Mazzzi Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Najlepiej dzwon do gosca, mow ze masz daleko i niech ci powie z reka na sercu co za przygode mialo moto bo nie chce ci sie jechac na darmo. Ja jak dzwonilem to dawalem zawsze lekko do zrozumienia zeby lepiej mi powiedzieli jesli jest cos nie tak niz zebym sam zobaczy to na miejscu i na darmo walil km. W moim przypadku skutkowalo :) taa, pewnie jeszcze zaciagales po rusku :biggrin: i przedstawiles sie jako Sasza :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagly Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 taa, pewnie jeszcze zaciagales po rusku :) i przedstawiles sie jako Sasza :biggrin: Nie chcesz nie wierz, jak szukałem swojego fazera to mówiłem delikatnie, żeby lepiej powiedzieli mi jak moto miało glebę bo i tak to zobaczę, a po co tracić czas i km. Autentycznie 2 gości zaczęło mówić, „a no miało taką tam parkingówkę” lub „lekko leżało na boku” (co już dało mi do myślenia). Choć są i tacy, co do końca trzymają się przy swoim, a jak zobaczysz moto to potrafi ci bezczelnie powiedzieć, czego ty się spodziewałeś –jak na ten rocznik to stan bdb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artusz Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam wszystkich fazeromaniaków :) Nie chwaląc się, a w zasadzie raz na jakiś czas można - chwaląc się w dniu dzisiejszym stałem się posiadaczem Fazerka - w prawdzie w tej zduszonej wersji 78KM, ale Fazer to Fazer :lalag: (teraz zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem). W związku z powyższym poszukuję gmoli, aby moje cudo uchronić przed ewentualnymi uszkodzeniami i tu prośba do Was, abyście coś podpowiedzieli - adresy, zdjęcia itp. Z crash padami nie ma problemów, duża dostępność, z gmolami robi się już gorzej. Wielkie dzięki za pomoc,artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Gratuluję zakupu :) Gmole masz tutaj:http://sklep.scigacz.pl/gmole-givi-yamaha-...354-p-6488.html Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Mój Fazerek zyskał taki oto detal:http://img136.imageshack.us/my.php?image=zdjcie020eb6.jpgDo tego kufer Givi w całkiem przyjemnej cenie :)Przyda się niewątpliwie w tym sezonie :) Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEVRE Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam wszystkich fazeromaniaków :banghead: Nie chwaląc się, a w zasadzie raz na jakiś czas można - chwaląc się w dniu dzisiejszym stałem się posiadaczem Fazerka - w prawdzie w tej zduszonej wersji 78KM, ale Fazer to Fazer :crossy: (teraz zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem). Z crash padami nie ma problemów, duża dostępność, z gmolami robi się już gorzej. Wielkie dzięki za pomoc,artur Gratulacja Artusz !!! Kolego Ty masz na moto jezdzić, a nie sie przewracać !!! Crash pady wystarczą - sprawdziłam osobiście !!! :banghead: Pozdrawiam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avid Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 (edytowane) Gratulacje Artusz :crossy: Widze, że na Białołęce - Tarchominie coraz więcej Fazerów. Edytowane 6 Marca 2008 przez avid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artusz Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Gratulacje Artusz :crossy: Widze, że na Białołęce - Tarchominie coraz więcej Fazerów. Gratuluję zakupu :flesje: wielkie dzięki za gratulacje, rzeczywiście po jedynej słusznej stronie Warszawy :crossy: będzie moc fazerów, w zeszłym sezonie, sporo ich widziałem w swoich okolicach :cool: Gratulacja Artusz !!! Kolego Ty masz na moto jezdzić, a nie sie przewracać !!! Crash pady wystarczą - sprawdziłam osobiście !!! ;) Pozdrawiam !! hehehe, może i tak, ale strzeżonego ..... lepiej się zabezpieczyć na różne ewentualności, szkoda uszkodzić taki piękny motocykl. a licho drogowe nie śpi :icon_mrgreen: :bigrazz: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturxxx Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ze zdjec kupowac moto troszke ciezko. Wiadomo że można wykluczyc te które juz ze zdjec wygladają na złom ale jak nie pojedziesz i się moto nie przejedziesz to nie wiesz na czym stoisz. Wez moto na przjazdzke popatrz jak wchodzi na obroty i z nich schodzi czy wszystkie biegi wchodzą bez przeszkód pusc kierownice jesli jedzie prosto ok jesli sciaga to znaczy ze cos jest nie tak niech ci gosc odpali moto na zimny silniku dotknij czy nie był nagrzewany wczesniej popatrz na rok produkcji wybity na felgach ( tu moga byc róznice np moto z 2003 a felga z 2002 to jest dopuszczalne bo felga mogła przeleżec w magazynie troszke zanim ja do moto zamontowali ale jak bedzie moto z np 2002 roku a felga z 