simsonmz251 Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 jak można podrasować simsona?chciałbym podrasować swojego bzzzyka,ale nie mam pomysłu.Czekam na propozycje :lol: [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 BYLO DUZO RAZY SZUKAJ SZUKAJ SZUKAJ! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Najprostszy sposób to założyć cylinder głowice tłok 70ccm i będzei bardzo widoczna różnica :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 To bylo juz walkowane nie raz. Istnieje opcja szukaj więc do dzieła. UWażam, że to wszystko na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Najprostszy sposób to założyć cylinder głowice tłok 70ccm i będzei bardzo widoczna różnica Smile T nie jest najprostrze bo trzeba roztaczać kartery. Podstawa to splanoana głowia, podcięty tłok i wypełniacze na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Podstawa to splanoana głowiaTak i splanowaną głowicą rozwalasz wał łożyska korbowód i inne.A cylinder to fakt trzeba rozwiercić kartery ale warto!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Tak i splanowaną głowicą rozwalasz wał łożyska korbowód i inne.Tak, a jak zmienisz opony na szosowe to sie wałek zdawczy urywa i peirscienie koncza co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Tak i splanowaną głowicą rozwalasz wał łożyska korbowód i inne.A cylinder to fakt trzeba rozwiercić kartery ale warto!!! Więkrzosc modyfikacii obniza wytrzymymalosc moto ale wkoncu jak sie przerabia to powinno sie o tym wiedziec......... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 uwazasz ze cylinder 70ccm daje wałowi mniej po dupie niż splanowanie głowicy? jeśli tak, to się kolego grubo mylisz :P jezeli niemasz możliwości przystosowania karterów na 70 ccm, to możesz założyć zestaw 60 ccm - są w sprzedaży komplety tuningowe pasujące na stare mocowania. do tego planowana glowica, wypelniacze na wał i dzida :D zębateczkę jakąś większą do przodu i daweeeeeej ;-) do tego świeca chociaż 2 elektrodową, wydech sport i szafa gra :D więcej nic nie musisz robić, napewno będziesz zadowolony :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 najlepszy tuning simsona to dobre części i ogyginalny wygląd............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Strzalek_t napisał: Podstawa to splanoana głowia Tak i splanowaną głowicą rozwalasz wał łożyska korbowód i inne.A cylinder to fakt trzeba rozwiercić kartery ale warto!!! Chesz mieć wiecej koni to trzeba sie liczyć ze spadkiem trwałości. Druga sprawa to to że trzeba wiedzić ile spalonawć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 60 na oryginalnej głowicy czasami spala detonacyjnie na wyższych obrotach. Splanowanie głowicy tylko pogłebi to zjawisko. Oczywiście w pływa to negatywnie na układ korbowo - tłokowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 czasami spala detonacyjnie - kolego, bo po planowaniu powinno sie wziac poprawke przy ustawianiu zaplonu. do tego mozesz dac paliwo odporniejsze na spalanie detonacyjne (v-power, verwa itd..) i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 . do tego mozesz dac paliwo odporniejsze na spalanie detonacyjne (v-power, verwa itd..) i po problemie. Albo 98- ja tam do motocykli tylko takie leje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 wypelniacze na wal,cylinder 60cmm i powiekszyc kanaly 8) plukające rozszerzyc w strone okna ssącego 8) sciąc tlok po obu stronach pod kontem 35 stopni zeby otwieral w pelni cale rozszerzone kanaly,(Najlepiej jak simson jest na przerywaczu a nie electronic),lozyska c3,Glowica(nieplanuj jak ci wał miły jak rozeszysz kanaly bedziesz mial wystarczająco duze obroty 8) )wtedy ten sportowy wydech powinien sie zdac(bo tak to neiwiele daje)na nim nie bedzie go dusic :P wieksza dysza na gaznik i przelot na powyzej 16mm i do przodu zębatka 14 zębowa :lapad: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.