Wicher Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 W trakcie jazdy z pasażerem przy odkręcaniu do czerwonego pola na początkowych biegach czułem, że dużo nie brakuje, żeby przednie koło poszło w niebo ;) Ja to zauwazyłem nawet w trakcie jazdy solo, zwłaszcza przy ostrym odejściu ze świateł :evil: Czy Wasze fazerowskie lusterka tez są tak wspaniałe, że oglądacie w nich raczej swoje ramiona niż to co dzieje się za Wam na drodze ??:icon_eek: Już kombinuje i mysle o jakichś podkładkach dystansujących :D Tak w ogóle to kilka dni temu poprawiłem japońską myśl techniczną :D Mianowicie zamontowałem sobie z tyłu, przy amortyzatorze taki dyskretny chlapacz, bo straszny syf na niego leciał w czasie deszczu, no a teraz jest malinka ;) Hłe hłe jest nawet przewidziane miejsce na niego w postacji trzech otworów znajdujących się w "błotniku" tuż przy miejscu na akumulator :P Wystaczy wyciąć ładny kawałek gumy, zamontować w trzech otworach, a dolną część chlapacza wpuścić pomiedzy amortyzator a poprzeczny zastrzał wahacza :D Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ja to zauwazyłem nawet w trakcie jazdy solo, zwłaszcza przy ostrym odejściu ze świateł :P Czy Wasze fazerowskie lusterka tez są tak wspaniałe, że oglądacie w nich raczej swoje ramiona niż to co dzieje się za Wam na drodze ??;) Już kombinuje i mysle o jakichś podkładkach dystansujących :evil: Tak w ogóle to kilka dni temu poprawiłem japońską myśl techniczną :icon_eek: Mianowicie zamontowałem sobie z tyłu, przy amortyzatorze taki dyskretny chlapacz, bo straszny syf na niego leciał w czasie deszczu, no a teraz jest malinka :D Hłe hłe jest nawet przewidziane miejsce na niego w postacji trzech otworów znajdujących się w "błotniku" tuż przy miejscu na akumulator :D Wystaczy wyciąć ładny kawałek gumy, zamontować w trzech otworach, a dolną część chlapacza wpuścić pomiedzy amortyzator a poprzeczny zastrzał wahacza :DCześć Wicher.W moim taka guma już była i wygląda na fabryczną, a lusterka faktycznie są dooglądania łokci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Boniek to czekam na film z niecierpliwoscią ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Czy Wasze fazerowskie lusterka tez są tak wspaniałe, że oglądacie w nich raczej swoje ramiona niż to co dzieje się za Wam na drodze ??;) Tak w ogóle to kilka dni temu poprawiłem japońską myśl techniczną :icon_eek: Mianowicie zamontowałem sobie z tyłu, przy amortyzatorze taki dyskretny chlapacz, bo straszny syf na niego leciał w czasie deszczu, no a teraz jest malinka :D U mnie w lusterkach widać tak pół na pół. Może ja jakiś wąski jestem :DCo do gumy tak jak napisał W. Ona była fabrycznie montowana, dzięki czemu amortyzator wygląda jak prosto z fabryki :D Ciekawe ile kosztowałby taki kawał gumy w salonie Yamahy :P Boniek to czekam na film z niecierpliwosciąNo postaram się coś zmajstrować. Tylko, że ja mam kamerę mojej dziewczyny, a ona ma mojego tankbaga i nie chce za bardzo go oddać bo wie co kombinuję z jej kamerą ;) Ale już sposób znajdę na nią :evil: Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Wymieniacie się doświadczeniami z uzytkowania waszych fazerków a moje pytanie padło w próżnię , nie wiecie czy niewłaściwie zadałem pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Wymieniacie się doświadczeniami z uzytkowania waszych fazerków a moje pytanie padło w próżnię , nie wiecie czy niewłaściwie zadałem pytanie? Wiem ze moj znajomy po szlifie zmienił na nowszą wiec napewno da rade , owiewka lampa + stelaz i powinno byc ok , co do uzytkowania przejechałem fazerem przeszło 1000km (mam go od konca lutego) i musze powiedziec ze naprawde fajne moto mozna sie w nim zauroczyc, moze nie jest bardzo ładnym sprzetem , ale dobrze sie prowadzi ładnie pokonuje zakrety, mało pali co wazne , ma takie dwie twarzyczki ponizej (ok.7rpm) jest spokojny i posłyszny, a wyzej no to jak juz wspominane było pokazuje pazurki ;) narazie pełen pozytyw i zadowolenie :icon_eek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Wymieniacie się doświadczeniami z uzytkowania waszych fazerków a moje pytanie padło w próżnię , nie wiecie czy niewłaściwie zadałem pytanie?Wg poniższego tematu z angielskiego forum wygląda na to, że można zamienić owiewki. Pytanie czy to aż tak bardzo się opłaca.http://p196.ezboard.com/ffazerownersfrm21....opicID=19.topic Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 (edytowane) apropo uzywania 2 lamp (2 zarowek jednoczesnie) jako smiatła mijaniajest napewno zakazane to jest wymóg UNI EUROPEJSKIEJ!! logiczne ze ja by to nie bylo zabronione to by robili tak zeby