adaskorider Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Mam taki pomysł. Ponieważ właścicieli FZ1 przybywa, sam od niedawna też posiadam takiego w wersji gt, może jak śnieg stopnieje to jakieś spotkanie. Posłuchamy tunnigowych wydechów. Założyłem tłumik włoskiej firmy MIVV z adapterem w miejsce exapa, silniczek i linki poszły do kosza a moto odżyło. Już od 2000obr/min bez db-killer w garażu robi się głośno. Na stronie MIVV-a widać charakterystykę przyrostu mocy i momentu w pełnym zakresie obrotów w porównaniu z seryjnym. Oczywiście katalizatory z kolektora tż wyleciały. Pozdrawiam FZ1 Ovners :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Mam taki pomysł. Ponieważ właścicieli FZ1 przybywa, sam od niedawna też posiadam takiego w wersji gt, może jak śnieg stopnieje to jakieś spotkanie. Posłuchamy tunnigowych wydechów. Założyłem tłumik włoskiej firmy MIVV z adapterem w miejsce exapa, silniczek i linki poszły do kosza a moto odżyło. Już od 2000obr/min bez db-killer w garażu robi się głośno. Na stronie MIVV-a widać charakterystykę przyrostu mocy i momentu w pełnym zakresie obrotów w porównaniu z seryjnym. Oczywiście katalizatory z kolektora tż wyleciały. Pozdrawiam FZ1 Ovners :buttrock: A sterowanie silnika i układ zasilania pozostał ten sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Mam taki pomysł. Ponieważ właścicieli FZ1 przybywa, sam od niedawna też posiadam takiego w wersji gt, może jak śnieg stopnieje to jakieś spotkanie. Posłuchamy tunnigowych wydechów. Założyłem tłumik włoskiej firmy MIVV z adapterem w miejsce exapa, silniczek i linki poszły do kosza a moto odżyło. Już od 2000obr/min bez db-killer w garażu robi się głośno. Na stronie MIVV-a widać charakterystykę przyrostu mocy i momentu w pełnym zakresie obrotów w porównaniu z seryjnym. Oczywiście katalizatory z kolektora tż wyleciały. Pozdrawiam FZ1 Ovners :buttrock: Mam pytanie, bo też będe zmieniał wydech w FZ1 (zamówiłem akrapa w carbonie), gdzie znajduje się katalizator w tłumiku który się sciąga czy gdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 chiba coś się tam wydłubuje (Linki) i chiba wszystko jest w tłumiku(katalizator) plus sterówka pod siedzeniem.. adaskorider do tablicy :wink: opowiadaj cos tam zdemontował przy akcesoryjnym kominie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko0373 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam i jak w temacie jak dokonać zmiany z mil na km.,wersja z USA i czy fazer ma swoją stronę, na wzór fireblade.pl ,gdzie można ściągnąć serwisówki, instr.obsł itp.Chodzi mi o fazer 1000.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) Witam i jak w temacie jak dokonać zmiany z mil na km.,wersja z USA i czy fazer ma swoją stronę, na wzór fireblade.pl ,gdzie można ściągnąć serwisówki, instr.obsł itp.Chodzi mi o fazer 1000.Pozdrawiam Kilka stron wcześniej wrzuciłem link na taką stronę. Edytowane 27 Lutego 2009 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Byłbyś tak uprzjmy i zapodał tego linka jeszcze raz :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech81 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam. Panowie mam zapytanie. Sprowadziłem motorek ze Szwajcarii i zastanawiam się czy jest możliwość sprawdzenia histori motocykla na podstawie nr. ramy tak jak na przykład jest z audi i vw. (Fazer 1000 2003r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Mój brat tak sprawdził historie swojego samochodu (Opel Astra II) i okazało się, że kupił radiowóz wycofany z użytku irlandzkiej policji :P Z motocyklami na pewno też da się coś takiego zrobić, trzeba tylko pojechać do salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech81 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Właśnie szukam takiej osoby bo jak ja pracowałem w serwisie to tylko kilka osób miało hasło i dostę do takich rzeczy między innymi mój kierownik. Śmiałem się kiedys jak jakis jego znajomy policjant kupił vw i przyszedł sprawdzić czy realnie ma 180 tyś przebiegu, szczena mu opadła jak sie dowiedział że 300tys miał 2 lata temu i coś w silniku było robione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaskorider Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 chiba coś się tam wydłubuje (Linki) i chiba wszystko jest w tłumiku(katalizator) plus sterówka pod siedzeniem.. adaskorider do tablicy :wink: opowiadaj cos tam zdemontował przy akcesoryjnym kominie :flesje: Odpowiada adaskorider: Oczywiście katalizatory z kolektora tż wyleciały. Pozdrawiam FZ1 Ovners (IMG:style_emoticons/default/buttrock.gif) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Byłbyś tak uprzjmy i zapodał tego linka jeszcze raz :icon_question: http://www.fazer-hispania.com/biblia_fazero.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Z motocyklami na pewno też da się coś takiego zrobić, trzeba tylko pojechać do salonu. Pierwszy raz słyszę ... aż z ciekawości zadzwoniłem do znajomego w serwisie .. i też nigdy o czym takim nie słyszał ... Po numerze ramy można sprawdzić podstawowe dane fabryczne .. typu .. kolor, rocznik produkcji, model (jeżeli występuje w wersji z owiewką lub bez) .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie to żebym miał jakieś inne informacje niż Ty... jest to jedynie może przewidywanie jako analogię. Jeżeli ktoś prowadzi książkę serwisową to coś takiego powinni być uwzględniane w systemie. Ale to moje zdanie, a nie żadne oficjalne informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 jutro zmieniam olej w moim fz6 wiec dla pewności profilaktycznie zapytam ile oleju dokladnie wchodzi (z filtrem)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.