1998 to na bank gosc wymienił felge po dzwonie. Na zimnym silniku zobatż czy moto kopci jesli kopci to przyłóż renke i zobatrz czy na rence osadzają się krople wody jesli tak to znaczy ze poprostu wilgoc wyparowuje jesli natomiast dymi cały czas i sladów wody na rence nie widac to znaczy ze cos nie tak z silnikiem. Postaw moto na cantarlnej i popatrz czy lagi są prosto popatrz na rame czy nie ma sladów spawania badz malowania. poproos zeby np odkrecił bak jesli niema nic do ukrycia to odkreci bez problemów bo w Fazerku to 1 śrubka. Myśle ze po tych zabiegach napeweno banana nie kupisz:) powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEVRE Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 wielkie dzięki za gratulacje, ...hehehe, może i tak, ale strzeżonego ..... lepiej się zabezpieczyć na różne ewentualności, szkoda uszkodzić taki piękny motocykl. a licho drogowe nie śpi :buttrock: :icon_razz: :eek: Nie rób z niego czołgu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Nie rób z niego czołgu :clap:No wlasnie, i tak nie mialbys gdzie lufy przyczepic :clap: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Mój Fazerek zyskał taki oto detal:http://img136.imageshack.us/my.php?image=zdjcie020eb6.jpgDo tego kufer Givi w całkiem przyjemnej cenie :icon_question: Przyda się niewątpliwie w tym sezonie :icon_question: To z pewnością bardzo pożyteczny gadżecik :buttrock:Tez myślałem o kuferku, ale fundusze i tak już zostały mocno uszczuplone :flesje: A ja w końcu dopieściłem moto do końca i zabrałem fraglesa na runde testową :notworthy:http://pl.fotoalbum.eu/Wicher/a21839/00000035 Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów (fazerowiczów). Ja przesiadłem się na Fazera 600 rok temu, ale już dużo wcześniej byłem przekonany, że FARZE to jest to. I do dziś tak myślę :icon_mrgreen: .Kupiłem moto z 2003r. niebieski z gustowną owiewką pod silnikiem akcesoryjnym błotnikiem tylniego koła. Przy zakupie na liczniku nakręcone było 19kkm. Stan motocykla potwierdził, że może to być całkiem oryginalny przebieg ( co mnie bardzo cieszy). Po przeczytaniu większej części tego tematu chciałbym i ja napisać parę słów na temat jazdy FAZEREM: Co do spalania to mieści się w granicach 5 do 7 litrów (górny wynik oczywiście w dwie osoby :) ). Przeciętnie jest to jednak 5,5-6 l/100. Farze ma tą cudowną zaletę, że jest pod tym względem praktycznie nieczuły na prędkość podróży i warunki drogowe (góry, miasto). Opony w zeszłym sezonie to z przodu: Pilot ROAD 120/70/17, z tyłu: BT020 160/60/17. Ten zestaw spisywał się nienagannie na długich przelotach w deszczu (kilka razy po 200-300 km w wodzie :icon_eek: ) i super trzymał w zakrętach (sprawdzone, jako że cały sezon przejeździłem w Alpach). Na ten sezon już założyłem Pilot ROAD 2 w oryginalnym rozmiarze. Już jestem ciekaw, co pokaże ten zestaw. Macie już o tych gumach jakieś zdanie? Przy wzroście 186cm jazda ze prędkościami 140-160 przez kilka godzin, z oryginalną przednią szyba, nie sprawia mi większych trudności i napór wiatru nie wydaje mi się specjalnie męczący. O hamulcach w tym moto chyba nie trzeba nic pisać, kto jechał ten wie :biggrin: . Jednak przewody na ten sezon zmieniłem już na teflon owijany stalą :buttrock: . Fabryczne przy szybszych zjazdach szybko się przegrzewały i puchły (klamka zaczynała wariować), mimo to hamulce nie traciły skuteczności. Nic nowego chyba nie napisałem, czego by jeszcze nie było w temacie, ale nie chodzie to kolejny głos za… „FARZE TO JEST TO”. Edytowane 8 Marca 2008 przez user600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wez moto na przjazdzke popatrz jak wchodzi na obroty i z nich schodzi czy wszystkie biegi wchodzą bez przeszkód pusc kierownice jesli jedzie prosto ok jesli sciaga to znaczy ze cos jest nie tak niech ci gosc... Hihi, ja to kupowałem motocykl (fazer) po stu letniej przerwie w jeździe. Wziąłem kumpla (z długim stażem), pokazałem moto, pojeździł, ocenił, laweta i do domu. Potem miesiąc uczenia od nowa jazdy, po pół roku prawko i teraz już ok. :) Takżę nie ma się co stresować, lepie wziąć kolegę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Hej. Mam pytanie. Mam mozliwosc kupna stelarza givi i kufra kappa po taniosci tylko facet ktory to sprzedaje nie pamieta jak to sie mocuje. Tutaj fotka: http://img256.imageshack.us/my.php?image=stelarzjv7.jpg Chodzi o te zaznaczone uchwyty. Koles nie wie czy przykreca sie je bezposrednio do miejsca gdzie idzie uchwyt pasazera czy tez potrzebne sa do tego jeszcze jakies plaskowniki. Ma ktos moze taki zestaw i moglby sie podzielic informacjami? Pozdr Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.