Maniek10 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) A mój Fazi wreszcie zaczął jeździć jak na lytra przystało :D Przez dwa wieczory dość mocno go przeobraziłem,a efekty są co najmniej zadowalające;) Po założeniu wydechu Remus Hexacone zaczął warczeć tak,że nie sposób przejechać niezauważonym. Przy okazji wywaliłem katalizator z kolektora i system Exup powędrował na półkę ;) Następnie założyłem PC III oraz KNa jednocześnie odłączając sondę lambda i wstawiajać w to miejsce eliminatora.Na koniec wgrałem odpowiednią mapę i jazda! Reakcja na gaz(która jest piętą achillesową tego sprzęta) poprawiła się niesamowicie.Sprzęt wkręca się w końcu jak sportowy motocykl. Subiektywnie osiągnięcie prędkości 220-230 idzie mi znacznie szybciej niż w poprzednim wcieleniu.Do tego strzela w wydech przy redukcjach tak,że tynk odpada:D Żałuję że zrobiłem to po dwóch latach jeżdzenia litrem, który zachowywał się jak 600tka. Trzeba było od razu odżałować kasę i cieszyć się zajebistą jazdą. Polecam wszystkim którzy się wahają-sprzęt zmienia się nie do poznania! Za jakieś dwa tygodnie bedę miał niższe o 25 mm mocowanie kierownicy LSL, potem już tylko sportowe sety kupić i będzie sprzęt nie wyjebania :P Żeby nie było-po tych modyfikacjach więcej pali. Albo po prostu bardziej go kręcę ,bo teraz to czysta przyjemność :D Zajc CONGRATULATIONS :clap: :clap: :clap: Też mi się marzy taka przeróbka, na razie mam zmieniony wydech, K&N ( i ostatnio wywaliłem kata, ale po tej operacji takjakby osłab dół) Co to jest ten eliminator za miast sondy? co za mape wgrałeś ( z kąd ją masz?) Rozumiem że przy poprawionej reakcji trza uważac co by na gume nie szedł :buttrock: Jeżeli chodzi o stety to znalazłem coś takiego : http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...e=STRK:MEWAX:IT dobra cena, pytanie czy nie za dobra :icon_question: Pozdrawiam Maniek Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez Maniek10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zajc CONGRATULATIONS :clap: :clap: :clap: Też mi się marzy taka przeróbka, na razie mam zmieniony wydech, K&N ( i ostatnio wywaliłem kata, ale po tej operacji takjakby osłab dół) Co to jest ten eliminator za miast sondy? co za mape wgrałeś ( z kąd ją masz?) Rozumiem że przy poprawionej reakcji trza uważac co by na gume nie szedł :buttrock: Jeżeli chodzi o stety to znalazłem coś takiego : http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...e=STRK:MEWAX:IT dobra cena, pytanie czy nie za dobra :icon_question: Pozdrawiam Maniek Nie wiem czemu,ale ja jakos nie mam problemow z niekontrolowana guma. Sprzet przyspiesza jak samolot, a na gume nie idzie :icon_rolleyes: Poprzedni FZS 1000 przy konkretnym odkrecaniu szedl na gume, a byl 100% oryginal :rolleyes: O2 eliminatora mialem w komplecie z PC. Wrzuca sie to w kostke od odlaczonej sondy lambda-zeby blad nie wyskakiwal. Podobno podlaczona sonda lambda zakloca prace PC. Mapę wgralem z plytki dostarczonej razem z PC,ale jak bede mial chwile wolna to na fz1oa musze poszukac czegos bardziej dopasowanego pod mojego sprzeta. Choc z drugiej strony troche sie boje-bo nie wiadomo co tam ktos namieszal ;) Te sety sa nieregulowane, dlatego taka cena... Poza tym Mańku najdroższą część operacji masz za sobą, czyli wydech. Używany PC to wydatek maksymalnie 150 eurasów, a tylko on pozwoli wykorzystac mozliwosci wydechu i KNa w pelni ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A mój Fazi wreszcie zaczął jeździć jak na lytra przystało :D Przez dwa wieczory dość mocno go przeobraziłem,a efekty są co najmniej zadowalające;) Po założeniu wydechu Remus Hexacone zaczął warczeć tak,że nie sposób przejechać niezauważonym. Przy okazji wywaliłem katalizator z kolektora i system Exup powędrował na półkę ;) Następnie założyłem PC III oraz KNa jednocześnie odłączając sondę lambda i wstawiajać w to miejsce eliminatora.Na koniec wgrałem odpowiednią mapę i jazda! Reakcja na gaz(która jest piętą achillesową tego sprzęta) poprawiła się niesamowicie.Sprzęt wkręca się w końcu jak sportowy motocykl. Subiektywnie osiągnięcie prędkości 