Skocz do zawartości

Gaźniki K-63 T


Zachari
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od cz nie trzeba nic przerabiać bo mają kołnierz

tak jak w ruskich gaźnikach.

A tak w ogóle to w Dnieprze są nie do ustawienia.

Mocowanie szpilek do gaźnika jest pod kątem a te gaźniki nie

są przystosowane do takiej pracy. Albo się z nich lało albo poziom był

za niski i moto dławiło się. Po założeniu przekladek poziomujących

między głowicę a gażnik trochę się poprawiło ale nie dorównują

K-68 na tym to dopiero nazywa się równa praca górniaka można ustawić na wolnych obrotach żeby pykał jak dolniak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj sobie spokoj z tymi przerobkami gaznikow. Nie slyszalem jeszcze zeby rusek dobrze chodzil na jakis innych gaznikach - japonskich , czeskich itp. Zawsze jest jakis problem a to sa pod katem i benzyna sie z nich wylewa, a to na wolnych nie bardzo, a to mocy nie ma. Jedyne odstepstwo to bingi niemieckie ale jak nie masz kasy na te ruskie to o tych nawet nie masz co marzyc. Po co kombinowac i kupywac jakies czeskie po 50zl za sztuke i to uzywane jak mozesz za ta sama cene kupic k68 tez uzywane. Chyba ze czesckie jikovy gdzies dostaniesz za darmo to wtedy mozesz eksperymentowac. A tak kupisz wydasz te 100zl , bedziesz kombinowal krecil, przerabial, a i tak z tego nic dobrego nie wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe wiesz jawowski jeden juz i tak mi lezy w garazu ... a te k63 hmm no niechce sie wpakowac znow w gazniki ktor beda mialy ten sam problem ... a z tego co widze wg waszych opini to najlpeiej wlasnie w te zainwestowac ...

 

a co do k301... jezdzi ktos na takich gaznikch ?? jak sie sprawoja ? ja mam wlasnie takie i niewiem czy co z nimi nietak czy taka ich natura czy poprostu ja cos zle ustawiam ze wolne sa na jeden cylinder i pali jak smok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grasser, ja mam 301, seryjne. ustawiłem wolne wzorcowo, pyka równo i wolniutko. ino pali jak cholera. ale z drugiej strony do borek z wawy i spowrotem na paliwo wydałem 50pln. był ubogo ustawiony i sie przegrzewał. wiec wiele zależy od regulacji. ale najzdrowiej dla silnika na tych gaźnikach jest by palił sporo. tyle ile wlejesz ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ... a jak masz ustawione iglice ? i czy masz regolowany poziom paliwa w komorach ?? ja niemoge utawic tak zeby na wolnych rowno chodzily oba cylindry ... ustawiam kazdy osobno a razem jedenz awsze chodzi i go slychac a drugi tylko leko pyka ... jak oroboje to poprawic to sytuacja sie odwraca ...

aha pochwal sie ile ci pali :> i ile wzial na ubogim ustawieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... dane co do spalania sią na przysłowiowe oko, ale jakiś tam zarys sytuacji dają. otóż do borek i z powrotem zrobiłem lekko ponad 230km. wracałem bez śrubki od regulacji powietrza na niskich obrotach w jednym gaźniku (źle zakontrowałem, wypadła, wiem, łoś ze mnie), wiec w sumie na wolnych nie dawał paliwa na jednym garku. iglice na trzecim wcięciu od dołu. spaliłem wahy za 50-60pln. w sumie :D. jednak moto sie grzało, przy 120kmh silnik spuchł po paru minutach jazdy i się zatrzymał.

BTW: iglice nie mają nic do ustawienia równomiernego "pykania" na wolnych obrotach. pykanie ino śrubą od powietrza ustawisz.

poziomu nie regulowałem. rok temu ożywialiśmy z tatą sprzeta. może cośtam majstrował... cholera wie (bo mój tata zapomniał :D). ja przez rok nie ustawiałem poziomu.

 

PS: na bogatym ustawieniu, podniesionych iglicach na max, rok temu na lisie, moto z koszem+ja+tata w koszu - 18 litrów na setke :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak moto sie grzało, przy 120kmh silnik spuchł po paru minutach jazdy i się zatrzymał.

