Skocz do zawartości

no to ja tez sie pochwale :) update - nowe fotki str 2


yezoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dOBRY WYBOR! mIALEM TAKA Z 2000 R.KILKA LAT TEMU -SUPER SPRZECIK, WZORCOWE 'JEDNOPALCOWE' HAMULCE- POD WARUNKIEM, ZE NIE ZMNIENISZ ORYGINALNYCH KLOCKOW. SUPER PORECZNOSC NA TORZE.UWAGA PO OTWARCIU TLUMIKA BEZ REGULACJI Z 'PRZODU'- TRACI 'DOL' JAK SZLAG.MOJA SMOCZYCA DO TEJ POWRY WSPOMINA 'SZOSTECZKE'.PZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma identyczna tylko ze z 99r bodajze i zadowolony z niej jest.Kupiona w salonie w polsce jezdzana nieco extremalnie i nic niemial z nia zadnych nieprzyjemnosci.

Teraz jest do sprzedania takze jak ktos jest zainteresowany to PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dzieki ludziska, zrobilem zdjataka ale niestety w nocy i sa strasznie slabe. We wtorek zrobilem juz pierwszy zakup dla kierowcy :P czyli kaksk AGV GP-PRO juz sobie stoi na polce i czeka ..... cena byla smieszna, wyprzdarz w Hondzie na okeciu wyrwalem go za 628PLN.... przeceniony z 1750.

 

W weekend by byly szwagier - Robert Michalczewski - moze niektorzy kojaza z toru poznan, i mowil ze ladnie utrzymany tylko gazniki do regulacji, polecil Kedziora z Suzuki w piasecznie, wiec pewnie pierwsza trasa bedzie wlasnie tam :P kurde a tu jeszcze swiat nie bylo....

 

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie zamontuj amorek skretu

 

 

Nie wiem, moze moja R6 była jakas ,,inna" ale jeździełm nią ostro, waliłem niezłe gumy(przód i tył), w sumie zrobiełm nią 10 tyś km i nigdy nie odczułem braku amroka. Testowałem po róznych drogach,w górach, autostradach, zwykłych wiejskich, miastach i nic, rzadnej Shimy, nawet delikatnych oznak...

 

Także mi amorek nigdy sie nie przydał...

 

Ale prawie wszyscy mówią, ze do R6 niezbedny jest amorek, więc coś w tym musi być...

 

Pozdr :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez tak myslalem dopóki nie załozyłem amorka. 2 lata temu przejezdzilem sezon R6 bez amorka a w zeszłym sezonie zamontowalem amorek i róznica zasadnicza - zapierdalalem grubo ponad 200 dziurawa droga do warszawy i poprzednio musialem trzymac kireownice dosyc mocno bo na dziurach i wybojach prawei z rok przy takiej predkosci wyrywalo a po zalozeniu amorka moglem trzymac leciutko 2 palcami. Podobnie na torze bez amorka przy wyjsciu z zakretów na duzej predkosci mialem charakterystyczne "trzepotanie" motocykla a po załozeniu amorka zdecydowana poprawa . Podobnie z gumami pare razy zdarzyło sie ze opadajac kolo mi sie skrzywilo i trzasło przodem jak cholera a z amorkiem nic takiego nie mialo miejsca skrecalem go na maksa i kolo zawsze opadalo proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Patryk hehehe co za dziwny zbieg okolicznoesci :evil: bo ja tez Patryk jestem hehe milo bedzie poznac :evil:

 

Niestety Yamaszka stoi u tesciow, w weekend sobie tylko posiedzialem, nawet tankpada dostalem od zonki pod choinke :evil:

 

Czekam na kaske i trzeba bedzie reszte ubioru dokupic bo ceny narazie sa bardzo przystepne

 

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...