kusiek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 czesc moja mz stała długo zepsuta w garazu(nieruszona) tłok był pękniety i powpadały syfy(odłamki tłoka) do silnika ale hyba wyjołem wszytko... wiec wczoraj kupiłem zestaw z tłokiem(sworzeńn pierscienie...itd)wszytko to wymieniłem i wymieniłem zabezpieczenie do iglicy w gazniku... i mz zapaliła od pierwszego kopa lecz strasznie kopci z tłumika niewiem czemu i niewchodzi na obroty i tak jest tez podczas jazdy...(gaz na maxa a ona sie wlecze) mieszankae zrobiłem dobra...myslałem ze trzeba wyregulowac gaznik ale przed wymiana tłoka wszytko było wyregulowane idealnie wiec nic niezmieniałem...czego to moze byc wina prosze o rady i przypominam ze jestem poczatkującym...wiec prosze pomnie niejechac:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Może masz uszkodzony simmering od strony sprzęgła i siorbie olej i dlatego kopci :D Najlepiej jakbys wymienił2 simmeringi, tzn od strony sprzęgła i od strony zapłonu, tak dla pewności. Sprawdz również czy nigdzie nie bierze lewego powietrza :) PS: jaką mieszanke zrobiłeś ??:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Moze masz zamkniety przerywacz?? Moze odwrotnie tlok zalozyles?? Strzalka do przodu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Moze odwrotnie tlok zalozyles?? Strzalka do przodu! to raczej nie bo wtedy by połamały sie pierścienie. Ja bym obstawiał zapłon, gaźnik.Jaki kolor ma dym? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 a kupiłeś odpowiednio rozmiarowy tłok? tłok był pękniety i powpadały syfy(odłamki tłoka) do silnika ale hyba wyjołem wszytkow takim przypadku trzeba zawsze silnik rozebrac. Tego sie nie da wyciągnąć w 100%' date=' a nawet jeden mały opiłek, odłamek może sporo nowych kosztów narobić, odkręć głowice i popatrz czy juz nie jest za późnomoże od stania<starości> pływak w gaźniku stracił nieszczelność i podaje za dużo paliwa!<to by tłumaczyło dym>Moze masz zamkniety przerywacz??a tego nie rozumiem możesz to wyjaśnić, przecież brak przerwy lub zbyt duża jej wartość powoduje brak iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 motocykl długo stał .. i uszczelniacz puszcza.. porostu sparciał .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AddaM Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Moze zle sie wyrazilem chodzi mi ze ma za mala przerwe!! A strzela w wydech albo w filtr powietrza?? Ja tak mialem (z tym filtrem) (dziwne) przez zle wyregulowana przerwe na przerywaczy. A moze kondensatorek? Jaki masz zaplon klasyczny czy elektroniczny??pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Biorąc pod uwagę małą moc ,to możesz mieć cylinder porysowany.Oczywiście możliwe wszelkie usterki związne z zapłonem, simmery,może masz luzy na czopach głównych-i tam Ci łapie lewe i olej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 dym ma kolor biały [ Dopisane: 10-12-2005, 22:18 ]amieszanka na pewno jest dobra :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Jeśli dym ma kolor biały-to najprawdopodobniej nadmiar spalanego oleju pochodzi ze skrzyni biegów.Nie znam oleju mieszankowego(poza luxem ,ale raczej tego nie używasz), który by spalał sie w ten sposób ,a przekładniowy tak.Czyli byś miał walniete simmery...Lub moze zbyt duży poziom oleju w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatter Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Co ma zbyt duży poziom oleju w skrzyni do tego, że go ciągnie do skrzyni korbowej??Kup nowe simmeringi 2x4zł i załóż, powinno być ok, a jak nie to pomyślimy dalej. Godzina roboty, no moze trochę więcej [ Dopisane: 10-12-2005, 22:20 ]Acha, jak chcesz sprawdzić, czy masz walnięty simmering od strony sprzęgła to nalej oleju do skrzyni i odpal moto, niech pochodzi z pół godziny i zobacz , czy coś oleju ubyło w skrzyni. Najlepiej odkręć wtedy tą śróbkę co ci pokazuje ile oleju masz nalać, jak wcześniej(po nalaniu oleju) ci z niej wypływał olej, a po tej pół godzinnej jeżdzie nie wypływa(czyli ubyłó) to masz simmera do wymiany, lub masz nieszczelność między karterami :cry: :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Co ma zbyt duży poziom oleju w skrzyni do tego' date=' że go ciągnie do skrzyni korbowej?? [/quote'] mam nadzieję,że kolega wie jaki powinien być poziom oleju i u Niego to nie będzie przyczyna.No ale jak masz o wiele większy poziom wtedy wytwarza się ciśń. i może wysadzać olej m.in do skrzyni korbowej... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatter Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 też prawda, a ta śruba co się mierzy poziom oleju to dla tych nie wtajemniczonych znajduje się w pokrywie od sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 no chyba to bedą te simeringi... mógłby mi ktos opisac dokładnie jak wymienia sie simeringi? gdzie sie znajdują? czy trzeba silnik rozbierac?itd z gory dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 żeby wymienic simmering od strony sprzegłła trzeba zdjac lewy dekiel i sprzeglo. simmering jest zabezpieczony takim drutem, wyjmujesz go i dowolnym sposobem wyjmujesz simmering, tylko uważaj żebys czegos nie uszkodził przy wyciaganiu, a od strony prądnicy tak samo tyle że tzrba najpierw odkrecic prądnice, wyjac kzywke z wirnika, i pozniej wkrecasz w wirnik odpowiednia srobe żeby go zdjąc, i pozniej tak zamo jak z pierwszym.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.