Tiger Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Co myslicie na ten temat??Warto zainwestowac w niego do simsonka??pzdr.Paweł 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Jezeli zależy Ci na wygladzie to warto. Jeżeli myślisz że coś da mocy to sie zawiedziesz.Ogólnie nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Ja tylko słyszałem że nie warto że nic to nie da.Sprawdze sie to tylko w większych pojemnościach a i tak marne efekty są(ale zawsze coś:)) Tak słyszałem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 "Filtr stożkowy może dawać większy przyrost mocy (nawet o 10%) w stosunku do wkładu, bardzo zwiększa hałaśliwość jednostki. Sprawia także, iż krzywa momentu obrotowego przesuwa sie w prawo i do góry, tzn. przy niskich obrotach silnika moment jest niższy od tego z seryjnym filtrem, dopiero przy bardzo wysokich obrotach zauważalny jest znaczny wzrost momentu w stosunku do użycia standardowego filtra. Następswem takiego działania jest konieczność jazdy na wysokich obrotach w celu uzyskania zadowalającej dynamiki co w sposób dość znaczący może się przyczynić do skrócenia żywotności silnika. Filtr stożkowy ma dużo większą powierzchnię pochłaniania powietrza- często jest tak, że filtr pobiera za dużo powietrza i silnik nie rozwija pełnej mocy i się "dusi". Żeby filtr stożkowy pracował dobrze konieczna jest odpowiednia regulacja gaźnika i zastosowanie większej dyszy. Często jednak jest to nieopłacalne, ponieważ silnik będzie palił dużo więcej a mocy przybędzie niewiele. Stożki musimy czyścić częściej niż zwykłe filtry. Jeżeli pada deszcz a nie mamy specjalnej nakładki, która uchroniłaby stożek przed zalaniem to lepiej nie wyjeżdżać." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 "Filtr stożkowy może dawać większy przyrost mocy (nawet o 10%) w stosunku do wkładu' date=' bardzo zwiększa hałaśliwość jednostki. Sprawia także, iż krzywa momentu obrotowego przesuwa sie w prawo i do góry, tzn. przy niskich obrotach silnika moment jest niższy od tego z seryjnym filtrem, dopiero przy bardzo wysokich obrotach zauważalny jest znaczny wzrost momentu w stosunku do użycia standardowego filtra. Następswem takiego działania jest konieczność jazdy na wysokich obrotach w celu uzyskania zadowalającej dynamiki co w sposób dość znaczący może się przyczynić do skrócenia żywotności silnika. Filtr stożkowy ma dużo większą powierzchnię pochłaniania powietrza- często jest tak, że filtr pobiera za dużo powietrza i silnik nie rozwija pełnej mocy i się "dusi". Żeby filtr stożkowy pracował dobrze konieczna jest odpowiednia regulacja gaźnika i zastosowanie większej dyszy. Często jednak jest to nieopłacalne, ponieważ silnik będzie palił dużo więcej a mocy przybędzie niewiele. Stożki musimy czyścić częściej niż zwykłe filtry. Jeżeli pada deszcz a nie mamy specjalnej nakładki, która uchroniłaby stożek przed zalaniem to lepiej nie wyjeżdżać."[/quote']Fajny text ale te 10% to jest bardzo zawyżone. Pozatym w 50ccm 2t to sobie to nic nie poczuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 filtr oprocz efektow wizualnych i dzwiekowych nic nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Profesionalny filtr stozkowy powoduje inne zawirowanie powietrza w gardzieli gaznika;]Sama zmiana filtra nawiele sie nie zda jezeli masz seryjny gaznik;]Ja mam w simsonie od Suzuki Ts i jak sciagne wogole albo dam stozkowy filter mam troche wieksze obroty razem ze spalaniem 8) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Chyba od Suzuki Ts 80 bo 50cc ma mniejszy gaźnik niż simson......w 80cc masz 19mm a w 50cc zależnie (japońska 15) niemiecka 14 i 12mm......A co do stożka to gówno daje! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andziafront Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 dzieki chlopaki teraz juz wiem zeby nawet nie kupawac tego filtra bo mialem taki zamiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 heh enduromax 8) ten gaznik co ja mam ma taki sam przelot jak oryginalny simson;]ale nie iwem czy wiesz ts ma wiecej kanalow niz simson i jakos ten gaznik daje rade zasilic wieksza ilosc kanalow w ts;]po 2 nie wiem czy wiesz ma wyzej umieszczone dysze co za tym idzie lepsze rozpylanie mieszanki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Moja RS'ka na niskich obrotach brzmi bardziej tak ''basowo'',nie jak seryjna RS'ka,mam stożek no i wiem, że na stożku jest zupelnie inny dźwięk,bo raz jeździlem na zwyklym a raz na stożku.Wole stożek,glośniejszy motocykl.Silnikowi nic zlego sie nie dzieje,bo po piachu nie jeżdże.No i mam lekką nutke erotyki na stożku...zalożylem na stożek rajstopke :mrgreen: Ps.Niewiem czy jest to wina stożka,ale chyba nie.Bo w deszczowe dni,jak wilgotność jest bliska 99% motocykl gorzej idzie.Ale to chyba wina pogody,większa wilgotność.Gdy jest chlodno i sucho...to dopiero idzie!Jak burza! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Ps.Niewiem czy jest to wina stożka' date='ale chyba nie.Bo w deszczowe dni,jak wilgotność jest bliska 99% motocykl gorzej idzie.Ale to chyba wina pogody,większa wilgotność.Gdy jest chlodno i sucho...to dopiero idzie!Jak burza! Very Happy[/quote'] To narmlane. Zimne powietrze ma mniejsza mase czasteczkową i własnie po to stosuje sie intercoolery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Tak wogole to bardzo stozek halasuje? I czy pogarsza on dzwiek czy polepsza waszym zdaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Tak wogole to bardzo stozek halasuje? I czy pogarsza on dzwiek czy polepsza waszym zdaniem?Na stożku mam glębszy,bardziej basowy odglos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 A co myslicie o stożku w silniku od wski ? Seryjny filtr nie wchodzi w gre bo sie nie zmiesci. Czy zastosowanie stożka łamanego o 90* nie wpłynie negatwynie na prace silnika ? Chyba lepiej mieć stożek niz nie mieć w ogole filtra powietrza ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.