Skocz do zawartości

Dt80 Mulenie pomozcie!


krzychu-985
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam nadzieje że mi pomożecie bo w temacie wszysztko o dt80 nikt mi niepomogl a nawet niesprubował. No trudno wieże że chociaż tutaj zaglądają prawdziwi mechanicy i mi pomogą. No ale do żeczy. Mam dt80 i od jakiegoś czasu jak dostaje ostro po du*** to ja dziwnie muli wyglada to tak. Odpalam moto grzeje silnik jade wszystko ok czasami przygazuje jest ok a jak np jest prosta jakas i zaczne przyspieszac i chwile utrzymywac wieksza predkosc to ja zaczyna dziwnie mulic tak ze daje full gaze i opada a nagle skacze i tak ciagle a jak puszcze gaz to zgasnie. Albo tez jade i wogule jakby nic gasnie i muli. Wiec wziolem przeczyscilem gaznik i tumik. Wymienilem siwece na nowke. takze filtr powietrza wyczyscilem. Paliwo jest ok. Olej do paliwa Mobil albo castrol. A ona itak chodzi ciulowo. A dodam jeszce ze jak tak ja zmuli to zanic w siwecie nieodpali na kopa. trzeba pchac i jak tak pcham to jak juz zalapie to chwile musi pochodzic bez dodawania gazu bo jak dodam to ja zmuli. EH pomozciew bo ja chce jeszce dokonczyc ten sezon a ztym jezdzic sie nieda. Dodam ze niezawsze tak jest raz jest OK a raz jak muli top tyle... pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam nadzieje że mi pomożecie bo w temacie wszysztko o dt80 nikt mi niepomogl a nawet niesprubował. No trudno wieże że chociaż tutaj zaglądają prawdziwi mechanicy i mi pomogą. No ale do żeczy. Mam dt80 i od jakiegoś czasu jak dostaje ostro po du*** to ja dziwnie muli wyglada to tak. Odpalam moto grzeje silnik jade wszystko ok czasami przygazuje jest ok a jak np jest prosta jakas i zaczne przyspieszac i chwile utrzymywac wieksza predkosc to ja zaczyna dziwnie mulic tak ze daje full gaze i opada a nagle skacze i tak ciagle a jak puszcze gaz to zgasnie. Albo tez jade i wogule jakby nic gasnie i muli. Wiec wziolem przeczyscilem gaznik i tumik. Wymienilem siwece na nowke. takze filtr powietrza wyczyscilem. Paliwo jest ok. Olej do paliwa Mobil albo castrol. A ona itak chodzi ciulowo. A dodam jeszce ze jak tak ja zmuli to zanic w siwecie nieodpali na kopa. trzeba pchac i jak tak pcham to jak juz zalapie to chwile musi pochodzic bez dodawania gazu bo jak dodam to ja zmuli. EH pomozciew bo ja chce jeszce dokonczyc ten sezon a ztym jezdzic sie nieda. Dodam ze niezawsze tak jest raz jest OK a raz jak muli top tyle... pzdr

