kuba_1_6 Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Chcę powitac wszystkich jako ze jestem tu nowy. Kończe własnie swoja przygode ze swiom chopperem(mam dość ,,skarbonki bez dna :) ") Bo namysłach doszedłem do wniosku ze tam gdzie mieszkam sprawdzi sie tylko enduro, a warunki do enduro sa idealne. ;) Smigałem juz na yz 125. Jednak full cross odpada. Interesuje mnie tylko i wyłącznie KTM SX 125 lub KTM EXC 125. Jakie są róznice miedzy tymi modelami(moc, zawieszenie, i co najwazniejsze, ktory ma lepszy ,,doł'') Który z tych modeli wybrac do enduro? Z góry dzięki za wskazówki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Jednak full cross odpada. Interesuje mnie tylko i wyłącznie KTM SX 125 lub KTM EXC 125 O ile mi wiadomo SX to jest full cross. :) Człowieku załamujesz mnie... Z całym szacunkiem. 8) Z tych dwóch do enduro wybierz EXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 sx to typowa crossowka. EXC to wyczynowe enduro i jak na 2 suwa ma dobry dol. A moze pomyslisz (jak tak zalezy ci na dole) na WR250. Moc taka jak w EXC a dol jest swietny. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_1_6 Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Człowiek uczy sie całe życie-ze SX to typowy full to nie wiedziałem;) Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 ze SX to typowy full to nie wiedziałemTo jak Ty chcesz motor kupić :lol: Najlepiej jak masz trochę kasy to kup Yamahe WR 250F albo tego KTM EXC 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Chcę powitac wszystkich jako ze jestem tu nowy. Kończe własnie swoja przygode ze swiom chopperem(mam dość ' date=',skarbonki bez dna ") Bo namysłach doszedłem do wniosku ze tam gdzie mieszkam sprawdzi sie tylko enduro, a warunki do enduro sa idealne. Smigałem juz na yz 125. Jednak full cross odpada. Interesuje mnie tylko i wyłącznie KTM SX 125 lub KTM EXC 125. Jakie są róznice miedzy tymi modelami(moc, zawieszenie, i co najwazniejsze, ktory ma lepszy ,,doł'') Który z tych modeli wybrac do enduro? Z góry dzięki za wskazówki. Pozdro[/quote']Czlowieku jezezli dla Ciebie chopperek jest skarbonka bez dna to o wyzylowanym 2 suwie nawet nie mysl. Jak masz malo kasy i potrzebujesz mocy to bierz KDX200-220cc ewentualnie 250cc. W Polsce i w europie nie jest to sprzet popularny ale w USA (z tego co czytalem) to jedne z popularniejszych enduro cieszace sie dobra opinia. Jak kasa jest to Wr250f bedzie super :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_1_6 Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Jesli miałes stycznosc z chopperami to CHYBA WIESZ ZE MUSZA WYGLADAC JAKO TAKO??No bo np lekko zarysujesz chrom na tłumiku lub korektorze-ZONK :? calosc do chromowania bo wszystko odchodzi. Koszt chromowania JEDNEGO TŁUMIKA(A MA 2) OK 200ZŁ. Jako skarbonke bez dna rozumiem SWOJEGO choppera nie jako całosc bo od momentu zakupu cos juz było nie tak a to pomalowac, gaznik do synchronizacji (kilku ludzi w Polsce synchronizuje gazniki od tego motoru, bo to łatwych rzeczy to nie nalezy) Na remonty 2T, 4T jestem przygotowany i nie sa mi straszne :). I tutaj nie chce sie licytowac co drozsze w utrzymaniu, czy cross, enduro, ścig, chopper. PO PROSTU KONCZE Z CHOPPERAMI, KUPUJE ENDURO I USZANUJ TO A NIE STRASZYSZ MNIE REMONTAMI!