Magister Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ja wracjac z Zamoscia - 260km - 2osoby bez wielkich bagazy i spalanie wyszło 5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Witam :icon_mrgreen: Co do mojego Fazera, to testowałem spalanie w trybie typowo miejskim, czyli codzienne dojazdy do pracy i na 100km wychodzi 6.2 l, ale przy stosunkowo spokojnej jeździe, dużo świateł po drodze i skrzyżowań. Trasa Zabrze-Częstochowa, 140-160km/h i kilka podciągnięć do 200km/h i wyszło 7,5 l. Droga powrotna, do 120 km/h spokojnej i płynnej jazdy dało wynik 5,5 l na 100 km. Jestem jak najbardziej zadowolony z tych wyników :wink: Szybę obowiązkowo zmienię na wyższą, a tak poza tym to sam miód, po zakrętach chodzi pięknie i sprzęt bardzo wygodny jak dla mnie :flesje: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 u mnie wychodzi 5,5 tak srednio , co do tych zakretów fakt jest ekstra tylko ja mam łysą oponke i jakos tak psychicznie dzisnie podchodze, bo przy odkreceniu na 2-ce potrafi tracic przyczepnosc u was tez tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszczu Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Moje FZ6S raz wyszlo 5,2 litra, a po trasce 4,76. Jak na razie super spalanie mysle, ale nie krece go jeszcze za czesto powyzej 7 tys obrotow :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 no to gratuluje , apropos ile litrów weszło?? mysle ze na bemowie sie spotkamy :icon_mrgreen: , a teraz pogody juz sie zaczynają robic extra pod 20 stopni temp podchodzi :wink:No weszło pod sam korek :cool: Miałem już trochę paliwka w baku. Na oko by się zgadzało - 20 litrów w sumie.Co do Bemowa to na pewno :flesje:Czolem!Boniek, czy nie czas na zmiane Avatarka?Pochwal sie rogalem jaki wskakuje Ci na gebe, gdy dosiadasz Fazera!Chwilowo nie mam pomysłu i sprzęta do pstrykania fotek :crossy:Do końca tygodnia coś powinienem wykombinować :smile:Szybę obowiązkowo zmienię na wyższąJakbyś namierzył gdzieś taki produkt to daj znać. Też myślę nad zamianą bo coś za bardzo po głowie wieje. Teraz do wszystkich pytanie :smile:Jak jest u was ze światłami? Pół godziny temu wracałem po ciemku i światła były bardzo cienkie. Nawet długie nie wyglądały rewelacyjnie. Fazery tak mają czy jest to kwestia ustawienia odpowiedniego? Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 co do tych zakretów fakt jest ekstra tylko ja mam łysą oponke i jakos tak psychicznie dzisnie podchodze, bo przy odkreceniu na 2-ce potrafi tracic przyczepnosc u was tez tak?? Ja mam z tylu nówkę Metzelera, ale przy mocniejszym odkręceniu gazu, przy wyściu z zakrętu potrafi zerwać przyczepność :lalag: W ogóle, to na poczatku miałem właczony jakiś hamulec jezeli chodzi o pokonywanie zakrętów :banghead: Ale jak się w motocykl wjeździłem, to okazało się, że drzemią w nim spore możliwości i naprawdę ostro można śmigać po zakrętach, bo do tej pory jeździłem tak na 60% :wink: Teraz do wszystkich pytanie :banghead: Jak jest u was ze światłami? Pół godziny temu wracałem po ciemku i światła były bardzo cienkie. Nawet długie nie wyglądały rewelacyjnie. Fazery tak mają czy jest to kwestia ustawienia odpowiedniego? Nie wiem jaki masz model, ale ja mam tzw."kocie oczy" i światła świecą hmm, dobrze?(świeca jednocześnie dwa odbłyśniki), snop jest stosunkowo szeroki i ma duży "zasięg",ale ma się wrażenie że światło rozprasza się w specyficzny sposób.Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale reflektory jakby nie oświetlały całej drogi przed motocyklem, tylko jakby biły w jeden punkt przed nim i na końcu tej drogi widać jakąś silną kumulację światła :cool: Po przejściu na światła drogowe nie można mówić o specjalnej rewelacji, ale poprawa jest :clap: Muszę trochę przeregulować odbłyśniki i planuje wrzucić lepsze żarówki. Może coś z gamy Philipsa i może odrobinęmocniejsze, bo człowiek mimo tego że jest dobrze, to oczekuje jeszcze więcej :crossy: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 co do swiateł to tak lipa ,wczoraj wracałem ze spotkanka forumowego w nocy juz i było nie za ciekawie na swiatłach mijania swięca mi 2 odbłyski jest znosnie ale drogowe nie za wiele dają :wink: tez bede cos musiał poprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam wszystkich maniaków Fazera , kupiłem Fazerka swojej lepszej połówce,ale wymogłem na niej obietnice ,że gdy się będę do Wrocka wybierał to mi go będzie pożyczać, obiecałem jej również że na początek jej go zdławię bo się mocy przestraszyła , jeździł któryś z was takim zdławionym sprzętem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Cześć Doktor ! Na poczatku myślałem, że Mój Fazer jest zdławiony, gdyz w briefie miałem wpisane, że w gaźnikach jest zamontowana kryza redukcyjna zmniejszająca przelot z 25mm na 22 mm.Rzeczywistośc okazała się inna z czego oczywiście sie cieszę i Tobie tez radzę nie kombinować :wink: Fazer ma na tyle (nie)przyjazną charakterystyke silnika, że agresywnie zaczyna jeździć w górnym rejestrze obrotów, co może być pewnym ułatwieniem dla mniej wprawnych i początkujących jeźdźców - prawdziwa moc drzemie na szczycie;) Twoja lepsza połowa musi po prostu mniej odkręcać gaz, a z pewnoscią do mocy przywyknie :cool: Jezeli już chcesz maszyne zdławić, to chyba najłatwiejszym i najtanszym sposobem będzie wpakowanie kryz w gaźniki.W razie czego można je szybko wyrzucić, ale chyba bez regulacji gaźników się nie obejdzie.... Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwansky Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam wszystkich. Ja również stałem się szczęśliwym posiadaczem fazera. Kupiłem go międzyinnymi za pochwały dotyczące niskiego spalania. Licze że w moim przypadku też tak będzie. Jutro rejestracja i zobaczymy :wink: Poruszony został temat szyb turystycznych do fazera. Zajmuje się międzyinnymi sprzedażą części do motocykli i mogę wam zaproponować szyby turystyczne MRA do fazerów w naprawdę dobrych cenach. Występują jako przyciemniane i czarne i są wyższe od standardowych. Feler to czas oczekiwania na zamówienie do dwóch tygodni. jakby co piszcie - [email protected]Z fazerskim pozdrowieniem Iwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Może coś z gamy Philipsa i może odrobinęmocniejsze, bo człowiek mimo tego że jest dobrze, to oczekuje jeszcze więcejJa zamontowałem Philipsy +30% . Widać, że światło jest intensywne, tylko trochę krótki ma zasięg także będzie trzeba chyba pokombinować z ustawieniem.Poruszony został temat szyb turystycznych do fazera. Zajmuje się międzyinnymi sprzedażą części do motocykli i mogę wam zaproponować szyby turystyczne MRA do fazerów w naprawdę dobrych cenach. Występują jako przyciemniane i czarne i są wyższe od standardowych. Feler to czas oczekiwania na zamówienie do dwóch tygodni.A jakie to są te dobre ceny jeśli można wiedzieć :banghead: Czas oczekiwania można spokojnie przełknąć. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 własnie ceny!!! ps.chłopaki z tą standartową szybą naprawdę nie da sie jezdzić tzn wiem ze da sie jezdizc i 200 bez szyby ale komfort jest do dupy wiec jak jest z ta standartowa szyba??