sea Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Sprawdzcie co macie pod pokrywa zebatki przedniej. Ja ujrzalem taki widok:http://img507.imageshack.us/img507/3843/obraz005jj3.jpg Witam Ja przy wymianie napędu ujrzałem to: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4a1500531e2c95d.html][/url] pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) Ja przy wymianie znalazłem tam chyba z kilka kilo smaru z piachem. Czyściłem to chyba z godzinę różnymi substancjami ale w końcu się udało. Po tysiącu kilometrów zajrzałem jeszcze raz zobaczyć czy nic się nie odkręca. Teraz wszystko jest git i nawet się jeszcze nic nie ubrudziło :icon_biggrin: Ale mam pytanie co do łańcucha. Bo zakułem go u siebie w garażu domowymi sposobami (czyli dwa razy uderzyłem młotkiem). Trochę już przejechałem i nic się nie dzieje, zakuwka pozostaje tam gdzie powinna, ogniwko ładnie pracuje. Czy tak może zostać czy lepiej podjechać do serwisu żeby zrobili to bardziej profesjonalnie? Edytowane 21 Czerwca 2008 przez Lisex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rattus Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Mam FZ6 z 2005 roku, jestem 2 właścicielem.ma zrobione 25 tysiaków. Dziwnie mi jak jadę 150 mam wrażenie, że coś w przodzie mi puka. Wyczuwam lekki luz. Czy 600 tak mają, czy coś może u mnie jest nie halo. Proszę o podpowiedź!!! Ja na kole nie śmigałem jeszcze :) Wiozłem kogoś 150 i ten lekki luz odczułem. Czyli zajrzeć do łożyska główki ramy? Ty 600-tka poleci 250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Mam FZ6 z 2005 roku, jestem 2 właścicielem.ma zrobione 25 tysiaków. Dziwnie mi jak jadę 150 mam wrażenie, że coś w przodzie mi puka. Wyczuwam lekki luz. Czy 600 tak mają, czy coś może u mnie jest nie halo. Proszę o podpowiedź!!! Ja na kole nie śmigałem jeszcze ;) Wiozłem kogoś 150 i ten lekki luz odczułem. Czyli zajrzeć do łożyska główki ramy? Ty 600-tka poleci 250? Nie musisz tam zaglądać :D Postaw go na centralce, posadź dziewczynę z tyłu, żeby przednie koło się uniosło. Złap za lagi i poruszaj w przód i w tył. Jak będzie jakiś luz to zobacz czy na główce ramy czy na lagach (bo tak tez się może zdarzyć) i diagnoza postawiona. Jeżeli nie będzie luzu to sprawdź jeszcze łożysko przedniego koła. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodociany1987 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Ja osobiscie rowniez szukam wydechu do fazerka, ale aluminiowy to chyba zly pomysl? za bardzo sie nagrzewa a jest w takim miejscu ze to moze utrudniac podrozowanie we dwoje. B@artek zalatwisz cos konkretnego i nie drogiego? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Ja osobiscie rowniez szukam wydechu do fazerka, ale aluminiowy to chyba zly pomysl? za bardzo sie nagrzewa a jest w takim miejscu ze to moze utrudniac podrozowanie we dwoje. B@artek zalatwisz cos konkretnego i nie drogiego? PozdroMimo wszystko nagrzewa się mniej niż ten fabryczny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Dzisiaj założyłem nowe opony Dunlop RoadSmart i powiem, że trzymają świetnie. Test hamowania:- nawet z tym silikonem hamują dużoooo lepiej w porównaniu do Bridgestone BT020, nie ma żadnych pisków, ABS mi się nie załączył, a chciałem go do tego sprowokować :D Dosłownie wgryzają się w asfalt. Zakręty:- mówię idę na żywioł :icon_eek:Krótka trasa koło Konina i później na rondzie dawaj na maksa ile można... i nic. To tak na krótko po przejechaniu jakiś 50km :biggrin: Zobaczymy jak się sprawdzą podczas weekendu nad morzem :)Dzisiaj byłem nad morzem i nadal podtrzymuję to, że oponki są świetne :P Na trasie na Hel zamknąłem oponę po lewej stronie, po prawej bym też zamknął na zjeździe z autostrady :D Zero uślizgu, ani żadnych oznak, że miałaby puścić :biggrin: W deszczu także trzyma świetnie... próbowałem max ostro przyspieszyć na 1,2 i nic :biggrin: Na zakrętach podczas deszczu także dobrze trzyma... :wink: Polacam Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ale mam pytanie co do łańcucha. Bo zakułem go u siebie w garażu domowymi sposobami (czyli dwa razy uderzyłem młotkiem). Trochę już przejechałem i nic się nie dzieje, zakuwka pozostaje tam gdzie