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Co to za model niespotykany że tylko kilku ludzi w Polsce umie gaźniki zsynchronizować? Jedni zmieniają tłoki inni chromują wydechy ;) Jak poszukasz to znajdziesz na forum sporo wiedzy na temat obu motocykli które cię interesują. Ostatnio miałem taką symboliczną rundkę SXem (400) i odnisłem wrażenie że tym motorem można wszystko ;) ale pewnie wynika to z tego że wcześniej mi się nie zdarzyło jeździć nowoczesnym motocyklem :oops: więc jest to opinia subiektywna (ekstremalnie subiektywna) Zapewne każdym obecnym fullem można "wszystko" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_1_6 Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Co do Kawy:jesli trwalosc taka ja w ZX to dzięki;) :lol: Jesli nie-zwracam honor. Co do Wr 250 to naprawde swietny sprzet ale naprawde swietnie kosztuje;) I o ile sie nie myle od 2003 to dopiero 4T?? Mam jeszcze pytanie do uzytkowników KTM EXC 125:jak sprawuje sie na podjazdach? A i WR 250 nie jest zbyt cieżka w porównaniu do KTM 125? Na motor chce przeznaczyc do 15 tys no chyba ze jakas okazja to troche doloze jeszcze. [ Dopisane: 04-11-2005, 19:20 ]Co to za model niespotykany że tylko kilku ludzi w Polsce umie gaźniki zsynchronizować? XS 400-wersja tylko na rynek amerykanski-podwójny gaznik Mikumi. Mam jeszcze Drag Stara 650(ojciec) i tam wszystko bajka :) Wynika to tez z wieku XS -81r. :twisted: [ Dopisane: 04-11-2005' date=' 19:22[/i'] ]Zapewne każdym obecnym fullem można "wszystko" Tak tylko fulla nie chce-jezdiłęm na yz 125- tam tylko albo włączony gaz albo wyłaczony. trzeba kręcic na maksa wtedy mam moc, inaczej moc= ;) motorynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Masz 15 000 zł to bierz WR 250 i nie pytaj innych o zdanie nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 A i WR 250 nie jest zbyt cieżka w porównaniu do KTM 125? jest troche ciezsza ale to nie jest duza roznica' date=' moim zdaniem jezeli nie jestes zawodnikiem to to az tak duzej roznicy nie robi. No ale... Masz 15 000 zł to bierz WR 250 i nie pytaj innych o zdanie nawet.za 15 000 wyrwiesz juz fajna wr :) O ile mi wiadomo SX to jest full cross. Człowieku załamujesz mnie... Z całym szacunkiem. Dlaczego cie zalamuje ? ze nie wiedzial ze sx to cross ??ty pewnie wszystko wiesz i nikogo nie zalamujesz ja osobiscie polecam ci wr bo sam mam i 4 suwem jest troche inna jazda...zbierze ci sie z wyzszego biegu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 A i WR 250 nie jest zbyt cieżka w porównaniu do KTM 125? Proste że cięża nawet sam fakt że to 4T a 2T.Za 15tys dorwiesz już może jakąś WR 250(jest chyba na allegro za 15 czy 16 paczek).A jak chcesz przeznaczyć 15 tys na KTM EXC 125 to wyrwiesz za tą kase młodziutki rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Dlaczego cie zalamuje ? ze nie wiedzial ze sx to cross ??ty pewnie wszystko wiesz i nikogo nie zalamujesz Tak' date=' dokładnie. Kolega swoim postem pokazał jaki jest niekompetentny. Absolutnie nic do niego nie mam, ale troszkę powagi. ty pewnie wszystko wiesz i nikogo nie zalamujesz To Ty to napisałeś. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Do 2001 roku SX od EXC rózznił sie swiatłami i wachaczem tylnim. W silniku różnice między nimi sa dopiero od 2001 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Mam jeszcze pytanie do uzytkowników KTM EXC 125:jak sprawuje sie na podjazdach?Może SX i EXC to nie to samo, ale własciwie żadną setką nie da się spokojnie pokonywać podjazdów, gaz na maxa albo silnik się zadusi.Koleś na SX 450 sadza na niego dzieciaka i robi z nim rundkę po torze. Pod ostre górki silnik spokojnie pyrka na niskich obrotach.Aha, utrzymanie takiego enduro czy crossa też może sporo kosztować (ja przez 3 miesiące włożyłem 1500zł, a silnika jeszcze nie ruszałem, co prawda miałem pecha bo pękła mi piasta, ale różnie bywa, kupisz i coś innego się zj*bie, także lepiej się na koszty przygotować) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.