Skocz do zawartości

Bridgestone


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

niewiem czym sie roznia ale jezdzilem na bt12 i sa zarabiste.Zero uslizgow a jezdze dosyc ostro po winklach.Lepsza wersja bt12 to bt12ss. Wydaje mi sie ze bt 20 sa bardziej w turystyke.

 

[ Dopisane: 12-11-2005, 00:30 ]

kumpel jezdzi R6 na bt14 i tez chwali a po rozgrzaniu ma pelno kamieni wlepionych do gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BT020 - opona do motocykli sportowych i sportowo-turystycznych. Pierwsze miejsce w testach "przyczepność na sucho" "przyczepność na mokro" i trwałość

 

Krótko mówiąć BT020 jest bardziej turystyczna.

 

 

tutaj mozesz poczytac sobie o 020:

http://www.conti-bike.pl/t4.php

 

a tutaj o 014:

http://www.conti-bike.pl/t3.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdze na bt020 i musze powiedzieć że jest bardzo trwałą opona.Środek opony jest utwardzany więc tak szybko nie traci bieżnika.Natomiast jezeli chodzi o sportową jazde z wykładaniem sie na 'kolano' to taka sobie jest,ja zamknąłem ją chociaż tłumikem nie ocierałem asfaltu (a tłumiki mam nisko poprowadzone),czyli jak ktoś na sporcie by chciał głębiej sie złożyć to mogłaby być gleba.Jednym słowem opona turystyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BT020 - opona do motocykli sportowych i sportowo-turystycznych. Pierwsze miejsce w testach "przyczepność na sucho" "przyczepność na mokro" i trwałość

 

Krótko mówiąć BT020 jest bardziej turystyczna.

 

 

tutaj mozesz poczytac sobie o 020:

http://www.conti-bike.pl/t4.php

 

a tutaj o 014:http://www.conti-bike.pl/t3.php

 

Mam z tyłu BT020 z przodu dobijam Dunlopa D207.

Zestaw kompletnie do d* na mokrym. Kilka razy mało co :D i raz mnie sponiewierało :D :-x . Objawy to; przy przejeżdżaniu przez koleiny moto zaczyna od tyłu się huśtać, przekazuje te drgania na przód w wyniku czego moto dostaje klasycznego shimmy. Kierownica wyrywa się z łap i ...

Być może w pełnym zestawie przód i tył BT020 zachowuje się toto lepiej, ale to moje pierwsze i ostatnie Bridgeston'y.

Dla lubiących ciut ostrzej pojeździć turystów polecam Dunlop D207 lub D208, wystarczająca trwałość i dobra przyczepność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanko-gdzie w Wielkopolsce (Poznań' date='Kalisz,Konin)można przełożyć i wyważyć koła?[/quote']

Sroda Wlkp., Gumiś - 604 064 735. Poza tym w Poznaniu niemal w kazdym serwisie motocyklowym, ale niestety spooooro drozej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanko-gdzie w Wielkopolsce (Poznań' date='Kalisz,Konin)można przełożyć i wyważyć koła?[/quote']

To nie wiesz, że w samym Dziurku można to spokojnie zrobić? :P

Chyba, że nie chcesz korzystać z usług lokalnej firmy.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ja miałem z tyłu BT 012 R i opona średnio mi się podobała... Na winklach bujało tyłem i dość często zdarzał się uślizg tylnego koła. Być może to kwestia rozgrzania opon, bo na torze było ok, ale to nie zmienia faktu, że po zmianie jej na D 209GP zszedłem na poznaniu z 2:15 na 2:05 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...