krzychu-985 Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Witam. Mam nadzieje że mi pomożecie bo w temacie wszysztko o dt80 nikt mi niepomogl a nawet niesprubował. No trudno wieże że chociaż tutaj zaglądają prawdziwi mechanicy i mi pomogą. No ale do żeczy. Mam dt80 i od jakiegoś czasu jak dostaje ostro po du*** to ja dziwnie muli wyglada to tak. Odpalam moto grzeje silnik jade wszystko ok czasami przygazuje jest ok a jak np jest prosta jakas i zaczne przyspieszac i chwile utrzymywac wieksza predkosc to ja zaczyna dziwnie mulic tak ze daje full gaze i opada a nagle skacze i tak ciagle a jak puszcze gaz to zgasnie. Albo tez jade i wogule jakby nic gasnie i muli. Wiec wziolem przeczyscilem gaznik i tumik. Wymienilem siwece na nowke. takze filtr powietrza wyczyscilem. Paliwo jest ok. Olej do paliwa Mobil albo castrol. A ona itak chodzi ciulowo. A dodam jeszce ze jak tak ja zmuli to zanic w siwecie nieodpali na kopa. trzeba pchac i jak tak pcham to jak juz zalapie to chwile musi pochodzic bez dodawania gazu bo jak dodam to ja zmuli. EH pomozciew bo ja chce jeszce dokonczyc ten sezon a ztym jezdzic sie nieda. Dodam ze niezawsze tak jest raz jest OK a raz jak muli top tyle... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Witam. Mam nadzieje że mi pomożecie bo w temacie wszysztko o dt80 nikt mi niepomogl a nawet niesprubował. No trudno wieże że chociaż tutaj zaglądają prawdziwi mechanicy i mi pomogą. No ale do żeczy. Mam dt80 i od jakiegoś czasu jak dostaje ostro po du*** to ja dziwnie muli wyglada to tak. Odpalam moto grzeje silnik jade wszystko ok czasami przygazuje jest ok a jak np jest prosta jakas i zaczne przyspieszac i chwile utrzymywac wieksza predkosc to ja zaczyna dziwnie mulic tak ze daje full gaze i opada a nagle skacze i tak ciagle a jak puszcze gaz to zgasnie. Albo tez jade i wogule jakby nic gasnie i muli. Wiec wziolem przeczyscilem gaznik i tumik. Wymienilem siwece na nowke. takze filtr powietrza wyczyscilem. Paliwo jest ok. Olej do paliwa Mobil albo castrol. A ona itak chodzi ciulowo. A dodam jeszce ze jak tak ja zmuli to zanic w siwecie nieodpali na kopa. trzeba pchac i jak tak pcham to jak juz zalapie to chwile musi pochodzic bez dodawania gazu bo jak dodam to ja zmuli. EH pomozciew bo ja chce jeszce dokonczyc ten sezon a ztym jezdzic sie nieda. Dodam ze niezawsze tak jest raz jest OK a raz jak muli top tyle... pzdrWyglada jakby ja zalewalo... Sprobuj obnizyc iglice albo wyregulowac sklad mieszanki paliwo/powietrze.. Ogolnie pobaw sie troche gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 wyglada na to ze paliwo nie nadaza nalatywac do gaznika przy duzym obciazeniu. Sprawdz kranik czy co tam jest w tym sprzcie, czy nie jest cos zapchane, jak szybko leci paliwo. JAk leci OK to druga rzecz gaznik. Nie wiem jak tam jest u Ciebie ale moze to byc za niski poziom paliwa w komorze plywakowej. W niektorych moto mozna to regulowac, a tym Twoim nie mam pojecia.Mozna to sprawdzic w nastepujacy sposob: pilujesz moto, jak zacznie mulic to szybko zakrecasz kranik, gasisz moto i odkrecasz komore plywakowa gaznika i zagladasz jaki jest poziom paliwa. Niekoniecznie musi tak byc w przypadku twojej dt - nigdy gaznika nie widzialem. Ale ogolnie wyglada na to ze paliwa braknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 jezeli przy czysczeniu gaznika nie zachaczyles o dysze to tez moze byc to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 przeczysc dokładnie cały układ paliwowy od baku zaczynajac az po gaznik, w gazniku dokładnie zaworek iglicowy jak bedziesz jus na sto prcent pewny ze jest czysto popatrz na pływak w gazniku czy nie jest jaki nie naturlanie powyginany oraz czy taka mała blaszka od pływaczka zamykajacja zaworek jest prosta, za jej pomoca mozesz