powinna, ogniwko ładnie pracuje. Czy tak może zostać czy lepiej podjechać do serwisu żeby zrobili to bardziej profesjonalnie? Zostaw tak jak jest. Wbrew pozorom, czasami solidne uderzenie tym nielubianym narzędziem przynosi dobre skutki :P Mam FZ6 z 2005 roku, jestem 2 właścicielem.ma zrobione 25 tysiaków. Dziwnie mi jak jadę 150 mam wrażenie, że coś w przodzie mi puka. Wyczuwam lekki luz. Czy 600 tak mają, czy coś może u mnie jest nie halo. Proszę o podpowiedź!!! Ja na kole nie śmigałem jeszcze :icon_mrgreen: Wiozłem kogoś 150 i ten lekki luz odczułem. Czyli zajrzeć do łożyska główki ramy? Ty 600-tka poleci 250? Na 90 % masz nadmierny luz na łożysku główki ramy. Pozostale 10% to może być coś w przednich lagach w co wątpię. Bardziej obstawiam łożysko. W poprzednich fazerach w główce ramy montowane byly łożyska kulkowe uwaga W PLASTIKOWYM KOSZU :icon_mrgreen: , nie wiem jak w tych nowszych.W życiu nie widziałem większego dziadostwa, dlatego tez gdy tylko łożysko się odezwało, zaraz wymieniłem na solidne łożyska stożkowe :) Wsiadź na motocykl, wciśnij przedni hamulec i dociążaj przód, jednocześnie trzymając lewą dłoń, czy palec na głowce ramy :)Powinieneś odczuć lekkie uderzenia w okolicy górnego, lub dolnego łożyska.Łożysko możesz lekko "dokręcić", ale jest to tylko rozwiązanie tymczasowe i po krótkim czasie problem wróci.Komplet łożysk stożkowych do FZS 600 to koszt 106 zł, na śląsku, więc wydatek nieduży. Jeszcze jak zrobisz sobie to sam, to trochę grosza zaoszczędzisz ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rattus Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ty,a gdzie kupić te lożyska za 106 złotych. Daj jakieś namiary mam e-mail [email protected]Prosiłbym o kontakt. Koleś mi podkręcił trochę,ale kulki juz sobie wyrobiły miejsce i jak mocniej się dociągnie to odczuwalne jest to przy ruchu kierownicy. Proszę o kontakt mailowy. Łożyska stożkowe są zastępcze,tak? Bo fabrycznie pakują kulkowe!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ty,a gdzie kupić te lożyska za 106 złotych. Daj jakieś namiary mam e-mail [email protected]Prosiłbym o kontakt. Koleś mi podkręcił trochę,ale kulki juz sobie wyrobiły miejsce i jak mocniej się dociągnie to odczuwalne jest to przy ruchu kierownicy. Proszę o kontakt mailowy. Łożyska stożkowe są zastępcze,tak? Bo fabrycznie pakują kulkowe!!!! W każdym serwisie jak zapytasz o łożyska do główki ramy, to zaproponują ci zamiennie stożkowe.106 zł kosztują w serwisie "MOTOCYKL" w Zabrzu, nie wiem jak ceny na mazowszu :( Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Ty,a gdzie kupić te lożyska za 106 złotych. Daj jakieś namiary mam e-mail [email protected]Prosiłbym o kontakt. Koleś mi podkręcił trochę,ale kulki juz sobie wyrobiły miejsce i jak mocniej się dociągnie to odczuwalne jest to przy ruchu kierownicy. Proszę o kontakt mailowy. Łożyska stożkowe są zastępcze,tak? Bo fabrycznie pakują kulkowe!!!! www.larsson.pl ten adres sie generalnie przydaje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Czy regulował ktoś z was samemu gaźniki? Moja fazerka strasznie dużo pali i czeka mnie chyba ten zabieg. Z tym że kolejki w serwisach straszne i pomyślałem że zrobię to samemu. Czy jest to skomplikowany proces czy spokojnie sobie z tym poradzę? Jak na razie wszystkie czynności serwisowe (zawory, napęd, olej) robiłem samemu ale gaźników się jakoś boję...O czym pamiętać żeby niczego nie popsuć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Regulacja gaźników dla mnie była w miarę prosta jak robiłem to po raz pierwszy ale zajęło mi to ponad 45 minut :-) Generalnie musisz zaopatrzyć się w wakuometr - jeśli nie masz to pożycz bo zakup ći się raczej nie zwróci prędko. My żeśmy się złożyli na jeden w kilka osób i tak sobie użytkujemy od czasu do czasu.. Jak chcesz kilka wskazówek to wal na priva. Pozdro. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Mrew jednak wydechów TwoBrothers nie mogę mieć :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Uuuuu no to dupa blada, a już się tak podjarałem :-/ To zapodaj chociaż co masz i za ile.... no i co rekomendujesz z doświadczenia. Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.