Skocz do zawartości

Arturxxx

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Arturxxx

  • Urodziny 10/05/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Fzs 600 2002
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5761023

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wadowice

Osiągnięcia Arturxxx

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Wiatm czy ktos z forumowiczów wi może ile wchodzi oleju do fazera 1000 z wymiana filtra oleju a ile bez wymiany filtra i jaki olej najlepiej wlac. Z góry dziekuje za opinie:_)
  2. Witam czy ma ktoś moze fazer 1000 z forumowiczów? mam następujace pytanie ile oleju wlac przy wymianie razem z filtrem i jaki najlepiej wczesniej miałem fazer 600 i lałem castrol gps 10 w 40 do tysiaca tez mozna taki wlac?
  3. Dławic fazer na tłumniku mozna ale ile tych koni ubedzie góra 5:) poza tym yamaha nie bawi się w dławienie na tłumnikach! Ale jesli cie to martwi to zmien na np arrow, leo vince, akrapovic yoshimura praktycznie wszytsko podobnie brzmi bardzo głośno:) wszystkie miałem okazje przetestowac jest tylko kwestja ceny najdrozsze yoshimury i akropowice arrow i leo w podobnych cenach zależy to jeszze od materiału w czym są wykonane najtańsze aluminiowe ale nie polecam rysuje się to i sniedzieje z upływem czasu każdą ryse widac mozna wypoleraowac bedzie wyglądał jak nowy ale sciera się aluminium i ten zabieg mozna tylko kilka razy powtóżyc. Polecam karbon jest w równej cenie co tytanium ale nie grzeje się az tak bardzo zrobisz 500 km a tłumnika bedziesz mógł dotknac bedzie tylko leeko ciepły polecam w FZ6 gdyż pasażerowie czesto nazekają przy dłuzszych wyprawach w ciepłe dni na podgrzewający je jeszcze od spodu wydech zwykły czy aluminowy. W karbonie napewno nic nie poczuja naprawde warto dołozyc te 100 czy 200 złotych wiecej za wydech by byl wykonany z pożadnego materiału jakim jest karbon czy tytan aluminium poza tym że jest tylko lzejsze od orginału jest nie praktyczny.Orginalny wydech w fz6 jest stalowy z osłoną aluminową żeby się nie popażyc jesli zmienicie wydech tylko pożądbne firmy dokładają osłonke np z karbonu. Jeśli kupicie jakieś dziadostwo aluminiowe bez osłonki to dupa ugotowana gwarantuje bo sprawdzałem. Ja mam w swoim FZS 600 z 2002 roku leo vince carbon jauz 4 lata i naprawde ten tłumnik wyglada jak nowy nawet naklejka carbio naklejana przez firme leo vincy jaszcze się trzyma rurka dolotowa jest tylko aluminowa i zaczyna snedziec i od temperatury zmienia barwe
  4. Krótkie pytania 1. Jeżeli moto przy starcie po odpaleniu ale nie zawsze trzyma obrotów i gaśnie od razu to może to znaczyć że zawory do regulacji, czy obroty min. są za nisko ustawione? 2. Jeżeli podczas jazdy z niewielką prędkością słychać metaliczny dźwięk .. tak jakby łańcuch brzęczał tocząc sie po asfalcie .. ps. nie jestem pewien ale czy to może być zbyt luźny napęd? 3 . jakie są objawy kończącego sie sprzęgła ? Ad 1 normalne że moto po odpaleniu gasnie jak jest zimny dlatego montuja w motocyklach ssanie. jesli na ciepłym silniku gasnie to znaczy ze cos jest nie tak np. gazniki do regulacji albo swiece Ad 2 Siadz na motocykl i odegnij łancuch do góry jeli odegnie się wiecej niz na ok 2, 3 cm to znaczy ze trzeba naciągnac łańcuch podokrencaj sobie plastiki bo to moze one dzwonia możesz miec tez napęd do wymiany pod koniec żywotu naped w moto chodzi jak sieczkarnia:) Ad objawem konczącego się spzegła jest to że np chya coraz wyżej raz spaliłem sprzęgło w moto to obroty rosły a predkosc minimalnie slizgało strasznie.
