Skocz do zawartości

Hyosung V-rod :)


jasiuniemowa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

LU-cash-> ktoś sobie z Cibie zakpił i naopowiadał Ci bzdur, które teraz powtarzasz. Sam sobie sprawdź ceny nowego najtańszego H-D z silnikiem TC i nowej R1 . dla lepszego porównania sprawdź równiez najtańszy model HD Sportstera 883 i średni Yamahy V-Stara 1100. Wnioski sobie sam wyciagnij.

 

A sprawdź sobie na ebayu salonowe i uzywane(np. z 2000r.) i porównaj, albo jakie tam są jeszcze stronki z ogłoszeniami :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powszechnie wiadomo, że świat motocyklistów podzielony jest na tych, którzy chcą tylko jeździć i tych którzy lubią dłubać (jeździć pewnie też :) ). To zupełnie odmienne podejście do tematu "motocykl". Znam i jednych i drugich. Ja sam próbuję znaleźć złoty środek - zimą dłubię, latem śmigam (i nie chcę dłubać). Właśnie robię aerograf na (obrzydliwego, zielonego :mrgreen: ) plastika. I co z tego, że japonia to podróba? Cóż to ma do przyjemności z jazdy? To samo dotyczy Hyosunga. Myślę, że wysiłek włożony w zmianę wyglądu da dobre efekty. Jak chcecie mierzyć satysfakcję właściciela?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wild czy ty masz 16 lat czy tylko taki wiek jest wpisany w profil bo tak wyszło?

 

co do 45 stopni V-ki w H-D a 60 stopni w V-rodzie to co w tym takiego strasznego.

Czyżbyś nie znała modelu H-D VR1000 z 1994 roku?

 

Co do kopiowania to cofnijmy się w bardziej odległe lat.

Harley skopiował:

 

DKW RT 125 -> Hummer

BMW -> XA

Było jeszcze wiele mniej widocznych odwzorowań w motocyklach jednocylindrowych itd

 

A dziś patrząc na najnowsze modele z 6 stopniowym skrzyniami, polepszonymi hamulcami i na V roda można powiedzieć że HD nagle zaczyna gonić za Japończykami.

 

Bez urazy ja bardzo lubię HD, marzy mi się budowa własnego HD, ale bez przesady z tym idealizowaniem i wywyższaniem H-D ponad inne motocykle.

 

Zobaczcie ile w swojej historii ta marka miała dziwnych modeli które zupełnie niepasują do waszych opisów.

 

Japonia.

Okazuje się że jest dużo bardziej dynamiczna bezawaryjna, a tak jak pisał Paweł są modele o niepowtarzalnym stylu i...

na przykład Yamaha Warrior. Jak mi ktoś powie, że jest to tania podróba Harleya to obśmieję na głos :-).

podpisuje się pod tym.

 

A ciekawy jestem co powiecie o Europejskich cruiserach i chopperach

Triumphie np. Rocket? Też kopia?

Moto Guzzi np. California– kopia?

BMW Montauk – kopia?

 

Wracając do Japonii, to 1449ccm HD wypada blado przy pojemnościach "tanich kopii" konkurentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROC mam 16lat :) dziwne, zawsze sie pyta kotogos czy na pewno ma wiecej lat niz mniej. hej a gdzie to wyczytales ze wywyzszam ta marke? mnie kuje oczy ze japonia caly czas drze, (po raz enty to pisze) a ze hary sciagnal tam kilka, a japonczycy robia to w kolko.. zawsze sie jest najlepiej przysrac do "mniejszego zla". (przecież to normalne ze musili cos zrobic innego, bo sie liczy klijent) a historie harego bardzo dobrze znam, czesto "siegam" po nia jak mam jakies watpliwosci. (co do tego scigacza harego- ja takich nie biore pod uwage, pomino ze sie nazywa harley-davidson, tak samo jak buell, nie lubie sportowych rzeczy poczawszy od motoryzacji konczyswszy na transmisji w mediach,)

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego scigacza harego- ja takich nie biore pod uwage, pomino ze sie nazywa harley-davidson, tak samo jak buell,  

 

Jak nie bierzesz pod uwagę 8O

Nie szanujesz historii marki !?