Wyglada jakby ja zalewalo... Sprobuj obnizyc iglice albo wyregulowac sklad mieszanki paliwo/powietrze.. Ogolnie pobaw sie troche gaznikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada na to ze paliwo nie nadaza nalatywac do gaznika przy duzym obciazeniu. Sprawdz kranik czy co tam jest w tym sprzcie, czy nie jest cos zapchane, jak szybko leci paliwo. JAk leci OK to druga rzecz gaznik. Nie wiem jak tam jest u Ciebie ale moze to byc za niski poziom paliwa w komorze plywakowej. W niektorych moto mozna to regulowac, a tym Twoim nie mam pojecia.Mozna to sprawdzic w nastepujacy sposob: pilujesz moto, jak zacznie mulic to szybko zakrecasz kranik, gasisz moto i odkrecasz komore plywakowa gaznika i zagladasz jaki jest poziom paliwa. Niekoniecznie musi tak byc w przypadku twojej dt - nigdy gaznika nie widzialem. Ale ogolnie wyglada na to ze paliwa braknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczysc dokładnie cały układ paliwowy od baku zaczynajac az po gaznik, w gazniku dokładnie zaworek iglicowy jak bedziesz jus na sto prcent pewny ze jest czysto popatrz na pływak w gazniku czy nie jest jaki nie naturlanie powyginany oraz czy taka mała blaszka od pływaczka zamykajacja zaworek jest prosta, za jej pomoca mozesz regulowac poziom w komorze .Ale jezeli przedtem jezdziło i nic nie psułes w nim sam to samo sie nie zespsuło raczej(bo cudy tez sie zadazaja :D ),moze Ci sie rowniez zacinac zaworek iglicowy, popatrz tez na swiece czy ma odopowiedni odstep na elektrodach i czy jest odpowiednia ,o ile sie nie myle to br9es do yamahy dt winna byc.Jak nic z tego nie pomoze bedziemykombinowac dalej :D Mam jeszcze do Ciebie pytanie czy masz swoja yamaszke odblokwana na module cdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej to tak gaznik czyscilem i jesli chodzi o ten zaworek to byl ugiety ( mysle ze mowimy o tym samym) i Go wyprostowalem i zrobilem z 30km wszsytko bylo ok a potem znowu to samo. Co do swiecy to mam nowke br9es. A i na starej prubowalem z ustawieniem odstepu na elektrodach. Moja dt niema blokady na cdi choc cdi wyglada jak orginalne wiec chyba byla seryjnie nie blokowana .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj chłopy ewidentyny przypadek,gdzie paliwo nie nadąża za obrotami. Albo masz za mały poziom paliwa w komorze pływakowej (w dt okolo 19 mm odległości pływaka od podziału korpusu przy odwróconym gaźniku) albo masz przydławiony przepływ paliwa do gaźnika. Dlatego jak Ci zgaśnie to nei możesz odpalic bo komora jest wyssa na i prawi pusta.Po czasie dopiero do komory napłynie paliwo.

Iglica gaźnika na 2 rowku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie POdejzane Tak samo Zachowywala sie Senda Kolegi..hmmm Może Być Coś z elektryką ale wątpie Zrob z Gaznikiem To co powiedzial thors

Ale Zakukaj jeszcze na membrany moze przykleily albo zklinowaly sie i nie chcą sie otwierac ale:PMozliwe ze Masz tez uszkodzony ktorys Simering i gdzies lapie lewe powietrze 8) Jak jest zimna to wszystko jest scisniete to moze lepiej chodzic ale jak sie rozgrzeje to wszystko sie rozszerza ;) Ale to Będzie raczej poziom paliwa :pJak masz mozliwosc moze sproboj na innym gazniku :P POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka. Miałem to samo w swojej DT... jak dluzej jechalem z odkręconą manetką, motor sie dusi...podczas jazdy jak go zamulliło, moglem puscic gaz na pare sekund, i znowu bylo normalnie.... Ustaw wyższy poziom paliwa w pływaku.... mi wysysało paliwo zanim zdążyło naleciec z baku... pozdro :P P.S. sprzedam Gilera KZ125/50 Motorower - dział sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj chłopy ewidentyny przypadek,gdzie paliwo nie nadąża za obrotami. Albo masz za mały poziom paliwa w komorze pływakowej (w dt okolo 19 mm odległości pływaka od podziału korpusu przy odwróconym gaźniku) albo masz przydławiony przepływ paliwa do gaźnika. Dlatego jak Ci zgaśnie to nei możesz odpalic bo komora jest wyssa na i prawi pusta.Po czasie dopiero do komory napłynie paliwo.

Iglica gaźnika na 2 rowku.

Pozdrawiam

 

bardzo odkrywcze :P

 

wyglada na to ze paliwo nie nadaza nalatywac do gaznika przy duzym obciazeniu. Sprawdz kranik czy co tam jest w tym sprzcie, czy nie jest cos zapchane, jak szybko leci paliwo. JAk leci OK to druga rzecz gaznik. Nie wiem jak tam jest u Ciebie ale moze to byc za niski poziom paliwa w komorze plywakowej. W niektorych moto mozna to regulowac, a tym Twoim nie mam pojecia.Mozna to sprawdzic w nastepujacy sposob: pilujesz moto, jak zacznie mulic to szybko zakrecasz kranik, gasisz moto i odkrecasz komore plywakowa gaznika i zagladasz jaki jest poziom paliwa. Niekoniecznie musi tak byc w przypadku twojej dt - nigdy gaznika nie widzialem. Ale ogolnie wyglada na to ze paliwa braknie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...