Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

PS. koronka44 możesz zapodać jakąś fotkę tej szyby. Szukałem na scigacz.pl to jest ta z tego LINKU ???

 

Nagly, zapodam fotkę wkrotce,nie ma mnie w domu. :biggrin:

Ten link, który - to właśnie ta szyba. :biggrin:

Nie miałem kłopotów, a śrubki kupiłem nowe w Yamaha - ale kure...sko drogie. 7 sztuk za prawie 130 zł. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :P

 

Coś życie zamarło w Naszym zacnym wątku, więc postanowiłem coś napisać, bo normalnie w potrzebie jestem, ale niezbyt pilnej ;)

 

Chcę sobie kupić nieco wyższą szybę do mojego osiołka(FZS 600 Fazer 2002)

Buszując po necie znalazłem oczywiscie szyby znanych producentów, takich jak MRA, Puig, Ermax itd ;)

Ceny jakie są każdy wie i nie chodzi o to, że za drogo, ale postanowiłem wesprzeć Naszych producentów i sobie normalnie wymyśliłem, że kupię szybę MGG ;)

 

Jeszcze nie kontaktowałem się z producentem, ale wiem na 100%, że szyba ma być lekko przyciemniona na czarno, ale nie wiem o ile ma być wyższa w stosunku do szyby standardowej.

 

Reklamują się, że robią w/g oryginalnych wzorów, wyższe, niższe i w ogóle cuda na kiju :)

 

Pytanie o ile wyższą szybę zamówić??

O ile macie wyższe szyby(ci co mają turystyczne) w stosunku do oryginału??

A może ktoś kupował w MGG i wie czy mają juz gotowe wzory szyb turystycznych, czy trzeba to z nimi "ugadywać" ??

 

Dzieki :rolleyes:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja może inaczej .. moj fazerek jest z angli i to w sumie nasza 1-wsza zima .. mam zamontowany alarm Data-Tool .. i nie idzie go wyłączyć .. przelaciałem instrukcje i nie ma takie chyba opcji ..

 

Fazia stoi w garażu pół-ogrzewanym .. i tak jak ostatnio wyjeżdzałem z niego autkiem to usłyszałem takie odgłos tik tik tik .. co wczesniej sie nie zdarzylo .. a w dodatku miganie tylniej lampy na znak aktywności zniknęło .. obawiam sie że niestety ale akumulator mi padł .. narazie sie zastanawiam .. ale jestem pesymistą .. jutro zobacze napewno .. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja może inaczej .. moj fazerek jest z angli i to w sumie nasza 1-wsza zima .. mam zamontowany alarm Data-Tool .. i nie idzie go wyłączyć .. przelaciałem instrukcje i nie ma takie chyba opcji ..

 

Fazia stoi w garażu pół-ogrzewanym .. i tak jak ostatnio wyjeżdzałem z niego autkiem to usłyszałem takie odgłos tik tik tik .. co wczesniej sie nie zdarzylo .. a w dodatku miganie tylniej lampy na znak aktywności zniknęło .. obawiam sie że niestety ale akumulator mi padł .. narazie sie zastanawiam .. ale jestem pesymistą .. jutro zobacze napewno .. :icon_biggrin:

 

Muszę cię zmartwić, u mnie podobnie. Jak zostawiłem Fazerka na serwisie, to chłopaki chcieli sie ****. Wyłączyć sie nie da, nawet po odłączeniu akumulatora alarm po kilkudziesięciu sekundach sam sie uaktywnia i zaczyna wyć (ma wbudowane własne zasilanie). Mam datatool system3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, nawet po odłączeniu akumulatora alarm po kilkudziesięciu sekundach sam sie uaktywnia i zaczyna wyć (ma wbudowane własne zasilanie). Mam datatool system3.

