redline Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Przy okazji czyszczenia przyjrzałem się dziś bliżej mojemu łańcuchowi. Okazało się że jest lekko wyciągnięty w jednym miejscu (max luz mierzony w połowie łańcucha to ok 30mm a min 20mm). Łańcuch to x-ringowy DID 525HV. Widocznie poprzedni właściciel nie obchodził się z nim tak jak należy tym bardziej że zębatki nie są jeszcze bardzo zużyte.No cóż...idzie zima,trzeba wymienić. Łańcuch musi być 100% pewny.Jak narazie najlepszą propozycję znalazłem w katalogu Louis'a- cały zestaw napędowy(KETTENSATZ) czyli X-Ringowy DID (nie wiem jeszcze dokładnie który model) i zębatki bodajże SunStar'a kosztuje 129 Euro. Czy ten łańcuch będzie w całości czy też trzeba go będzie zakuć? Może ktoś wie gdzie jeszcze mogę szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Czy ten łańcuch będzie w całości czy też trzeba go będzie zakuć?DID nie jest zakuty, w zestawie jest fabryczna zapinka, więc nie trzeba zdejmować wahacza. Ew. można go sobie zakuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 19 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Po przeczytaniu kilku postów odnośnie łańcuchów uważam że zapinka odpada. Najchętniej kupiłbym łańcuch zakuty fabrycznie ale widzę że DID odpada,zostaje RK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Dlaczego zapinka odpada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Dlaczego zapinka odpada? A!ntek mówisz zapince ale pewnie masz na myśli zakuwkę ,która jest w zestawie z łańcuchem DID. Dobrze zakuta nie ma prawa puścić. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 jak to mowia dobra zapinka nie jest zla, no i prosta w montazu...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Witam.Ja mam w ofercie zestaw napędowy DID do takiego motocykla. Jakbyś był zainteresowany to proszę o kontakt.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 W cebrze tez miałem, w jednym miejscu wyciagniety łańcuch i przymierzałem sie do wymiany. Najpier jednak go dokładnie umyłem, nasmarowałem, naciagnąłem troszke mocniej i pośmigalem kilka dni. Następnie poluzowałem i naciągnąłm własciwie. Chodził aż miło. Okazało sie że oringi były zabrudzone i łancuch nie pracował. Sprawdź to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 mówisz zapince ale pewnie masz na myśli zakuwkę Już zgłupiałem i nie wiem o czym mówię. Mówię o czymś czego się nie zakuwa, tylko zapina. Ale różni ludzie różnie to nazywają. Zmierzam do tego, że takie coś stosuje Afam, często w wyścigach. Sprawdza się w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ale w DID-dzie w zestawie masz dostępną zakuwkę (w każdym razie w mocniejszych modelach 530 jakie montowałem), w RK fabrycznie masz też zakuwkę, a zapinkę można sobie dokupić oddzielnie. Jest to dla mnie znacznie pewniejsze, niż zapinka, które może się rozpiąć. A były takie przypadki, nawet ktoś na forum pisał o rozpieciu się zapinki w motocyklu enduro. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 W takim razie które łańcuchy na rynku są fabrycznie zakute? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Ale w DID-dzie w zestawie masz dostępną zakuwkęNo właśnie nie pamiętam jak było w DIDzie. Wiem na 100%, że miałem spinkę. Tego używałem i ufam temu rozwiązaniu, zwłaszcza, że w wyścigach też się je stosuje. A czy była zakuwka - nie pamiętam. A jak ona wygląda? Prowadnica do ułożenia obu końców liniowo i ruchoma ośka na gwincie do połączenia i spięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Nie A!ntek - zakuwa wygląda jak zwykłe ogniwo łańcycha, z tym ze masz małą dziurkę, która pozwala na rozgniecenie się materiału na zewnątrz, a zatem zabezpieczenie. Niedawno spotkałem się z łańcuchem, który miał zwykłe, proste (bez dziurki) zakończenie nypla. Zakułem to tak jak łańcych rozrządu, czy inne ogniwa łańcucha, czyli poprzez zgniecenie boków nypla zakuwarką zakończoną w kształcie litery V. Ja mówiąc o zapince mam na myśli nacięcia w nyplach w które zapina się coś w segera w kształcie agrafki. Ty zdaje się mówsz o jeszcze innym rozwiazaniu, z którym osobiście nie nie spotkałem, bo w większości przypadków pracuję na DID`dzie i RK.Zobacz tutaj: http://www.afamusa.com/chain-application-chart.html Masz zapinkę (clip), zakuwkę (rivet) i coś co jest nazwane "screw link", czyli połączenie skręcane, o czym chyba mówisz, i faktycznie jest ono dostępne nawet dla najmocniejszych łańcuchów 530 :-) Pozdro Paweł PS. DID rozpięty, RK sprzedawany jestr w całości, by go zakuć, trzeba najpierw rozkuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 20 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Przeglądając różne oferty jak narazie zainteresowały mnie dwie. Pierwsza to wspomniana już wcześniej oferta Louis'a czyli X-ringowy DID 525HV + zębatki Sunstar za 129 ojro + przesyłka. Druga to Larssonowski XW-ringowy RK 525XSOE(297zł) + zębatki JT(165zł). Orientuje się ktoś ile wyniesie przesyłka z Niemiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Namiar na typa, który ma kupe gratów i rabaty np. na części z katologu Larsson'a od 10 do 40% znizki. tel.: 502771797 Zadzwoń i zapytaj. Na terenie wawy możliwy odbiór osobisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.