 

Nie wiedze w tym nic dziwnego. Nie musiala to byc nawet wina ubogiej mieszanki. 120 uralem?jeszcze moze na 8semce. zadnej przyjemnosci z jazdy.No i urala szkoda . :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9tka, v max 140km/h. dziada sprężył (koło 9:1) mój tata i mówił ze utrzymywał nim przelotową 120 gdy sam nim latał. no co, tacie mam nie wierzyć ;-) :?:

 

[ Dopisane: 13-11-2005, 11:26 ]

sam leciałem 132km/h (pomiary z xj'ty pana embe ;-) ) na prostej, ale żal mi było silnika bo już troche wył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm znalazlem gazniki k63 za 60 zl kompletn podobno niezadlugo uzywane ...

 

czyli podsumowujac roznice miedzy k301 i k63 to mniejsze spalanie i latwiejsza obsluga z tego co rozumiem tak ?? cos jescze ? jakies wady ? obejdzie sie bez przerobek i bedzie pasowalo jak nalezy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm znalazlem gazniki k63 za 60 zl kompletn podobno niezadlugo uzywane ...

 

czyli podsumowujac roznice miedzy k301 i k63 to mniejsze spalanie i latwiejsza obsluga z tego co rozumiem tak ?? cos jescze ? jakies wady ? obejdzie sie bez przerobek i bedzie pasowalo jak nalezy ?

 

Zalezy jakie egzemplarze trafisz. Ogolnie powinny chodzic, ale w niektorych sa duze trudnosci co do ustawienia wolnych obrotow (zeby byly w miare niskie, no i zeby dwa cylindry rowno chodzily na wolnych). No i najlepiej trafic dwa w miare rowne gazniki :P . Ruskie gazniki maja to do siebie ze gaznik gaznikowi nie rowny mimo ze obydwa k63.Ale zdarzaja sie i w miare rowne.

Zobacz tylko jak wygladaja przepustnice, czy nie sa za mocno wytarte.

 

[ Dopisane: 13-11-2005, 19:52 ]

ustawiam kazdy osobno a razem jedenz awsze chodzi i go slychac a drugi tylko leko pyka ... jak oroboje to poprawic to sytuacja sie odwraca

U mnie na k65 tez sie takie cos dzieje. Wiec ja tak gaznikow nie ustawiam. Ustawiam dwa naraz. Mam puste koncowki wydechow wiec przykladam reke do jednej koncowki do drugiej i porownuje i krece skladem, obrotami tak dlugo az zacznie chodzic w miare ladnie, moc spalin odczuwana na dloni jest taka sama (uderzenie, ilosc spalin). Wiem ze to moze nieprofesjonalna regulacja ale sprawdza sie znakomicie na tych gaznikach co mam.

 

[ Dopisane: 13-11-2005, 20:04 ]

9tka, v max 140km/h. dziada sprężył (koło 9:1) mój tata i mówił ze utrzymywał nim przelotową 120 gdy sam nim latał. no co, tacie mam nie wierzyć

 

wiesz te 9:1 to tylko zalozenie, bo tak naprawde to nikt nie jest w stanie tego stwierdzic. Do takiego sprezania to jaka benzyne lejesz - 98?

Wg mnie dla urala przy 9tce to predkosc kolo 90km/h jest OK.

Ja w swoim uralu mam przy gaznikach k65 iglice opuszczone na sam dol. Przy takim ustawieniu kolor swiec jest wzorcowy - cos podobne do brazowego. Przy przestawieniu o zabek wyzej swiece robia sie juz ciemne. Pali cos kolo 5l - max 6l w trasie. (solowka oczywiscie).

 

[ Dopisane: 13-11-2005, 20:07 ]

z tym ze ja mam zalozony zestawik bisa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiego sprezania to jaka benzyne lejesz - 98

cały czas leje 95. moto chodzi. na ubogim ustawieniu 80km/h to była prędkość gwarantująca dojechanie do celu. 100 pewnie by przetrzymał, ale już sie bałem próbować. jedno zatarcie podczas podróży wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...