  5. Ze zdjec kupowac moto troszke ciezko. Wiadomo że można wykluczyc te które juz ze zdjec wygladają na złom ale jak nie pojedziesz i się moto nie przejedziesz to nie wiesz na czym stoisz. Wez moto na przjazdzke popatrz jak wchodzi na obroty i z nich schodzi czy wszystkie biegi wchodzą bez przeszkód pusc kierownice jesli jedzie prosto ok jesli sciaga to znaczy ze cos jest nie tak niech ci gosc odpali moto na zimny silniku dotknij czy nie był nagrzewany wczesniej popatrz na rok produkcji wybity na felgach ( tu moga byc róznice np moto z 2003 a felga z 2002 to jest dopuszczalne bo felga mogła przeleżec w magazynie troszke zanim ja do moto zamontowali ale jak bedzie moto z np 2002 roku a felga z 1998 to na bank gosc wymienił felge po dzwonie. Na zimnym silniku zobatż czy moto kopci jesli kopci to przyłóż renke i zobatrz czy na rence osadzają się krople wody jesli tak to znaczy ze poprostu wilgoc wyparowuje jesli natomiast dymi cały czas i sladów wody na rence nie widac to znaczy ze cos nie tak z silnikiem. Postaw moto na cantarlnej i popatrz czy lagi są prosto popatrz na rame czy nie ma sladów spawania badz malowania. poproos zeby np odkrecił bak jesli niema nic do ukrycia to odkreci bez problemów bo w Fazerku to 1 śrubka. Myśle ze po tych zabiegach napeweno banana nie kupisz:) powodzenia
  6. No ciekawy pomysł z tym malowaniem w kolorze silnika! Ale bedzie się to troche gryzło lepiej na kolor moto pomalowac.
  7. Ma ten sam kłopot nie mam mocowan do pługu od MG bikes pług jest ładny i cena 150 zł tez spoko tylko jak to zamocowac na kropelce przykleic:-) i gdzie znajde kod lakieru zeby dokupic i pomalowac na ten sam kolor co moto?
  8. Siemanko!! Jak to jest z tymi krućcami w FZS600?? Jeżdżę już ponad roczek z lekko spękanymi i jest oki - niby nic się nie dzieje. Wymiana jest troszkę droga, więc się wstrzymuje z zakupem nowych :-( Serwisant mi mówi, żeby wymienić koniecznie. Jeżdżący znajomi mówią, żeby jeździć dalej i olać temat, bo guma tam jest gruba i nic się nie stanie (jedynie wygląda średnio). Jeszcze inni mówią, że jest taki preparat (uszczelniacz do gumy) firmy Wurth, którym można je uszczelnić. Nie mam zbytnio kaski żeby profilaktycznie sobie kupić i wymienić :-( Wiem, że jest to bolączka fazerków więc pytam znawców - CO ZROBIĆ??? Wymieniać, uszczelniać czy jeździć??? Co może się stać jak zrobi się dziurka w którymś krućcu?? Jesli jezdzisz i jest ok to jezdzij dalej jak krucce pekna to bedą zaciągac lewe powietrze a to napewno poczujesz! Efekt spadek mocy wtedy wymień. Uszczelniac nie ma sensu bo to nic nie da!!! Ja pękna to poczujesz a silnika nie zapsuja!!
  9. Ja bym nie montował krasz padów do fz6 bo widziałem juz 2 egzemplaze gdzie po małej glebie krasz pad łamał aluminową ramę do której był przymocowany.
  10. Do fzs 600 (98-03) wchodzi dokładnie 2,7 litra,jezeli nie wymieniasz filtra to 2,5 litra wiec niema sensu kupowac 4 lity tylko 3 opakowania po 3 litry. ja leje castrol 10 w-40. To jak czyscisz łancuch? Jedynie nadaje się do tego nafta lub specjalne srodki do łancuchów typu o-ring np castrol chain cleaner 29 zł. Ja bedziesz czyscił benzyną lub jakimiś innymi rozpuszczalnikami to szybciutko zajedziesz łancuch spóchną o-ringi i napęd do smietnika!
  11. Niema dziadostwa odpicowany fazerek:) zobacz tutaj coś podobnego do twojegohttp://moto.drfugazi.eu.org/ nawet kolor podobny:)
  12. Hmm wydaje mi się ze gazniki to troszke częsciej trzeba regulowac w serwisówce pisze ze nawet co 10 tyś a zawory co 40 tyś>
  13. Witam spojrzcie na ten link http://www.allegro.pl/item299260908_yamaha..._600_fazer.html i powiedzcie jak to jest możliwe gosc ma w dowodzie wpisane mase fazera 162 kg ja mam w swoim fzs 600 z 2002 wpisane 183kg a moc ma 86,00kw to jest ok 118 koni :) ja mam 69,90kw widział ktos takie cuda w fazerku?? 118 koni!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...