sie 2 lampy paliły, chyba by ci yamha nie ustrudniała zycia a tak jedna jest od swiatel mijania a druga od drogowych(dlugich). ja tez jak kupowalem w salonie fazera mowie do goscia ze troche kijowo ze na mijania pali sie tylko 1 lampa i mowie prosze mi podlaczyc zeby sie palily OBIE lampy. a on na to ok nie ma problemu ale jak cche pan zeby pau zatrzymali motor to juz ide do mechanikow i juz panu to robia! i mi nakreslil cala sytuacje! Edytowane 23 Kwietnia 2006 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 apropo uzywania 2 lamp (2 zarowek jednoczesnie) jako smiatła mijaniajest napewno zakazane to jest wymóg UNI EUROPEJSKIEJ!! Czyli twierdzisz, ze wszystkie R 1 i 6, FZS 1000 ,Kawy Ninje jezdza po naszych drogach bezprawnie, a uzywanie ich jest niezgodne zp przepisami i tepione tak samo jak posiadanie marihuany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Czyli twierdzisz, ze wszystkie R 1 i 6, FZS 1000 ,Kawy Ninje jezdza po naszych drogach bezprawnie, a uzywanie ich jest niezgodne zp przepisami i tepione tak samo jak posiadanie marihuany? a pokaż mi r1 i r6 w ktorej jako swiatła mijania palą sie OBIE LAMPY!!!! ps. byc moze ten przepis dotyczy modeli 2004 i wyzej ale wątpie ps1.jak jest z ninja niewiemps2. napisalem tylo to co powiedzial mi koles w serwisie yamahy jaki by mial cel mi klamac i mowic mi ze 2 lampy nie moga jednoczesnje swieci w swiatlach miajania !!! nie rozumiem tego za bardzo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 ps2. napisalem tylo to co powiedzial mi koles w serwisie yamahy jaki by mial cel mi klamac i mowic mi ze 2 lampy nie moga jednoczesnje swieci w swiatlach miajania !!! nie rozumiem tego za bardzo???No nie mogą, potwierdzam, to samo usłyszałem w Hondzie :icon_biggrin: No chyba że długie włączysz :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 W kwestii spalania.Mam bak 20l. Zatankowałem pod korek. Wypaliłem paliwko aż do rezerwy. Zajechałem na stację. Powinno wejść 16,5 litra. Weszło 14 z hakiem. I jak tu teraz wyliczyć średnie spalanie ? :icon_biggrin: Zaufać temu co pokazuje dystrybutor czy wskaźnik poziomu paliwa?W kwestii światełZrobiłem modyfikację tak jak pisałem wcześniej jednak zdecydowałem się w dzień zostawiać światła normalnie, czyli jedno do mijania, dwa na drogowe. Mój Fazer wyposażony jest w przycisk "Pass" i w dzień bardziej przydaje się miganie długimi co temperuje zapędy niektórycych kierowców niż trzymanie tego światła włączonego na stałe..Do jazdy w nocy mogę spokojnie w kilka sekund podłączyć drugą żarówkę do świateł mijania jeśli będzie zachodzić taka potrzeba. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Dzięki za info, czy się opłaci - pewnie nie , ale jak bedzie wygladć :icon_biggrin: A ze światłami jestem zaskoczony tym co piszecie , jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli są dwa światła to nie mogą świecić razem? Na chłopski rozum to chore , chyba że w moto każda lampa jest inna , co jest prawdopodobne ,bo z tego co się orientuje, jedyna dwuwłóknowa żarówka to H4 ,a w naszych motocyklach nie ma takich ,wszystkie inne żarówki halogenoe są jednowłóknowe ,więc w jednej lampie nie da się zrobić świateł długich i krótkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) Jakby ktoś z Was zechciał rzucić okiem to wstawiłem trochę nowych zdjęć mojego Fazerka do galerii na stronie Bikepics :icon_biggrin:No i w końcu avatara nowego się dorobiłem z aktualną maszyną :icon_mrgreen: Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez Boniek Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Dzięki za info, czy się opłaci - pewnie nie , ale jak bedzie wygladć :biggrin: A ze światłami jestem zaskoczony tym co piszecie , jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli są dwa światła to nie mogą świecić razem? Na chłopski rozum to chore , chyba że w moto każda lampa jest inna , co jest prawdopodobne ,bo z tego co się orientuje, jedyna dwuwłóknowa żarówka to H4 ,a w naszych motocyklach nie ma takich ,wszystkie inne żarówki halogenoe są jednowłóknowe ,więc w jednej lampie nie da się zrobić świateł długich i krótkich. dokladnie sa 2 jednakowe zarowki ale inaczej sa ulozone czy usytuowane lustra czy jak to sie tam nazywa odbijajace swiatlo i dajace je na droge! więc to potwierdza teorie i przepis ze 1 lampa - swiatła mijania 2 lampa pali sie z lampa numer 1 - swiatła drogowe!! swiatła mijania pali sie 1 zarowka w 1 lampieswiatła drogowe pala sie 2 zarowki w 2 lampach zmieniajac drogowe na mijania pali sie 1 lampa! chyba sie zamotałem..:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.