Jump to content

co mu dolega?


MotoCross
 Share

Recommended Posts

Od niegroźnych upadków nie krzywią sie lagi

 

Bzdura. Byłem naocznym świadkiem jak kolega na szutrowej drodze zaliczył cepa przy prędkości ~ 40 km/h :lol: co zaowocowało skrzywieniem lag. Dodam jeszcze, że nie wjechał w przeszkode stałą -> o tak poprostu sie wywalił :mrgreen:

 

 

Ps. A tak w ogóle to chyba szanowny Pan autor pomylił działy ---> "Mechanika ogólna"

Link to comment
Share on other sites

skoro własciciel mówi ze motocykl jedzie prosto po puszczeniu kierownicy to raczej nic powarznego z nim nie jest,przecież mozna sie takim motocyklem przejechac i samemu ocenic lub wziac ze soba kogos z wiekszym doswiadczeniem i niech ten ktos oceni,druga sprawa jest to że w ogłoszeniu mozna napisac wszystko a po przyjezdzie na miejsce okazuje sie że jest inaczej.

Link to comment
Share on other sites

Od niegroźnych upadków nie krzywią sie lagi

zebys ty sie nie zdziwil, na poczatku wakacji jechalem sobie polna droga 40km/h i mi dupa rzucilo, efekt: lekko krzywe lagi. Na szczescie nic im nie jest, jedzie prosto, kieruje sie dobrze

Link to comment
Share on other sites

Ważne żeby rama byla nienaruszona, dla oszczędnego - lagi można wyprostować ale nie polecam, dla bardziej zasobnych portfelii - lagi można wymienić. Ale czy to sie oplaca? Trzeba policzyć koszta, może lepiej dolożyć troszke i kupić coś w lepszym stanie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tekst ogłoszenia wygląda na uczciwe. Nie orientuję się jak z cenami, bo teraz to się wszystko szybko zmienia. A ER ma na tyle wiodkie przody, że całkiem możliwe jest ich zgięcie. Poza tym sprzedaje to ktoś ode mnie z osiedla. Ciekawe kto...

Link to comment
Share on other sites

Lagi to około 350 do 400 zł za sztukę. Trzeba sprawdzić też, czy nie przekrzywiła się dolna półka, co jest możliwe. Ślady na silniku nie wskazują, że był to jakiś poważny szlif. Acha - wrażenie krzywości przodu często powodowane jest przestawieniem lag w półkach, co jest do sprawdzenia w przeciągu 5 do 10 minut (trzeba poluzować półki, centralną nakrętkę i wszystko powinno się dać ustawić, jeśli lagi nie są naprawdę skrzywione).

 

Pozdro, paweł

Link to comment
Share on other sites

ze zdjecia niewiele widać

być moze 'skrzywione lagi' to poprostu przestawione półki, jak zaliczył niegroźny (miejmy nadzieję) upadek, a sięgość nie zna, bo motocykl ot tak sobie kupił

jedzie prosto, ale kierownica jest przekręcona

trzebaby zobaczyć i ewentualnie półki przestawić i sprawdzić czy amortyzatory lekko się składają

pojechać, pooglądać :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...