Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

W trakcie jazdy z pasażerem przy odkręcaniu do czerwonego pola na początkowych biegach czułem, że dużo nie brakuje, żeby przednie koło poszło w niebo ;)

 

Ja to zauwazyłem nawet w trakcie jazdy solo, zwłaszcza przy ostrym odejściu ze świateł :evil:

 

 

 

Czy Wasze fazerowskie lusterka tez są tak wspaniałe, że oglądacie w nich raczej swoje ramiona niż to co dzieje się za Wam na drodze ??:icon_eek:

 

 

 

Już kombinuje i mysle o jakichś podkładkach dystansujących :D

 

 

 

Tak w ogóle to kilka dni temu poprawiłem japońską myśl techniczną :D

 

Mianowicie zamontowałem sobie z tyłu, przy amortyzatorze taki dyskretny chlapacz, bo straszny syf na niego leciał w czasie deszczu, no a teraz jest malinka ;)

 

Hłe hłe jest nawet przewidziane miejsce na niego w postacji trzech otworów znajdujących się w "błotniku" tuż przy miejscu na akumulator :P

 

Wystaczy wyciąć ładny kawałek gumy, zamontować w trzech otworach, a dolną część chlapacza wpuścić pomiedzy amortyzator a poprzeczny zastrzał wahacza :D

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zauwazyłem nawet w trakcie jazdy solo, zwłaszcza przy ostrym odejściu ze świateł :P

 

 

 

Czy Wasze fazerowskie lusterka tez są tak wspaniałe, że oglądacie w nich raczej swoje ramiona niż to co dzieje się za Wam na drodze ??;)

 

 

 

Już kombinuje i mysle o jakichś podkładkach dystansujących :evil:

 

 

 

Tak w ogóle to kilka dni temu poprawiłem japońską myśl techniczną :icon_eek:

 

Mianowicie zamontowałem sobie z tyłu, przy amortyzatorze taki dyskretny chlapacz, bo straszny syf na niego leciał w czasie deszczu, no a teraz jest malinka :D

 

Hłe hłe jest nawet przewidziane miejsce na niego w postacji trzech otworów znajdujących się w "błotniku" tuż przy miejscu na akumulator :D

 

Wystaczy wyciąć ładny kawałek gumy, zamontować w trzech otworach, a dolną część chlapacza wpuścić pomiedzy amortyzator a poprzeczny zastrzał wahacza :D

Cześć Wicher.

W moim taka guma już była i wygląda na fabryczną, a lusterka faktycznie są dooglądania łokci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wasze fazerowskie lusterka tez są tak wspaniałe, że oglądacie w nich raczej swoje ramiona niż to co dzieje się za Wam na drodze ??;)

 

Tak w ogóle to kilka dni temu poprawiłem japońską myśl techniczną :icon_eek:

 

Mianowicie zamontowałem sobie z tyłu, przy amortyzatorze taki dyskretny chlapacz, bo straszny syf na niego leciał w czasie deszczu, no a teraz jest malinka :D

 

U mnie w lusterkach widać tak pół na pół. Może ja jakiś wąski jestem :D

Co do gumy tak jak napisał W. Ona była fabrycznie montowana, dzięki czemu amortyzator wygląda jak prosto z fabryki :D Ciekawe ile kosztowałby taki kawał gumy w salonie Yamahy :P

 

Boniek to czekam na film z niecierpliwoscią

No postaram się coś zmajstrować. Tylko, że ja mam kamerę mojej dziewczyny, a ona ma mojego tankbaga i nie chce za bardzo go oddać bo wie co kombinuję z jej kamerą ;) Ale już sposób znajdę na nią :evil:

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniacie się doświadczeniami z uzytkowania waszych fazerków a moje pytanie padło w próżnię , nie wiecie czy niewłaściwie zadałem pytanie?

 

Wiem ze moj znajomy po szlifie zmienił na nowszą wiec napewno da rade , owiewka lampa + stelaz i powinno byc ok , co do uzytkowania przejechałem fazerem przeszło 1000km (mam go od konca lutego) i musze powiedziec ze naprawde fajne moto mozna sie w nim zauroczyc, moze nie jest bardzo ładnym sprzetem , ale dobrze sie prowadzi ładnie pokonuje zakrety, mało pali co wazne , ma takie dwie twarzyczki ponizej (ok.7rpm) jest spokojny i posłyszny, a wyzej no to jak juz wspominane było pokazuje pazurki ;) narazie pełen pozytyw i zadowolenie :icon_eek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniacie się doświadczeniami z uzytkowania waszych fazerków a moje pytanie padło w próżnię , nie wiecie czy niewłaściwie zadałem pytanie?

Wg poniższego tematu z angielskiego forum wygląda na to, że można zamienić owiewki. Pytanie czy to aż tak bardzo się opłaca.

http://p196.ezboard.com/ffazerownersfrm21....opicID=19.topic

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo uzywania 2 lamp (2 zarowek jednoczesnie) jako smiatła mijania

jest napewno zakazane to jest wymóg UNI EUROPEJSKIEJ!!