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja mam 187 cm wzrostu i muszę przyznać, że szałowo nie jest.Oczekiwałem nieco więcej, ale jak widać ta kusa szybka, to raczej tylko ozdoba.Mam niższą kierownice LSL i tłumaczyłem sobie to tak na chłopski rozum, że skoro jest niższa i szersza, to siedze bardziej pochylony i struga powietrza będzie sunąć gdzies nad głową.Niestety tak nie jest i wali mi prosto w łeb, ale daję jakoś radę :banghead: Wydaje mi się, że jak chce się pozostac przy standardowej szybie, to trzeba dobrac sobie kask który jest dobrze opracowany pod względem aerodynamicznym(to też takie chłopskie rozumowanie). Iwansky to jak tam z tymi cenami za szybki MRA ?? Wziałbym może taką delikatnie przyciemniona i wyższą, jakby byla w dobrych talarach :P Boniek, wczoraj wracałem późnym wieczorem ze spotkania i postanowiłem zmodyfikować ustawienie świateł, bo tak dalej byc nie może. Ustawię odbłyśniki nieco wyżej, a na Philipsy przyjdzie czas po wypłacie :evil: Mam nadzieję, ze efekt będzie dobry. Mam jeszcze takie pytanko: Czy po przekręceniu kluczyka w pozcyję ON, cyka Wam ten duży przekaźnik przy akumulatorze ?? Po dłuższym przestoju po przekręceniu kluczyka, potrafi "cyknąć" kilkakrotnie. Zjawisko to nie występuje, jak motocyklem jeżdżę codziennie. Czy oznacza to, że przekaźnik jest już do niczego ?? Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez Wicher Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Czy po przekręceniu kluczyka w pozcyję ON, cyka Wam ten duży przekaźnik przy akumulatorze ??Po dłuższym przestoju po przekręceniu kluczyka, potrafi "cyknąć" kilkakrotnie.Zjawisko to nie występuje, jak motocyklem jeżdżę codziennie.Nie wiem czy to przekaźnik przy aku, ale u mnie też cuś cyka w ten sposób jak opisałeś.Z taką techniką styczności jeszcze nie miałem także założyłem, że tak ma być.No chyba że ktoś mnie tutaj z błędu wyprowadzi. Dzisiaj pyknąłem sobie w sumie 350 km. Na autostradzie, na węższych drogach, w mieście, z pasażerem i bez :banghead: Odczucia jak najbardziej pozytywne. Nie zauważyłem niczego co mogłoby mi przeszkadzać. Może tylko dziwnie działający wskaźnik poziomu paliwa, ale to nic strasznego. Sam sprzęt jakby dla mnie zbudowany :P Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Witam :banghead: Cholerne światła nie dały mi spokoju. Odbłyśniki niczym w promie kosmicznym, a świecą jakby były pędzone dynamem z Wigry 3. Wieczorem pojechałem na plac garażowy, wcześniej zdemontowałem wypełnienia owiewki i zabrałem się za regulacje. Nosz kurna nie ten motór normalnie!!! Teraz można jeździć w nocy ile wlezie.Kręciłem tymi śrubkami jak opętany i ustawiłem snop światła rewelacyjnie (się pochwalę a co :evil: )Jest on teraz równomierny, odpowiednio szeroki i o konkretnym zasięgu i nie bije juz jakby "punktowo". Teraz tylko odpowiednie żarówki i powinien być miód. Ci którzy mają podobne problemy z oświetleniem, powinni zacząć od regulacji :evil: Boniek, ten wskaźnik paliwa mnie tez nieco zaskakuje i jego działanie jest dosyć specyficzne. Wczesniej pisałeś, że lałeś paliwa po sam korek i to może był mały błąd. Jak zajrzysz do zbiornika, to masz tam pod tym kołnierzem korka jakby jeszcze hmm jeden kołnierz, czy siakiś wypust, czy jakos tak :evil: Zalej następnym razem paliwa pod ten"dolny kołnierz", a zobaczysz, że wskazówka nie wychyli się ponad górną kreskę - przynajmniej u mnie tak jest, ale i tak leję prawie pod korek :P Z resztą nieważne, bo ten wskaźnik to i tak wskazuje jak mu sie chce :evil: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.