Ani dawnych sportowych tradycji !? :)

 

Kurde gdzie jakpończycy cały czas ściągają ?

Zastanów się!

 

Ileś lat temu powstały pewne ogólne wzorce motocykli zarówno sportowych jak i turystycznych czy cruiserów.

Pokaż mi jak ma wyglądać cruiser, chopper, naked czy ścigacz, bez cech charakterystycznych typu motocykla!

 

„A że Hary ściągnął tam kilka”.

Jak kilka razy ? Cały czas ściąga: Hamulce, wtrysk ,skrzynia, zawieszenie Upsiede Down,

 

Japonia ściągnęła bardzo dawno temu cechy charakterystyczne typu pojazdu i rozwija swoje modele po swojemu.

 

Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie biore sportowych motocykli pod uwage. (tzn nie interesuja mnie i wgladem ani marka). ja jestem milosniczkow weteranow, old schoolow, dragow, cruiserow i temu podobnych. zrozum:) nie nawidze rywalizacji sportowej( tutaj akurak mam na mysli tylko i wylacznie motocykle) scigania sie, i kto pierwszy do mety, kto lepiej i szybciej. sciagaja (przede wszystkim wyglad, i to mnie najbardziej drazni np. filtry powietrza- moga byc orginali i cos od siebie zrobic, a nie na wzor. zaniedlugo bede nazywac je plagaitem a nie zdieraczami pomyslow) - bo od kogo to sie wszystko zaczelo? chyba nie od japoni. dobra jak narazie koncze pozniej cos jescze napisze teraz jade po motor.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że to nie HD wymyślił Silnik V2 z filtrem umieszczonym z boku cylindrów.

 

Kształt filtrów?

filtry powietrza- moga byc orginali i cos od siebie zrobic

 

Patrząc na ofertę 2005 to obudowę filtra powierza podobna do HD posiada...

Żaden z Japońskich motocytki tego segmentu.

Nie znalazłem modelu z obudowa a’la „Jajo”

Okrągłe filtry Powietrza?

Posiadało je wiele motocykli z silnikiem V2

 

Historie HD tworzy wiele motocykli sportowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wild,PROC o co Wy się sprzeczacie? Oczywiste jest, ze to Harley pierwszy produkował cruisery/choppery. Pierwsze japońskie motocykle w tym stylu pojawiły się chyba dopiero w 1985 czy 1986 roku (VN 1500 i VS 700). Faktem jest, ze teraz to H-D kopiuje rozwiązania techniczne "japończyków" (chłodzenie cieczą, wałki rozrzadu w głowicy itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiste jest, ze to  Harley pierwszy produkował cruisery/choppery. Pierwsze japońskie motocykle  w tym stylu pojawiły się chyba dopiero w 1985 czy 1986 roku (VN 1500 i VS 700). Faktem jest, ze teraz to H-D kopiuje rozwiązania techniczne "japończyków" (chłodzenie cieczą, wałki rozrzadu w głowicy itp).

 

też ja o tym :)

 

ze się tak przyczepię - to ukochanie przez ciebie dragi nie ścigają się na 1/6 mili? To też sport.

 

1/4 mili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROC tzn znie napisalm mialam na mysli elipse (spieszylam sie z pisaniem) ale spoko nie wazne.

 

Historie HD tworzy wiele motocykli sportowych
no ba.. pobity rekord predkosci na ladzie w 1937roku wynosil 219km/h na silniku knuckleheada- gdzie ten byl w pieknym modelu (np)EL.

 

nigdy nie lubilam rywalizacji (pewnie to jest podlozem tego ze nie lubie sportowych rzcezy) wole wolna jazde z klasa i z tego wiecej biore satysfakcji niz na leb na szyje scigajac sie, co sie moze skonczyc nienajciekawiej.

 

Pompka ja w sumie tez nie wiem o co sie juz teraz rozchodzi? ja juz w sumie skonczylam temat. i pisze tez to poraz kolejny, ze hary nie jest pepkiem a japonia zlym motocyklem. az sie uwzieliscie. po prostu- ta marka od zawsze we wmnie wzbudzala podziw jak i linia motocykli tak jak i historia. mysle ze to tyle.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...