 

logiczne ze ja by to nie bylo zabronione to by robili tak zeby sie 2 lampy paliły, chyba by ci yamha nie ustrudniała zycia a tak jedna jest od swiatel mijania a druga od drogowych(dlugich). ja tez jak kupowalem w salonie fazera mowie do goscia ze troche kijowo ze na mijania pali sie tylko 1 lampa i mowie prosze mi podlaczyc zeby sie palily OBIE lampy. a on na to ok nie ma problemu ale jak cche pan zeby pau zatrzymali motor to juz ide do mechanikow i juz panu to robia! i mi nakreslil cala sytuacje!

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo uzywania 2 lamp (2 zarowek jednoczesnie) jako smiatła mijania

jest napewno zakazane to jest wymóg UNI EUROPEJSKIEJ!!

 

 

Czyli twierdzisz, ze wszystkie R 1 i 6, FZS 1000 ,Kawy Ninje jezdza po naszych drogach bezprawnie, a uzywanie ich jest niezgodne zp przepisami i tepione tak samo jak posiadanie marihuany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli twierdzisz, ze wszystkie R 1 i 6, FZS 1000 ,Kawy Ninje jezdza po naszych drogach bezprawnie, a uzywanie ich jest niezgodne zp przepisami i tepione tak samo jak posiadanie marihuany?

 

a pokaż mi r1 i r6 w ktorej jako swiatła mijania palą sie OBIE LAMPY!!!!

 

 

ps. byc moze ten przepis dotyczy modeli 2004 i wyzej ale wątpie

 

ps1.jak jest z ninja niewiem

ps2. napisalem tylo to co powiedzial mi koles w serwisie yamahy jaki by mial cel mi klamac i mowic mi ze 2 lampy nie moga jednoczesnje swieci w swiatlach miajania !!! nie rozumiem tego za bardzo???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps2. napisalem tylo to co powiedzial mi koles w serwisie yamahy jaki by mial cel mi klamac i mowic mi ze 2 lampy nie moga jednoczesnje swieci w swiatlach miajania !!! nie rozumiem tego za bardzo???

No nie mogą, potwierdzam, to samo usłyszałem w Hondzie :icon_biggrin: No chyba że długie włączysz :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii spalania.

Mam bak 20l. Zatankowałem pod korek. Wypaliłem paliwko aż do rezerwy. Zajechałem na stację. Powinno wejść 16,5 litra. Weszło 14 z hakiem. I jak tu teraz wyliczyć średnie spalanie ? :icon_biggrin: Zaufać temu co pokazuje dystrybutor czy wskaźnik poziomu paliwa?

W kwestii świateł

Zrobiłem modyfikację tak jak pisałem wcześniej jednak zdecydowałem się w dzień zostawiać światła normalnie, czyli jedno do mijania, dwa na drogowe. Mój Fazer wyposażony jest w przycisk "Pass" i w dzień bardziej przydaje się miganie długimi co temperuje zapędy niektórycych kierowców niż trzymanie tego światła włączonego na stałe..

Do jazdy w nocy mogę spokojnie w kilka sekund podłączyć drugą żarówkę do świateł mijania jeśli będzie zachodzić taka potrzeba.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, czy się opłaci - pewnie nie , ale jak bedzie wygladć :icon_biggrin:

A ze światłami jestem zaskoczony tym co piszecie , jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli są dwa światła to nie mogą świecić razem? Na chłopski rozum to chore , chyba że w moto każda lampa jest inna , co jest prawdopodobne ,bo z tego co się orientuje, jedyna dwuwłóknowa żarówka to H4 ,a w naszych motocyklach nie ma takich ,wszystkie inne żarówki halogenoe są jednowłóknowe ,więc w jednej lampie nie da się zrobić świateł długich i krótkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś z Was zechciał rzucić okiem to wstawiłem trochę nowych zdjęć mojego Fazerka do galerii na stronie Bikepics :icon_biggrin:

No i w końcu avatara nowego się dorobiłem z aktualną maszyną :icon_mrgreen:

Edytowane przez Boniek

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, czy się opłaci - pewnie nie , ale jak bedzie wygladć :biggrin:

A ze światłami jestem zaskoczony tym co piszecie , jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli są dwa światła to nie mogą świecić razem? Na chłopski rozum to chore , chyba że w moto każda lampa jest inna , co jest prawdopodobne ,bo z tego co się orientuje, jedyna dwuwłóknowa żarówka to H4 ,a w naszych motocyklach nie ma takich ,wszystkie inne żarówki halogenoe są jednowłóknowe ,więc w jednej lampie nie da się zrobić świateł długich i krótkich.

 

dokladnie sa 2 jednakowe zarowki ale inaczej sa ulozone czy usytuowane lustra czy jak to sie tam nazywa odbijajace swiatlo i dajace je na droge! więc to potwierdza teorie i przepis ze 1 lampa - swiatła mijania

2 lampa pali sie z lampa numer 1 - swiatła drogowe!!

 

swiatła mijania pali sie 1 zarowka w 1 lampie

swiatła drogowe pala sie 2 zarowki w 2 lampach

 

zmieniajac drogowe na mijania pali sie 1 lampa!

 

chyba sie zamotałem..:icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...