Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No nie wiem, może w mniejszosci jestem. Na drodze oczywiście wyswietlacz biegów to zbedna zabawka, ale na torze gdzie mam plan przejazdu, ściśle związany z biegiem na którym w danym miejscu jadę ma to zastosowanie.

Szkoda poswiecać uwagi na liczenie biegów, w momencie gdy sytacja na torze zaburza ten plan.

Moze to wynika z tego iz jeżdżąc z bardzo róznymi kierowcami pod względem tempa, zdazaja się nieprzewidziane sytuacje zmiany takiego planu. I może jeżdżąc w grupie bardzo równej tempem nie ma takiej potrzeby. Niemniej ja na torze wyswietlacz sobie chwalę.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Tak jak ze wszystkim- potrzeba czasu ;)

Jak dłużej pojeździsz na 1 moto, to po prostu czujesz na jakim biegu jesteś

miałem to samo przez ~1-2 miesiące w katamaranie, na moto trochę dłużej, ale to tylko kwestia czasu i jeżdżenia ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LIczenie ? Ja nie liczę. Czuje motocykl. Chce doc w dupe to zmiejszam, rozpędzam się zwiększam. Wystarczy poruszyć manetką i już się czuje czy wyrywa czy muli a jak muli to redukcja i w długą :P

 

 

No to słuch pewnie masz kiepski, albo głuchy jesteś. Bieg poznaje się o obrotach silnika, nie patrząc na obrotomierz. Po prostu - intuicja. Jeśli silnik wyje a jedziesz z "miejską" prędkością to pewnie zapomniałeś zapiąć dwójkę lub trójkę. Jeśli szarpie to pewnie 5 albo 6 trzymasz. Ja nigdy nie miałem takich problemów. Zawsze jakoś pamiętam który bieg mam chociaż nie zapamiętuję "na siłę" a raczej nawet nie zwracam świadomie uwagi, nawet gdy na jakimś pośrednim biegu wyjadę dalszy kawałek to odruch mam zapięcia kolejnego. Taki jakiś wrodzony automat do zapamiętywania biegów. Pewnie kolejny nawyk z kurierki.

 

Za mało jeździcie, za dużo głupot pierdolicie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a qurim jest ślepy bo pisze do laski że jest "głuchy" :D poza tym opisałam identycznie jak ty. Nie takimi słowami ale o to mi chodziło. Więc nie sądzę że pie**olę tym bardziej nie sądzę że mało jeżdzę :D ale hmmm no tak qurim wszystko wyczuwa. Zarówno motocykl jak i to że jestem mężczyzną :D

 

zresztą nigdy nie miałam takich rozbieżności żeby mylić niskiego biegu z wysokim aż na takim poziomie by mi motocykl szarpał ale widać że qurim miał takie doświadczenia. I kto tu mało jeździ. Pewnie pierwszy motocykl zajechałeś na amen :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało jeździcie, za dużo głupot pierdolicie.

Jaka pora roku, taki poziom dyskusji ;)

 

ps. Jak się skoreluje średnią prędkość jazdy posiadacza H-D z momentem obrotowym generowanym przez silnik V o pojemności, której nie powstydziłby się mały pojazd opancerzony, to wychodzi, że biegów nie trzeba zmieniać wcale. Po prostu zapinasz od razu najwyższy i masz temat z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...