Strzalek Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 ceny z serwisu to wiesz Wink do crki tez pewnie kosztuje 2 x tyle co normalnie. Dzownisz do sklepu z czesciami do crossow i sie pytasz a nie serwis. Do CRki jest pełno zaminików.Do DR można kupić tłok wosnera już za 500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Może nie do te 410 ale do te 610: tłok w serwisie kosztuje 1500zł.to teraz powiedz ile kosztuje tlok do Twojej Cr-ki w serwisie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 zadzownie i sie zapytam albo maila napisze :P i dam ci znac i zorientuje sie tez ile do husqvarny kosztuje np prox czy cos pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Do tej husqvarny jak do innych bedą drogie części. ja kupuje teraz huske WR 250 i zanim sie an to zdecydowałem zrobilem mały "wywiad" i jakoś części są dostępne od ręki a ceny nie przewyższają części do japończyków, więc chyba twoja opinia sie nie zgadza bo czasy kiedy wszystko do huski było drogie i cieżkie w zdobyciu minęły jakieś ponad 10 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 to tak jak z LC 4 ze niby czesci drogie i niedostepne a czesci sa dostepne w ciagu 2 dni a ceny nie wieksze jak u japoncow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Chlopaki mam prosbe... Teraz konkretnie o tym ogłoszeniu:http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=79088836Czy ktoś miał styczność z tym moto, dokładnie z tego z ogłoszenia?Ile to pali? DR będzie tańsza w ekslpoatacji i ma łatwo dostepne częsci.O ile droższe będzie utrzymanie takiej Huski, z jakimi wydatkami (podstawowe koszty utrzymania) w wypadku tego moto musiałbym się liczyć?Jakie to ma oprzyrządowanie - w sensie licznik, kontrolki?Dzięki, pozdrówki :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Ciekawa propozycja... Taki EXC za mniejszą kasę. Sam mam jakieś tam ciche plany zamienić XT na coś ostrzejszego i lżejszego na wakacje. :evil: Co byście polecili? Poniżej 400 cm3 raczej nie schodzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 O ile droższe będzie utrzymanie takiej Huski' date=' z jakimi wydatkami (podstawowe koszty utrzymania) w wypadku tego moto musiałbym się liczyć? [/quote'] Kosztów dokładnie nie znam ale czynności servisoe będą częstsze, tzn regulacja zaworów i wymiana oleju z filtrami 2 razy częściej niż w DR, większe spalanie i częsci ciut droższe bo to praktycznie wyczyn.Jakie to ma oprzyrządowanie - w sensie licznik' date=' kontrolki? [/quote']Jeździłem na kilku takich ( w tym 610) i żadna licznika nie miała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Jakie to ma oprzyrządowanie - w sensie licznik' date=' kontrolki?Dzięki, pozdrówki :evil:[/quote'] normalnie ma licznik ze wszystkim kontrolkami taki jeden zegar, a jeśli kupisz bez to ja mam prawie ze nowy, z nówka linka od husy z 98 roku, wiec duperelkami typu licznik i światła nie masz co sie martwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79088836http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70998468 Mam pytanie czy takie husqy z tych roczników 95 i starsze należy raczej wybić sobie z głowy ze względu na to że są już bardzo wiekowe i pewnie nadają sie do remontu przewyższającego wartość moto, a części (w poruwnaniu do np. dr 350) są drogie, a używanych czensci na allegro wogle nie widać. Wogle na co trzeba być przygotowanym (na jakie wydatki) przy kupnie takiego harda? Co sprawdzić, co się sypie w silniku? Bardzo ostry motorek. Strasznie żywy i nie nadający sie do spokojnej jazdy. Właśnie jaką to ma charakterystykę czy takie husqy cierpialy z lekka na niedobór mocy z dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Właśnie jaką to ma charakterystykę czy takie husqy cierpialy z lekka na niedobór mocy z dołu? Z tego co pamiętam to dół jest i to całkiem niezły. Jak wcześniej jeżdziłeś tylko 2T to będziesz bardzo zacdowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Mam pytanie czy takie husqy z tych roczników 95 i starsze należy raczej wybić sobie z głowy ze względu na to że są już bardzo wiekowe a z którego roku masz xl`ke?? możesz kupić motor 20 letni i jak miał robione wszystko na czas to bedzie jeździł dłużej niż 5 lateek od debila i kogoś kto nie szanował. Właśnie jaką to ma charakterystykę czy takie husqy cierpialy z lekka na niedobór mocy z dołu? ostrzejszą od xl sporo, ale dołu i tak bedzie wystarczająco, wiec nie masz co sie martwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.