regulowac poziom w komorze .Ale jezeli przedtem jezdziło i nic nie psułes w nim sam to samo sie nie zespsuło raczej(bo cudy tez sie zadazaja :D ),moze Ci sie rowniez zacinac zaworek iglicowy, popatrz tez na swiece czy ma odopowiedni odstep na elektrodach i czy jest odpowiednia ,o ile sie nie myle to br9es do yamahy dt winna byc.Jak nic z tego nie pomoze bedziemykombinowac dalej :D Mam jeszcze do Ciebie pytanie czy masz swoja yamaszke odblokwana na module cdi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Hej to tak gaznik czyscilem i jesli chodzi o ten zaworek to byl ugiety ( mysle ze mowimy o tym samym) i Go wyprostowalem i zrobilem z 30km wszsytko bylo ok a potem znowu to samo. Co do swiecy to mam nowke br9es. A i na starej prubowalem z ustawieniem odstepu na elektrodach. Moja dt niema blokady na cdi choc cdi wyglada jak orginalne wiec chyba byla seryjnie nie blokowana . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Zauważcie że dzieje sie to na rozgrzanym silniku może jak cos sie tam w elektronice podgrzeje to pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Oj chłopy ewidentyny przypadek,gdzie paliwo nie nadąża za obrotami. Albo masz za mały poziom paliwa w komorze pływakowej (w dt okolo 19 mm odległości pływaka od podziału korpusu przy odwróconym gaźniku) albo masz przydławiony przepływ paliwa do gaźnika. Dlatego jak Ci zgaśnie to nei możesz odpalic bo komora jest wyssa na i prawi pusta.Po czasie dopiero do komory napłynie paliwo.Iglica gaźnika na 2 rowku.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Dziwnie POdejzane Tak samo Zachowywala sie Senda Kolegi..hmmm Może Być Coś z elektryką ale wątpie Zrob z Gaznikiem To co powiedzial thorsAle Zakukaj jeszcze na membrany moze przykleily albo zklinowaly sie i nie chcą sie otwierac ale:PMozliwe ze Masz tez uszkodzony ktorys Simering i gdzies lapie lewe powietrze 8) Jak jest zimna to wszystko jest scisniete to moze lepiej chodzic ale jak sie rozgrzeje to wszystko sie rozszerza ;) Ale to Będzie raczej poziom paliwa :pJak masz mozliwosc moze sproboj na innym gazniku :P POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bbaryllak Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Witka. Miałem to samo w swojej DT... jak dluzej jechalem z odkręconą manetką, motor sie dusi...podczas jazdy jak go zamulliło, moglem puscic gaz na pare sekund, i znowu bylo normalnie.... Ustaw wyższy poziom paliwa w pływaku.... mi wysysało paliwo zanim zdążyło naleciec z baku... pozdro :P P.S. sprzedam Gilera KZ125/50 Motorower - dział sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Oj chłopy ewidentyny przypadek,gdzie paliwo nie nadąża za obrotami. Albo masz za mały poziom paliwa w komorze pływakowej (w dt okolo 19 mm odległości pływaka od podziału korpusu przy odwróconym gaźniku) albo masz przydławiony przepływ paliwa do gaźnika. Dlatego jak Ci zgaśnie to nei możesz odpalic bo komora jest wyssa na i prawi pusta.Po czasie dopiero do komory napłynie paliwo.Iglica gaźnika na 2 rowku.Pozdrawiam bardzo odkrywcze :P wyglada na to ze paliwo nie nadaza nalatywac do gaznika przy duzym obciazeniu. Sprawdz kranik czy co tam jest w tym sprzcie, czy nie jest cos zapchane, jak szybko leci paliwo. JAk leci OK to druga rzecz gaznik. Nie wiem jak tam jest u Ciebie ale moze to byc za niski poziom paliwa w komorze plywakowej. W niektorych moto mozna to regulowac, a tym Twoim nie mam pojecia.Mozna to sprawdzic w nastepujacy sposob: pilujesz moto, jak zacznie mulic to szybko zakrecasz kranik, gasisz moto i odkrecasz komore plywakowa gaznika i zagladasz jaki jest poziom paliwa. Niekoniecznie musi tak byc w przypadku twojej dt - nigdy gaznika nie widzialem. Ale ogolnie wyglada na to ze paliwa braknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.