Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

pls o poradę,

jak ustawić czas (zegarek) w fazerku z 2003r?

próbowałem odnaleźć cos w lesie googlowski i nic, klikałem po przyciskach na zegarach, ale to tez zic nie daje,

:icon_razz:

 

btw. dysponuje ktos jakimis materiałami/dokumentacja fazera z takiego rocznika? moze byc po angielsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis z manuala dla modelu 2000. Dla 2003 pewnie jest tak samo.

 

To set the clock

1. Push both the “SELECT” button and “RESET” button for at least two seconds.

2. When the hour digits start flashing, push the “RESET” button to set the hours.

3. Push the “SELECT” button to change the minutes.

4. When the minute digits start flashing, push the “RESET” button to set the minutes.

5. Push the “SELECT” button to start the clock.

After setting the clock, be sure to push the “SELECT” button before turning the main switch to “OFF”,

otherwise the clock will not be set.

 

Co do materiałów dotyczących samego sprzęta trochę znajdziesz pod poniższym linkiem :

http://www.fazer-hispania.com/biblia_fazero.htm

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :flesje:

Cze Dominik może być ok gdyby udało się spotkać :banghead:

pomimo że moto cały czas mam podrapane to do Wawy mam zamiar pojechać (razem z moją kobietką), więc przy odrobinie szczęścia uda się nam spotkać :flesje: (warto by było ustalić jakiś punkt spotkania już na lotnisku)

 

PS.sezon rozpoczęty :flesje: :flesje: :flesje: , Fazerek nadal robi na mnie spore(bardzo pozytywne) wrazenie :icon_razz:

POZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś się wypuściłem kilkanaście km bocznymi drogami :smile:

Trochę krótko, ale świetnie :) Sprzęt chodzi idealnie, wszystko gra i buczy. Prowadzi się dobrze. Nie będzie problemów z adaptacją. Jedyne co by się przydało to wyższa szyba bo coś za bardzo mi wiało po kasku.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nareszcie nacieszyłem sie nowym sprzętem! jak zwykle w składzie ja Adi i Kowal na pojechaliśmy na S1(zamknięty odcinek nowej drogi koło siewierza) zaczeliśmy delikatnie od poznawania nowych moto ,kazdy na każdym sprzęcie,póżniej rozmowy ,przemyślenia który to lepiej hamuje ,przyspiesza i kilka fotek poprostu idealnie!szczelilismy chyba ze 100 fotek, no i dzidddaaa który pierwszy? fazer wygrał!!! ale nie dla tego ze cebra ma 110koni a r6 120 tylko dlatego ze jedynka jest do 140km/h!!! i na 1 biegu odchodziłem im na jakies 15m a pow. 200km/h idą dokładnie tak samo!!! super wypad ,idealna sobota!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba ten kierowca na R6 coś nie teges... :) i jedynka do 140 w fazerze?? hmmm. W mieście to ciężko uciec fazerowi.. bo w tym przypadku liczą się tylko umiejętności i odwaga .. ale na trasie czy też na torze myśle że fazer miałby problemy z R6

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

A ja mam takie pytanie z innej beczki, ale dotyczące oczywiście fazera 600 :smile:

 

Widziałem, że chyba użytkownik maniek ma zamontowane w swoim frazesie ksenony, czy tez bi-ksenony(nie znam się na tym).

 

Czy ktoś orientuje się ile może kosztować taka przeróbka i czy jest to mocno problematyczna sprawa ??

Ciekaw tez jestem, jak z oczyszczaniem szkła reflektorów i czy jakies minimalne zarysowana szkła reflektora mogą miec wpływ na jakość oświetlenia ??

Aha, no i jak się zapatruje na takie przeróbki nasz kodeks drogowy ??

 

Chciałbym sobie cosik takiego wrzucić do Mojego sprzeta, ale chcę kupić drugi reflektor :D

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko umiejętności i odwaga

 

Faktycznie liczy się to, dla mnie głownie pierwsze. Pamiętajmy jednak, że te dwa motocykle są zrobione do czego innego...

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do fazerka to zaskoczył mnie bo na 100 km spalił ok 5,2L :icon_razz:))

To Fazerek już poskładany :wink:

Z jakimi prędkościami śmigałeś i w jakim zakresie obrotów?

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie liczy się to, dla mnie głownie pierwsze. Pamiętajmy jednak, że te dwa motocykle są zrobione do czego innego...

 

Te dwie cechy w pewnym momencie się stykają.. jak brakuje umiejętności, to wtedy trzeba być odważnym :icon_razz:

 

:wink: i jedynka do 140 w fazerze?? hmmm

fazer 1000! ale tez byłem zdziwiony!!!

 

 

A 1000 to zupełnie inna bajka.. pociąg jakich mało!!! to już wszystko jasne ..

 

 

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...