220-230 idzie mi znacznie szybciej niż w poprzednim wcieleniu.Do tego strzela w wydech przy redukcjach tak,że tynk odpada:D Żałuję że zrobiłem to po dwóch latach jeżdzenia litrem, który zachowywał się jak 600tka. Trzeba było od razu odżałować kasę i cieszyć się zajebistą jazdą. Polecam wszystkim którzy się wahają-sprzęt zmienia się nie do poznania! Za jakieś dwa tygodnie bedę miał niższe o 25 mm mocowanie kierownicy LSL, potem już tylko sportowe sety kupić i będzie sprzęt nie wyjebania :P Żeby nie było-po tych modyfikacjach więcej pali. Albo po prostu bardziej go kręcę ,bo teraz to czysta przyjemność :D wyjdzie z tego yamaha R1 Fazer;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Zajc a nie zastanawiałeś się nigdy nad typowym sportem? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zajc a nie zastanawiałeś się nigdy nad typowym sportem? Zastanawiałem, nawet prawie byłem posiadaczem 954 ;) Nie wiem jak to wytłumaczyć,ale mi najbardziej odpowiadają golasy z owiewką i osiągami sporta. Dlatego K1300R jest moim idolem, choć nie ma owiewki ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ha, jak Zajc się chwali to i ja się pochwalę, podczas zimy wymieniłem przednie sprężyny na ohlinsa pod moją wagę i olej, przewody zmieniałem na oploty hel i płyn hamulcowy na RF 500 czy jakoś tak, no i ostatnie co zmieniłem to klamki z regulacją Pazzo :buttrock: Prowadzenie i hamulce zmieniły się diametralnie, ale więcej napszę jak przetestuję przy porządnej jeździe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Fajna sprawa takie zawieszenie plus opłotek plus bajera klamki - tylko cena do dupy gratulejszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ha, jak Zajc się chwali to i ja się pochwalę, podczas zimy wymieniłem przednie sprężyny na ohlinsa pod moją wagę i olej, przewody zmieniałem na oploty hel i płyn hamulcowy na RF 500 czy jakoś tak, no i ostatnie co zmieniłem to klamki z regulacją Pazzo :buttrock: Prowadzenie i hamulce zmieniły się diametralnie, ale więcej napszę jak przetestuję przy porządnej jeździe. Pozdrawiam No no-gratuluję zmian :lalag: Czy te zakupy były spowodowane Twoim niezadwoleniem z pracy oryginalnego zawieszenia? Ja powiem szczerze nawet nie kręciłem w ustawieniach, jeżdzę jak fabryka przykazała :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) No no-gratuluję zmian :lalag: Czy te zakupy były spowodowane Twoim niezadwoleniem z pracy oryginalnego zawieszenia? Ja powiem szczerze nawet nie kręciłem w ustawieniach, jeżdzę jak fabryka przykazała :icon_rolleyes: Zawias był ok, do momentu kiedy się nie przejechałem Fz1 n z 2007, jak wróciłem na mojego bzyka to czyłem się jak na kanapie i ogólnie bardzo nurkował przy chmowaniu, od razu pojechałem do fachmajstra, który ustawił za wias pode mnie, ale pwiedział że skęcił do końca i nie jest ok, zasugerował zmianę wkładów, pojeżdziłem do końca sezonu a zimą zmieniłem razem z heblami. Dzis byłem po raz drugi na hamowni, od ostatniego hamowania wywaliłem kata i powiększyłem otwór wlotu powietrza do airboxu i efekt jest sympatyczny: http://www.bikepics.com/pictures/1947846/ Jestem ciekaw jaki efekt, dałby PC z odpowiednią mapą, podejrzewam że moc już nie urośnie, ale z Nm można poszybowac pod 115, co otym myślisz :icon_question: Pozdrawiam Maniek Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez Maniek10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Zawias był ok, do momentu kiedy się nie przejechałem Fz1 n z 2007, jak wróciłem na mojego bzyka to czyłem się jak na kanapie i ogólnie bardzo nurkował przy chmowaniu, od razu pojechałem do fachmajstra, który ustawił za wias pode mnie, ale pwiedział że skęcił do końca i nie jest ok, zasugerował zmianę wkładów, pojeżdziłem do końca sezonu a zimą zmieniłem razem z heblami. Dzis byłem po raz drugi na hamowni, od ostatniego hamowania wywaliłem kata i powiększyłem otwór wlotu powietrza do airboxu i efekt jest sympatyczny: http://www.bikepics.com/pictures/1947846/ Jestem ciekaw jaki efekt, dałby PC z odpowiednią mapą, podejrzewam że moc już nie urośnie, ale z Nm można poszybowac