krzychu-gsxr Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 witam! mam pytanko dotyczące dymienia, ciemny dym pojawia sie przy odkręcaniu manetki, na wolnych obrotach nie dymi i nawet na ssaniu nie ma dymu tylko jak dodaje gazu, poza tym świece są zakopcone zbiera sie na nich ciamna sadza :?: a i jeszcze może ktoś wie ile taki moto pali oleju na 1000km bo moj to do litra dochodzi. Druga sprawa dotycz sprzęgła koles od którego kupiłem sprzęta powiedział że tarcze są do wymiany, ale smigam i nic sie nie dzieje biegi wskakują bez problemów tylko czasem jedynka szarpnie, wiec jakie sa objawy zużytego sprzegła? dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 twoje objawy śwadczą o zużytych pierścieniach tłokowych, takie spalanie oleju to potwierdza (nawet przy bardzo agresywnej jeździe). jeżeli sprzęgło jest do wymiany to powinno ci się ślizgać czyli przy gwałtownym odkręceniu manetki rosną szybko odbroty a prędkość zbyt wolno (w zależności od zużycia). sprzęgłem bym, sie nie martwił bo wymiana tarczek nie jest zbyt droga ( nawet jeśli będzie wymienić trzeba także przekładki) ale wymiana pierścieni tłokowych to już poważniejsza inwestycja. porozmawiaj z mechanikami (forumowiczami) oni dokładnie ci zdiagnozują problem.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Ciemny dym wskazuje na problemy z gaźnikami, a nie pierścieniami, olej spala się na biało. Możliwości jest wiele - zapchany filtr powietrza, poziom paliwa, regulacja (dysze itp). Napisz jeszcze, czy ten nalo na świecach jest matowy, czy lepki i świecący. To też pomoże odpowiedzieć na pytanie "olej czy benzyna", bo spalanie 1 litr na 1000 to sporo, więc pewnie mamy jedno i drugie.Co do sprzęgła, to mój przedmówca odpowiedział, tylko dodam, ze wartojest też wymienić sprężyny. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 olej moze zrec z powodu zlej regulacji jak powiedziano wyzej mialem tak w kawie i gdzies czytalem na forum o podobnych przypadkach czytalem rowniez ze gsxr 1100 lubi olej nawet do 1.,5 L/1000 km moze brac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Warto jeszcze wiedziec ktory to rocznik i jak dlugo go masz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-gsxr Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 jeśli chodzi o rocznik to jest 91r. olejak, czytałem ostatnio że te modele lubiały brać olej tylko ile?, a co do świec to nalot jest suchy wygląda to jak czarna sadza, jedna tylko była mokra ale z bęzyny bo z tego zakopcenia to juz nie palił na wszystkie i musiałem je czyścić pozdrawim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 świec to nalot jest suchy wygląda to jak czarna sadza Zacznij od zabrania się za sprawy paliwowo-powietrzne. Kwestii oleju bym nie ruszał (ze względy na wielkie koszty, jak ma być to zrobione dobrze, mówię o braniu przez pierścienie), tylko pilnuj, żeby zawsze był odpowiedni stan. Nie wiem jaka jest skala tego dymienia itp. Szkoda że tego nie widzę, czasami (a właściwie zawsze) takie korespondencyjne porady można porównać do wizyty u lekarza przez telefon 8) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Za bogata mieszanka na przejsciu - tak wyglada z tego co napisales, ale tak jak Pawel napisal porady korespondencyjne pozostawiaja duzo do zyczenia.Masz tam w Katowicach DynoTech - radze sie przejechac i sprobowac dostac sie do Damiana.Olejak z 91 musi juz palic troche oleju, ale moze nie jest jeszcze zle z tym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykus15 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Co do sprzęgła to samo miałem w Cagvie :? niby nic nie było żadko kiedy szarpało aż kiedyś odpalam wrzucam jedyneczke i jak na pół sprzęgle okazało się że kosz sprzęgłowy jest pęknięty 8) a też myślałem że tarcze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.