Maly-PMI Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Witam.Ze wzgedu ze powracam do swiata lasow i blota szukam moto. Za ok miesiac powinienem kupowac i bede mial ok 3500-4000zl. W tej cenie miesci sie KTM 125 LC2. Juz znalazlem fajnego 96r za 700euro ale teraz siana nie mam.Potrzebuje wszelkie informacje, propozycje, sugestie na temat tego moto. Po prostu wszystko: moc, waga, jakie zawieszenie ma, awaryjnosc, dostep do czesci, jaka opona do tylu wejdzie.....Slyszalem ze jest identyczny jak DT 125 ale ma duzo mniej kg. Prawda? Wiec czy czesci silnikowe od DT by pasowaly do niego ? Jak tak nie to sa problemy z czesciami do niego? Obawiac sie plastikowego baku? WIem ze prawie wszystkie KTM maja plastikowy ale czy przy glebie nie peknie jak o nim w cos walne? Nie widzi mi sie szukanie nowego.Chyba na razie tyle. Z gory dzieki i pzdr. [ Dopisane: 30-10-2005, 23:09 ]Strzalek kiedys napisal :Ten KTM to całkiem fajny moto. Silnik ten sam co w yamasze DT 125 Tyle ze z z zozrusznikiem ( dt 125 RE). Co do częsci to salnonów KTM i servisów jest dużo wiec dostęp do częsci jest łatwy. Na ebay można kupić cały silnik za 200 EuroW silniku dżemnie naprawde duzy potencjał. Moja dt przy wrzucaniu 2 biegu z gazem staje prawie pionowo na tylnim kole. Co do zawieszenia to jest lepsze niż te w Dt wiec w skrucie ten KTM to taka troche lepsza DT 125 wiec juz wiem ze ma lepsze zawieszenie i taki sam silnik co w DT. Ale nie znam odpowiedzi na reszte moich pytan.Pomocy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 dostęp do czesci tak jak do wszystkich ktm, czyli średni, moc wacha sie w granicach 30km, zawieszenie standardowe bez upside down, jest to maszynka do lasu, w lekki teren i na miasto, coś w stylu DT, plastikowy bak to wielka zaleta a nie wada, on jest tak wykonany ze napewno nie pęknie, bo gdyby było tak jak mowisz to crossy i enduro do tej pory by miały montowane stalowe baki :lol: wiecej Ci nie powiem na temat tego motocykla bo nie wiem pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 on nie ma upsow 8O :banghead: Szkoda ale przezyje.Raz widze ze ma 6 biegow a raz ze 5. Wychodzily 2 wersje ? Czy pomylki w aukcji? Roznia sie czyms. Widze tez ze czesto maja elektryczny starter rozwalony czyli sie psuje ale bez tego tez mozna zyc.thx za odpkwas. Ale jak czesci pasuja od DT to chyba nie ma problemu z nimi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 on nie ma upsow Szkoda ale przezyje.usd maja exc,exe.Ogolnie spoko sprzynt,myslalem nad nim ale jak usłyszałem ze to "lepsza dt 125" to wiedziałem ze nie dla mnie.Za mało hardcorowy :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 no klasyfikacja chyba stoi tak :1.KTM EXC 125 / Husqwarna WR 1252. KTM EXE 125/ Kawasaki KDX 125/ Aprilia RX 125/ HONDA CRM 1253. KTM 125 LC24. DT 1255. KMX 125 Wiec az tak zle nie wypada. Chcialbym CRM ale jak nie znajde to kupie KTM albo moze DT. Jakos czuje przywiazanie i sentyment do tego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Na allegro jest fajna crm 125 za ok. 4tys, poszukaj sobie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 no klasyfikacja chyba stoi tak : 1.KTM EXC 125 / Husqwarna WR 125 ja mam na sprzedarz huske ale raczej nie za 4000 :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 no wiem wiem. Ta CRM widzialem, widac ze uzywana do tego do czego byla stworzona i ja wole kupic moto za granica. Nie mam problemu z transportem i ogolnie taniej ale thx. A wiecie jak jest z niektorymi moto z PL :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Lepiej Myśl o Husqvarnie wre, kawasaki kdx i aprili rx. Wg. mnie w tej cenie najlepsze....koło 300zł trzeba będzie dozbierać i wiem że to trudne ale wg mnie warto! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Ale tak :Huske na pewno nie dorwe za 4 cos a jak juz to padakeKawasaki KDX trudno znalezc > nie wiem jak z czesciamiAprilla RX chcialbym ale nie mam zaufania do Aprilli, moze dlatego ze nie mialem wloszki jeszcze. Nie wiem.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jak znajde to kupie CRM>LC2>RX>DT Przeciez nie jest powiedziane ze juz te moto co kupie bede mial 2 lata do prawka na wieksze. Moge w przyszlym sezonie sprzedac i kupic cos innego. a jak bym kupil KTM za 700euro 96rok to chyba nie duzo.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------Czy KTM 125 LC2 ma takie same blokady jak DT? Tak samo je sie zdejmuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Ten KTM LC2 jest mało popularny i dlatego drogie części. Najlepszym wyjściem byłby KTM EXE ale on jest dużo droszy może za 6000zł wyrwiesz jakiegoś w niemczech ale plus opłaty to już będzie duża kwota. Plocho z forum sprzedaje może znim zgadaj ( kupisz na raty :mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 no ale jak czesci beda pasowaly od DT to nie beda drogie.Czy KTM 125 LC2 ma takie same blokady jak DT? Tak samo je sie zdejmuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 2. KTM EXE 125/ Kawasaki KDX 125/ Aprilia RX 125/ HONDA CRM 125 Widze ze sporo osob zaczelo uwzgledniac exe ;)PlastYkowy bak to zaleta, Jest wykonany tak ze nie ma go ja przedziurawic. Do czesci w sumie jest dostep, lecz do nowych prosto z importera bo taniej to ciezko znalezc. LEcz jezli chcesz latac KTMem to musisz sie z tym liczyc. Dobry amortyzator ( za laga gorna) moze sie okazac znacznie lepszy od USD. Bo te z 2000roku pozostawialy troche do zyczenia. Ja bym proponowal sie porozgladac za KDX lub RX. Sa to tansze sprzety w eksploatacji, a porownywlane mocapzdr Plocho z forum sprzedaje może znim zgadaj ( kupisz na raty )juz sprzedalem :banghead: A Exe niewiem czy bedzie tak latwo znalezc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Ten KTM LC2 jest mało popularny i dlatego drogie części. Co ty walisz?? Przecie silnik to jak dt a mało jest części do dt?? :(Wydaje mi się że nie... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Ten KTM LC2 jest mało popularny i dlatego drogie części. Co ty walisz?? Przecie silnik to jak dt a mało jest części do dt?? :(Wydaje mi się że nie... Miałem KTM LC2 i powiem tak, części silnikowe (jak i cały silnik) to DT tyle że wersja z rozrusznikiem i części jest masa, no i tanie. Niestety resztę trzeba kupować od KTMa, np uszczelniacze lag i inne, a to kosztuje. Sam sprzęt jest bardzo miły, dobrze jedzie niestety ze względu na sporą masę na tor nie nadaje się jak dla mnie. Do lekkiego enduro polecam jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.