pod 115, co otym myślisz :icon_question: Pozdrawiam Maniek A powiedz mi czy rocznik 2007 miał inną zawiechę? Z tego co wiem 2006 ma twardszy tylny amor, w późniejszych rocznikach dawali sprężynę o mniejszej twardości. Ale o przodzie nic mi nie wiadomo. Powiedz mi czy powiększenie wlotu w airboxie dało odczuwalne zmiany?Zastanawiam się nad "Lars modification" ,ale poczytałem różne opinie na ten temat. A jak się raz wytnie dziurę to cięzko to odwrócić ;) Wykres z hamowni zajebisty :lalag: Powiedz mi czy są to parametry na kole czy na sprzęgle? Bo moc jest porażająco duża! PC na pewno by cuś tam podciągnął-ale o ile to nie mam pojęcia... Powiedz mi jeszcze na jakich klockach śmigasz? Mi jakoś się dobrze jeździ na oryginałach i takie zakładam,ale może są jakieś sprawdzone lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 A powiedz mi czy rocznik 2007 miał inną zawiechę? Z tego co wiem 2006 ma twardszy tylny amor, w późniejszych rocznikach dawali sprężynę o mniejszej twardości. Ale o przodzie nic mi nie wiadomo. Powiedz mi czy powiększenie wlotu w airboxie dało odczuwalne zmiany?Zastanawiam się nad "Lars modification" ,ale poczytałem różne opinie na ten temat. A jak się raz wytnie dziurę to cięzko to odwrócić ;) Wykres z hamowni zajebisty :lalag: Powiedz mi czy są to parametry na kole czy na sprzęgle? Bo moc jest porażająco duża! PC na pewno by cuś tam podciągnął-ale o ile to nie mam pojęcia... Powiedz mi jeszcze na jakich klockach śmigasz? Mi jakoś się dobrze jeździ na oryginałach i takie zakładam,ale może są jakieś sprawdzone lepsze? Też , tak czytałem, ale wychodzi na to że N-ki mają twardzszą zawieche. Jeżeli chodzi o Airboxa to, tródno powiedziec, bo w tym samym czasie wywaliłem kata, ale te dwie zmniany w porównaniu do poprzedniego badania dały 4 KM, nie wiem co to jest "Lars modification", ale na tym amerykańskim forum to większośc wydłubuję tą dziurę. Zaklejają jeszcze ekologie czyli zawór AIS, mój kolega to robił, ale jeszcze się nie hamował. Na silniku oczywiście, takiego wykresy na kole to nawet r1 chyba nie ma, na kole jest 144,5 i 97. Nazwy klocków nie pamiętam coś z carbonem (mogę się dowiedziec), nie wiem czego to była wina ale oryginalny zestaw na torze raz tak mi się zagrzał, że na ostatnim zakręcie przed prostą klamka mi się zapadła i wlazłem w niego z taką prędkością jak nigdy do tąd :icon_eek: to był znak, zmień hamulec :eek: Pozdrawiam Maniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 witam, posiadam fazera z 2003 r i mam dylemat,czy jest to normalne aby podczas okolo 4-ro godzinnej przejazdzki wskaznik temperatury sinika pokazywal tylko trzy kreski? dodam ze nie zylowalem go, jazda tak do 6 tys obr. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProRider69 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Skończyła mi się regulacja na klamce długości skoku dźwigni hamulca przedniego, mam ustawione na 1 i moim zdaniem klamka mogła by być trochę jeszcze twardsza, nie przyciska mi palców na razie, no ale jak potem jeszcze skok się zwiekszy to może być różnie :bigrazz: . Czy da się zrobić twardszą klamkę, przy klockach nic nie robiłem to odpowietrzanie nic nie da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Skończyła mi się regulacja na klamce długości skoku dźwigni hamulca przedniego, mam ustawione na 1 i moim zdaniem klamka mogła by być trochę jeszcze twardsza, nie przyciska mi palców na razie, no ale jak potem jeszcze skok się zwiekszy to może być różnie :bigrazz: . Czy da się zrobić twardszą klamkę, przy klockach nic nie robiłem to odpowietrzanie nic nie da? Kolego, Regulacja dzwigni hamulca nie jest do twardości tylko do odległości dzwigni od manetki gazu. Jeżeli chcesz mieć "twardsze" hamulce musisz wymienić sobie przewody i płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Kolego, Regulacja dzwigni hamulca nie jest do twardości tylko do odległości dzwigni od manetki gazu. Jeżeli chcesz mieć "twardsze" hamulce musisz wymienić sobie przewody i płyn. ...a prawdopodobnie nowe klocki założyć :wink: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.