 

Wiem .. przerabiałem to juz .. no cóż .. zonk

 

tak sie zastanawiam ..

bo alarm musi mieć też swoje zasialnie jak dziala po odłaczeniu akumlatora .. możeby tak w tej materi podzialać .. przeniose temat do Czesci i akcesoria .. może jeszcze inni mają data-toola ?

 

 

w czesciach cisza .. ale patrzylem na googlu i na jakims angielskim forum wyczytałem że mozna wlaczyć do w tyb serwisowy i pozostawic go pikającego ... bateria ma sie podobno rozladować po 3 dniach a potem to można juz wyciągnąc akku .. potem piszą ze jak sie naładuje akku lub moto jest juz po serwisie to można włożyć akki ale nie piszą co sie dzieje z barerią w alarmie ???

 

Bo na chłopski rozum to mysle ze jak akku bedzie podłaczone to allarm powinien działa ale bateria z założenia nie bedzie doładowana wiec jakby ktoś chciał ukraść to jak wyciągnie znowu akku to alarm sie wyłaczy jako że nie bedzie miał zasilania :)

 

Pisali też żeby dla własnego bezpieczeństwa zlokalizować jakiś bezpiecznik co który jest przy tym alarmie .. bo piszą ze jak sie spali to alarm bedzie nieaktywny ale imobilaizer bedzie aktywny i moto nie ruszy ??? hmmm brzmi logicznie

 

Tylko który to ten bezpiecznik i gdzie ta bareria od alarmu.

Edytowane przez Penetratore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :wink:

 

 

Pytanie o ile wyższą szybę zamówić??

O ile macie wyższe szyby(ci co mają turystyczne) w stosunku do oryginału??

A może ktoś kupował w MGG i wie czy mają juz gotowe wzory szyb turystycznych, czy trzeba to z nimi "ugadywać" ??

 

Dzieki :banghead:

 

Ja bym tam nie kombinował z wymiarami. Przyjmij wymiary z tych oryginalnych, które zreszta wymieniłeś.

A co do jakości, to pewnie nie będzie gorsza od MRA.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bym tam nie kombinował z wymiarami. Przyjmij wymiary z tych oryginalnych, które zreszta wymieniłeś.

A co do jakości, to pewnie nie będzie gorsza od MRA.

Pozdrawiam,

Oki dzięki :icon_mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. A czy w fazerach napinacz sprawdza sie podobnie jak w dywersjach, tzn. jest to kwestia odkrecenia trzech srubek i wyjecia napinacza, czy jest to bardziej skomplikowane? Mam tu na mysli oczywiscie FZS-y. Mam na oku jednego z 99 roku.

 

Przypomnialo mi sie jeszcze, sa jakies charakterystyczne objawy wyciagnietego lancuszka rozrzadu?

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę, to typowym objawem "wyciągniętego" łańcuszka rozrządu jest charakterystyczny hałas w głowicy przy zamknięciu "gazu".

 

Lepiej, żeby wypowiedzial sie jakiś mechanior, który głebiej w tym temacie siedzi :icon_razz:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na brytyjskim forum fazerowcow wyczytalem ze takim typowym objawem jest cos co oni okreslaja jako 'rattle' czyli jakies rzężenie na zimnym silniku. Jesli po rozgrzaniu sie cichnie to moze oznaczac ze napinacz niedlugo przeskoczy na nastepny ząbek, natomiast jesli nie cichnie to lancuszek do wymiany. W tym pierwszym przypadku mozna sprobowac 'sklonic' napinacz do przeskoczenia na kolejny zabek poprzez przepchanie motocykla do tylu na wylaczonym silniku, wbitej jedynce i wcisnietym sprzegle i nagłe puszczenie sprzegla gdy motocykl jest ciagle w ruchu. Z tym ze to nie zawsze pomaga. Mozna tez wykrecic swiece zeby sie latwiej pchalo (mniejsza kompresja).

 

Pisza tez ze lancuszki powinny wytrzymywac przebiegi rzedu 80-90 tys mil

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...