rob_rocki Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Witam - temat dośc banalny, ale... ..za cholere nie moge ustawić szyby w Virówce! Wiatr mi tak naparza po kasku, że po 100km mam dość huku. Ustawiam i tak, i siak, i nic! :? Jedni mówią, żeby jak najbardziej bardziej pionowo (vide: szyby w cruiserach), inni że jak najbardziej pochylić, żeby odbijała strumień powietrza do góry (vide: ścigacze), bo przy pionowej tworzą się zawirowania przy kasku. W Virago są zegary i za bardzo pochylić się nie da, a mnie szlag trafia od kombinowania przy szybie. Więc jak jest - pionowo, czy pochylona :?: Rob. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dymsha Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 A jaką masz? Bo ja ciągle zastanawiam się nad kupnem szyby do swojej, więc jak są takie problemy, to może dam sobie spokój!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_rocki Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Moją szybę możesz sobie obejrzeć w galerii. Generalnie myslę, że nie ma co się zastanawiać... wiem, że moto wygląda fajniej bez szyby, ale tak czy inaczej komfort jazdy jest nieporównywalny... ostatnio jechaliśmy ze znajomymi na Podlasie - nie dość, że mieli dużo głośniej i jechali wolniej, to o wiele więcej much i komarów na kasku i w zębach :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Jeśli masz w tej chwili tak, jak na zdjęciach, to spróbuj ustawić ją trochę wyżej nad reflektorem, nawet tak, żeby między dolną krawędzią szyby, a lampą było 5-7 cm przerwy. Spróbuj, jak działa i skoryguj wysokość, może będzie potrzebna mniejsza. Nie pochylaj szyby za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Szyba powinna być bardziej pionowo niż pochylona. W innym wypadku powietrze opływa ją także od dołu. W obudowanym motocyklu wiaterek nie ma dostępu z tejże strony.A jak niechcesz coby Ci p*ło ( dmuchało :mrgreen: ) to kup turystyka a nie czopka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Ja w beemce mam ciągle problem z szybą. Hałas i turbulencje za nią są okrutne. Kombinowałem- wyżej, niżej, pion, poziom. Wszystko do dupy. Ale moja szyba strrrrasznie mi się podoba, więc męczę się jeźdżąc z nią, choć najciszej było wtedy, gdy żadnej szyby nie miałem. Sprawdzone. Hałas, ale chociaż rozbitych much na gębie i ciuchach ciut mniej.... Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Hehe a powiem Wam pewien paradoks, w moim kasku jest ciszej przy otwartym wizjerze ni przy zamknietym... chyba ze wszystkie tak maja. Wracajac do szyby: Prawdopodobnie turbulencji i tak nie unikniesz ale proponuje nastepujaca zasade: szyba maksymalnie pochylona ale tak aby gorna krawedz byla na wysokosci dolnej krawedzi wizjera w kasku (o ile masz integrala, jezeli nie to na wysokosci nozdrzy mniej wiecej)Takie ustawienie ma kilka plusow, ale glownie te ze mozesz patrzec ponad nia a w razie szybszej jazdy pochylasz sie troche wtedy jestes caly zasloniety i masz cisze absolutna. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Cześć Rob!Ja przerabiałem to samo z szybą w mojej Virówce i pewnie zaraz z tym samym problemem zmierzę się w Dragu. Nomen omen...od kilku dni walczę z dwoma motocyklami w garażu i nie ma mnie dla nikogo :P Wiem jedno szybka NIE ładnie się prezentuje na motocyklach typu custom. Np. Drag Star Classic to już inna bajka...Ale szybsza jazda bez szybki rzeczywiście bywa męcząca...Jak miałem 150-160 na liczniku i chowałem się za szybkę...jak na ścigaczu :-D to czułem się tak jakby ktoś mi odważnik zdjął z kasku i klatki ;) Czyli wybór taki: albo bez szybki, czyli styl, ale przyjemność kończy się w okolicach 120 albo szybka i nikt mi już nie powie, że mam motocykl spacerowy :twisted: Ja podobnie jak Ty próbowałem różnych ustawień w Virówce i...sam nie wiem... :? Masz już może jakieś wyniki badań? :P Mi się wydawało, że największy komfort był przy pionowej szybce, zaś największe osiągi :lol: :lol: przy pochylonej, czyli optimum wg. Profesora Carlosa :-D jest przy ok 25-30 stopniowym pochyleniu.Ale tunelu aerodynamicznego nie posiadam w swoim laboratorium i sam jestem ciekawy do czego doszedłeś :P Ostatnio jeździłem też dużo po deszczu i jednak mniej przemoczony byłem na virówce z szybką niż na dragu bez szybki... Czy nie mamy tu jakiś naukowców na Forum? :P Może chociaż ktoś na lotnisku pracuje...i mógłby się przyczaić za Jumbo Jetem :-D :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob_rocki Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Ola Amigo! Na razie mam ustawioną tak, że dół jest przy samej lampie i tak pochylona jak tylko mozna -opiera się prawie o zegary. Do tej pory to najbardziej optymalne ustawienie. Ale nie próbowałem podnosic jej wyżej nad lampę i pochylac bardziej, bo wydawało mi się, że będzie huczeć w szczelinie między lampą, a szybą.Nic to na razie sezon się skończył. Jak nie uzbieram na Aprilie przez zime, to sie będe męczył z szybą na wiosnę. Może do tego czasu ktos wymyśli wzór na optymalizacje ustawienia szyby :-D Tymczasem, borem, lasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Ja w DragStarze miałem ten sam problem. (huk wełbie). Okazało się że byłocie spowodowane powietrzem opływającym szybę od dołu a nie od góry. Pochylanie jej pod różnymi kontami nic nie dawało tak samo jak unoszenie i opuszczanie. Założenia nóg na gmol wszystko załatwiało. Założyłem deflektory pod szybą i miałem spokój. Druga sprawa to kask. Każdy jest huczący tylko jeden bardziej a inny mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.