Koza Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Witam! Powoli dojrzewam do decyzji o sprzedaniu swojej Virago i dokończeniu remontu starej XJ650. Zostały w niej na dobrą sprawę tylko gaźniki. I tu mój dylemat - czy lepiej (korzystniej pod względem rezultatu) jest zakupić używane gaźniki w dobrym stanie (cena poniżej 100 euro, dowiadywałem się, dla przykładu dostępne na ebay.de), czy też remontować te obecne za pomocą reperaturek dostępnych, np. w Louisie (link tutaj). Obecne gaźniki nie trzymają poziomu paliwa, mają luzy na przepustnicach a zaworki iglicowe są mocno sfatygowane. Cena reperaturek to 16 euro za sztukę (na 4 gaźniki wychodzi 64 euro). Reperaturki Louisa nie zawierają membran, ale ktoś na Forum wypowiadał się, że dorabiał membrany z prezerwatyw (do marca jest u mnie promocja na Durexa ;-) ). Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i dyskusję. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ja chciał bym się przyłączyć do tematu. Moja kawa (Z250) teoretycznie wszystko jest ok, ale moto się nie wkręca. Jak myślicie może to być wina membrany :?: Bo jest jakaś klejona i podwujna jedna orginalna a na wierzch jakaś dorabiania. CZy to może być przyczyna :?:A co do membrany to powiedzcie mi co z tymi durexami, może nareszcie kondon mi się do czegoś przyda :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Obecne gaźniki nie trzymają poziomu paliwa' date=' mają luzy na przepustnicach a zaworki iglicowe są mocno sfatygowane[/quote'] Wymień na używane, ale dobre gaźniki - wyjedzie taniej niż zlikwodowanie luzów na osiach przepustnic. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Dzięki, Paweł, za odpowiedź. A co myślisz o tych z ebay.de (link w moim poprzednim poście)? Da się o nich coś powiedzieć patrząc na zdjęcie?Jeśli miałbym je wcześniej w ręku, jak je sprawdzić, czy to nie kompletna ruina? Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Niestety sprawdzic bez dotkniecia sie nie da. Nalezalo by zapytac sprzedajacego jaki przebieg mial motocykl i wierzyc ze mowi prawde.Z kolei reparaturki nic ci nie pomoga jezeli gaznik ma luzy na przepustnicach obrotowej czy podcisniniowej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Najlepiej (niestety) widać to na motocyklu, na biegu jałowym - przykładasz palec do ośki przepustnic i czuć wyraźnie ruch przód-tył. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Ja do swojej poprzedniej XJ kupowałem używane gaźniki... efekt był mizerny, sprzęt chodził troche lepiej, teraz wzbogacony o minione doświadczenia, regenerował bym obecne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Dziękuję za rady, panowie. Na razie 2:1 przeciw regeneracji. Idaho, jak byś zregenerował luzy na ośkach przepustnic? Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Przefrezowanie gniazd osiek przepustnic, (problem stanowi złapanie osi, bo gdy jej nie złapiemy z przepustnicy zrobi nam sie mimośród), przetoczył ośki przepustnic i dał tulejki. Robot cięża i wymagającego dobrego tokarza i frezera... ale do wykonania, koszt za jeden gaźnik to około 100 zł może więcej, ale gwarantuje ci, że będzie to dużo lepsze rozwiązanie niż kupno używek. W mojej obecnej XJ naszczęśćie nie mam takich problemów... więc się nie martwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.