyklistów wlaśnie taka sugestię odnalazlem i nie wiem czy to prawda.Ile powinien iść mtx50??moja idzie 55km\h zębatki 14/48 planuje kupno 16/38 dobry wybór??Jak zwiększyć osiągi??Motor używany glównie do jazdy po asfalcie.Czy gdy kupię papiery od 80-tki niemieckie kompletne czy dam rade ją zarejestrować na 50-tke??Z numerami na ramie i silniku by nie bylo problemu mam dostęp do taryfikatora:)Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam Powiedzcie mi skąd biorą się tacy ludzie??? :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam, Czy cylinder od simsona pasuje do hondy mtx 50??Na forum.motocyklistów wlaśnie taka sugestię odnalazlem i nie wiem czy to prawda.Ile powinien iść mtx50??moja idzie 55km\h zębatki 14/48 planuje kupno 16/38 dobry wybór??Jak zwiększyć osiągi??Motor używany glównie do jazdy po asfalcie.Czy gdy kupię papiery od 80-tki niemieckie kompletne czy dam rade ją zarejestrować na 50-tke??Z numerami na ramie i silniku by nie bylo problemu mam dostęp do taryfikatora:)Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam 1. Skoro cie nie stac na moto to po o kupiles?? Cylinder kup normalny, przeznaczony do twego sprzeta, a nie kombinujesz niewiadomo po co...2. Zmiana zebatek z 14/48 do 16/38 wyszlaby moze w Tomahawk'u.... Ten moto nie ma az takiej mocy by ruszyc kolem na takich przelozeniach. Zmien o 3-4 zeby i bedzie dobrze a nie o 16... (1 z przodu to 3 z tylu). Z MTXa nie zrobisz motocykla co poleci 120km/h.3. Co do tych kombinacji z rejestracja to nawet nie bede komentowal... Chcesz zmazac numery z ramy i silnika, tylko po co?? Przeciez bez zadnych znajomosci tego nie zarejestrujesz. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzzzi Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Gudaj tacy ludzie biorą się z milości rodziców w przeciwieństwie do Twoich:/ O cylinder tylko zapytalem(skoro można to zrobić mniejszym kosztem więc tylko pytam).Ok dzięki za "milą" odpowiedź.Numery po to bo nie mam na moto papierów a chcialbym je zarejestrować a mam możliwość kupna niemieckich papierów.Motor jest po remoncie mial zrobiony szlif,nowy tlok,pierścienie,lozyska,nowe sprzęglo i wiele innych więc z mocą na początku nie ma problemu do 50km\h szybko leci później poprostu jest tak jak jest że prędkość max to 55km\h a z tego co wiem te hondy w dobrym stanie wyciągają ok.70 km\h.Jeżeli zaloze zębatki 16\38 to oczywiście będzie spadek mocy na starcie ale v-max powinien się polepszyć.Nie opowiadaj bzdur że nie ruszy bo nigdy nią nie jeździleś:/Czekam na odpowiedzi poważnych ludzi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Eeeee.... A ty jezdziles juz na przelozeniach 16/38?? To byla powazna odpowiedz. Sam w DR zmienilem zebatki z 13x48 na 14x43, czyli 8 zebow. Jednak jest roznica miedzy niewysilonym 350 4t a 50 2t... DRka duzo szybciej jedzie jednak juz nie jest taka zywa(bardziej odpowiada mi taka jazda). Twoje 50ccm nie osiaga takich mocy zeby sie przyjemnie jezdzilo po tak istotnej zmianie. Jednak zrobisz jak chcesz.... Co do papierow - silnik to czesc wymienna nie potrzeba nic kombinowac. Aby zarejestrowac na 50ccm musisz miec kogos kto oswiadczy ze to silnik 50ccm... POZDRO Edytowane 31 Maja 2007 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzzzi Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Ok nie kloce się zmienie najwyżej pożaluje;] Jak to kogoś kto to potwierdzi??Ja do tego moto nie mam kompletnie nic:/więc jest możliwość rejestracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Ehh.... To musisz jakos skombinowac BRIEF odpowiadajacy twojemu motorkowi, wyrejestrowanie w niemczech, i umowe kupna z poprzednim wlascicielem. A jak chcesz zarejestrowac 80/50 musisz znac jakiegos typa ktory na przegladzie wpisze ci ze to cylinder 50ccm a nie 80ccm. Dodatkowo by sie przydalo zetrzec pojemnosc z cylindra. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.