PAWEL----B Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Dzisiejszego dnia rozebralem motor {cr 125} no i wyjalem tlok , no bo caly sezon na nim jezdzilem powiedzcie mi teraz jak mam dobrac nowy i skad mam wiedziec ze ten co wyjalem jest juz kiepski lub nie , no bo powinien byc kiepski w koncu swoje przejezdzil . No i mam jeszcze jedno pytanie jak ocenic stan tloka jak juz sie go wyjmie dodam ze nie ma wiekszych zarysowan jedynie mikroskopijne ??? [ Dopisane: 07-12-2005, 20:16 ]a i jeszcze jedno tlok w cylindrze siedzial ciasno nie mial luzu i powiedzcie mi jeszcze jaki najlepiej tlok kupic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 cały sezon na jednym tłoku?? Przecież w crossach zmienia się duużo szybciej. W Crce 125 powinno się tłok zmieniać co 8motogodzin (tak było w jednośladzie). Jak Ty przejeździłeś cały ten sezon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 cały sezon na jednym tłoku?? Przecież w crossach zmienia się duużo szybciej. W Crce 125 powinno się tłok zmieniać co 8motogodzin (tak było w jednośladzie). Jak Ty przejeździłeś cały ten sezon? Chyba kolegha jasno napisal Ci ze przejezdzil i jaki jest stan ukladu Tłok+cylinder Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 a powiedz mi taka rzecz bo teraz nie pamietam...czy te tloki mialy na sobie jakies oznaczenia?? jak ocenic czy tlok jest dobry.........to zalezy jak jezdziles....mowisz ze nie ma wiekszych rys.....ja bym proponowal go wymienic bo w koncu przejezdzil juz swoje...a potem moga byc problemy jak sie zatrze...jaki by ci tu polecic tlok...moim zdanie dobry by byl tlok wossner lub vertex..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 karzełGłupotaCo 20-30Motogodzin to się zmienia jak się jest zawodnikiem. Hormon jezdzil ostro swoją jeszcze bardziej wyżyłowaną 80cc i przejeździł około 50 motogodzin. Nawet tłok ma gwarancje na 12. Jak ktoś zmienia tłok co 8 motogodzin to chyba sra pieniędzmi... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Karzeł ogląda Jednoślad i ma papkę w mózgu...Uczmy się wszyscy z Jednoślada, będziemy nosić berety.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 pawel-b Wyciagasz tłok i patrzysz jak z nikasilem jak jest ok to super jak jest tuleja to zaraz powiem. Mierzysz dokladnie cylinder średnicówka (lepiej zeby robil to ktos kto zna sie na rzeczy bo to jak dla mnie to cholernie skomplikowana sprawa) potem patrzysz na selekcje tłoka. Selekcje sa do D a moze E (kazda nastepna to 0.01 mm z tego co sie orientuje). I jak zmierzysz cylinder to dobierasz tlok tak zeby mial 0.03-4 mm luzu jak masz nikasil ale wtedy bardzo delikatnei "docierasz" (kolega do sx 125 zapakowal 0.03 mm i mu sie udalo ale zalecny luz do setki to 0.04) lub 0,04-5 mm jak masz tuleje. Tłok jest żużyty kiedy ma 0,08 mm luzu. Ale po sezonie raczej wymien bo jak ci sie rozleci to masz miesiac jazdy w plecy. p.s. Karzeł jak nie jezdzisz na crossie to sie nie udzielaj bo 3/4 crossow w polsce nie ma tlokow zmienianych na czas i nikt z tego powodu nie placze a jak mialoby byc wszystko zmieniane na czas to przesle ci na priv moj numer konta i mozesz tysiaczka na miesiac przelac ;) Dla amatora (to jeszcze zalezy od czestotliwosci jazdy i stylu) to okolo 2-3 tlok na sezon to maks :P ja ci powiem ze u mnie tlok mial półtora sezonu ale kwalifikowal sie juz do wymiany. Na nowym zrobilem okolo 30h (do zimy) ale teraz przy kompleksowym remoncie moto napewno go wymienie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 w sumie napewno sie nie zatrze jak jest wyjechany 8) Slyszalem ze w cr co 20 motogodzin ostrej wykorzystującej moc moto jazdy;]Ale pocalym sezonie mozna zmienic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Tylko zrobi taki burdel w silniku że strach. Pęknie w środku i 2tys zł jak nie więcej do tyłu ;)20motogodzin........bez przesady. Przeciętny zawodnik zmienia co 30. Ci bogatsi mogą zmieniać częściej! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 zatrzec sie napewno nie zatrze tylko jak tlok jest za luzny pekaja i odpadaja listki tego tloka no i wtedy wiadomo w najlepszym wypadku tylko karter (ja tak w dt mialem 8) ) a w najgorszym cylinder kartery i moze jeszcze wal. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Wybaczcie dałem ciała ;) chciałem dobrze, nie bijcie :P już nie bede. heh ale pojechali.. ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Wyciagasz tłok i patrzysz jak z nikasilemto ta powloka w cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Tak.Jeśli nie widzisz znacznych rys ani miejsc w której jest widocznie przetarta do metalu to spokojnie zakładaj następną selekcję i ciesz się jazdą ;) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Tłok w crsówce zazwyczaj nie ma rys co do sprawdzania to suwmiarka i sednicóka do cylindra.łatwo tez jest ocenic wkądając sam pierścien do cylinindra.Po roku to tłok trzeba końiecznie zmienić nawet jak ładnie wygląda.Jak już sie robią luzne to lubią pękać i wycierać nadmiernie nicasilna tłoku masz podaną selekcje albo rozmiar. Co do wymiany to nie zawsze nastepny tłok to nastepna selekcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 co do tlokow proponuje vertex rozsadna cena i jakosc u nas chlopaki w klubie na 1 tloku przejezdzaja sezon bez szalenstw a jak ktorys ostro jezdzi to potrafi co 2 tyg zmienaic a jak sie przecholuje i nie zmieni sie tloka to potrafi sie rozsypac i balaganu narobic najlepiej sprawdzic stan mierzac cisnienie sprezania a jak masz rozlozony to na tloku beda widoczne przedmuchy co jest jenym z oznakow zurzycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.