Gość Zbycho Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Zbychu, niekoniecznie. Kiedyś kumpel miał taki sam kłopot - manetki były źle podłączone. One są tak zrobione, że w trybie start sa podłączone równolegle, a w normalnym szeregowo, i to zmienia obciążenie i oddawaną moc. Jak się je dobrze podłączy to jest git. Pamiętam że mi to troche czasu zajęło, ale jak sobie rozrysowałem schemat to było git :) Jednak koniecznie :icon_razz: Była zwalona jakaś część co się kupuje po trzy grosze za dziesięć sztuk :icon_mrgreen: . Kolega naprawił mi to w dziesięć minut. Po sezonie jak już guma była konkretnie przygrzana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 I może właśnie dlatego stałem się fanem Oxfordów? ;) Grzeją lepiej od Daytony i Saito.... :D Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 I niech ci pizza lekką będzie. Jeszcze bądź konsekwentny i zrzecz się polskiego obywatelstwa, wtedy naprawdę mój szacun do ciebie wzrośnie. sorry za offtop :clap: :clap: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 :clap: :clap: :clap: to was zaskocze dokumenty zdalem a po drugie i tak stracily juz swa waznosc.Nowych i tak mi nie wyrobia bo nie mam meldunku po sprzedazy domu.Wiec wylegitymowac polskim dokumentem sie nie moge.Narazie posiadam tylko Wloskie prawko i dowod od stycznia bedzie i paszport. A i tak dalej twierdze ze Polacy to narod bardzo zlosliwy i zawistny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 co moze byc przyczyna , ze po obciazeniu grzaniem znika napiecie na manetkach... bo mi sie cos zpuslo i przestalo grzac , mam mechaniczny wlacznik jak w linku do daytona grips , kabel plusowy idzie gdzies w isnatalacje bez zabezpieczen i przekaznikow , zasilanie jest po wlaczeniu zaplonu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 co moze byc przyczyna , ze po obciazeniu grzaniem znika napiecie na manetkach... bo mi sie cos zpuslo i przestalo grzac , mam mechaniczny wlacznik jak w linku do daytona grips , kabel plusowy idzie gdzies w isnatalacje bez zabezpieczen i przekaznikow , zasilanie jest po wlaczeniu zaplonu.Niektóre manetki pracują tylko w jakimś zakresie napięć, sprawdź jakie masz napięcia na instalacji, może to regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 A jakie masz manetki?Bo Saito II po prostu lubia sie popsuc :]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) daytony mam , regulator raczej ok , bo po awarii zrobilem 300 km i nic nie wskazuje w slabe napiecie na klemach aku..Manetki przestaly grzac , po demonstracyjnym pokazie jak dzialaja :).... i mimo wlacznia na cala moc , grzaly jakos tak slabawo :) Edytowane 4 Maja 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Sprawdź wszystkie połączenia i sprawdź też ten nieszczęsny regulator w razie czego.Miałem kiedyś tak, że manetki raz grzały mocno, raz słabo, a czasem wcale nie grzały, ale to było już tak dawno, że nie pewien, ale wydaje mi się że to była luźna masa. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 daytony mam , regulator raczej ok , bo po awarii zrobilem 300 km i nic nie wskazuje w slabe napiecie na klemach aku..Manetki przestaly grzac , po demonstracyjnym pokazie jak dzialaja :).... i mimo wlacznia na cala moc , grzaly jakos tak slabawo :)Niewiem jak Daytony, ale np Oxfordy wyłączają się też przy zbyt wysokim napięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 no i juz dzialaja , podjechalem do elektryka i odrazu w gaszczu kabli i jakis plastikow , wyniuchal bezpiecznik na kablu . Okazalo sie ze cale mocowanie bezpiecznika i bezpiecznik mocno zasniedzialy , po czyszczeniu wszystko dziala ! Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawet Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) Cześć Chce kupić podgrzewane manetki OXFORD dokładnie takie jak tehttp://allegro.pl/sm...2339255748.html I czytałem trochę na forach o poprawnej instalacji tych manetek. Dowiedziałem się że są dwa sposoby instalacji: sposób 1)mimo że w instrukcji manetek jest napisane że można je podłączyć bezpośrednio pod aku (bo mają jakiś system zapobiegający rozładowaniu akumulatora). To mimo to dobrze jest podłączyć je przez przekaźnik np do świateł. sposób 2)Drugie podejście jakie wyczytałem, mówi, że do instalacji podgrzewanych manetek najlepiej wykorzystać zamiast przekaźnika, automatyczny włącznik świateł, Taki jak ten:http://allegro.pl/au...2340682435.html Działa to tak:automatyczny włącznik świateł podpinamy pod aku, a do naszego automatycznego włącznika świateł podpinamy manetki.Automatyczny włącznik świateł zaczyna przekazywać prąd do manetek, jeśli tylko wykryje że aku dostaje ładowanie (czyli jak uruchomimy silnik)Więc manetki nam działają tylko przy zapalonym silniku. Pytania do Was1)Czy ktoś ma manetki zainstalowane tym drugim sposobem, bo ten wydaje mi się lepszy ? 2)Czy do Tego automatycznego włącznika świateł, oprócz grzanych manetek, mogę se podłączyć jednocześnie i inne urządzenia (elektroniczny zegarek samochodowy + elektrozaworek olejarki+ gniazdo zapalniczki)Czy lepiej żeby każde z tych urządzeń miało osobny (bo 4 osobne przekaźniki albo włączniki świateł zrobią mi bałagan pod siedzeniem )? 3)Który sposób instalacji manetek Wam wydaje się lepszy i czemu ? 4)Dala czego mimo że instrukcja manetek OXFORD mówi żeby je podłączyć bezpośrednio pod aku, to w praktyce zaleca się takie kombinowanie ? Edytowane 17 Maja 2012 przez Pawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.