Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

- Dlaczego jak zmienia sie 1 na 2 to musi byc ŁUP ewentualnie grgrgrŁUP???? troche mnie to irytowalo, dalej jak w maslo.

 

 

Dokładnie, jak pisze Wicher i Ario. Ten typ tak ma.

Ja ostatnio czytając w wątku Tomka Kulika doczytałem się o delikatnym "muskaniu" klamki sprzęgła przy zmianie biegów oraz o zmianie w górę bez sprzęgła.

Spróbuj zmieniać biegi w ten sposób, że po jedynce delikatnie ciągnij dźwignięzmiany biegów do góry.

 

Dwójka wchodzi cicho i płynne po odjęciu gazu i delikatnym muśnieciu sprzęgła lub jak wolisz po energicznym oddaniu gazu i bez sprzęgła.

 

Sprawdzone i jest super... Wreszcie cicha zmiana biegów. A jak chcę szybko, to bez sprzęgła. Mniodzio :banghead:

 

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek.

 

Panowie ktoś jeździ na innej kierownicy niż fabryczna??

Od kilkunastu dni mam fazera i nie mogę się zupełnie przyzwyczaić do tej kierownicy a'la wigry 3.

Jest dla mnie za wąska i strasznie wyglada.

 

PS. jakie są szerokości waszych nieseryjnych kierownic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mogę dostać pług pod silnik do FZ6 Fazer?

Chodzi mi, aby był ładnie dopasowany, a nie jakaś tam samoróbka robiona w garażu przy piwku przez kogoś... :biggrin:

Fabryczny odpada, bo kosztuje, a zresztą sami zobaczcie :crossy:

http://www.yamaha-motor.de/accessories_par...essoryId=170516

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mogę dostać pług pod silnik do FZ6 Fazer?

Chodzi mi, aby był ładnie dopasowany, a nie jakaś tam samoróbka robiona w garażu przy piwku przez kogoś... :crossy:

Fabryczny odpada, bo kosztuje, a zresztą sami zobaczcie :flesje:

http://www.yamaha-motor.de/accessories_par...essoryId=170516

Czyli chcialbys cos a'la oryginalny ale za cene 'samorobki' :smile:. Tak to tylko w erze...

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli chcialbys cos a'la oryginalny ale za cene 'samorobki' :P. Tak to tylko w erze...

Hehe, mniej więcej tak :D :)

 

Na allegro jest tylko taki:

http://moto.allegro.pl/item177522619_mg_bi...er_okazja_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek.

 

Panowie ktoś jeździ na innej kierownicy niż fabryczna??

Od kilkunastu dni mam fazera i nie mogę się zupełnie przyzwyczaić do tej kierownicy a'la wigry 3.

Jest dla mnie za wąska i strasznie wyglada.

 

PS. jakie są szerokości waszych nieseryjnych kierownic??

Witam.

Mam akcesoryjną kierownicę LSL. W stosunku do oryginału jest ona nieco niższa i szersza-dokładnych wymiarów nie znam.

Po zajęciu miejsca za sterem siedzi się w pozycji bardziej pochylonej do przodu, co przy seryjnej szybie sprawia,że mogę podróżować spokojnie w przedziale prędkości 150-180km/h bez konieczności pochylania się, ale tylko w przypadku bezwietrznej pogody(187cm wzrostu).

Daje ona poczucie(moim zdaniem tylko złudne) lepszego ogarniania maszyny czy tez panowania nad nią, ale tylko w trasie i na niezbyt długich odcinkach.

W mieście jest juz nieco gorzej, bo jest większe parcie na nadgarstki i szerszy jej rozstaw moim zdaniem nie wpływa lepiej na manewrowanie w miejskiej dżungli.

 

Miałem okazję jeździć fazerem kolegi z oryginalnym "kierownikiem" i jak dla mnie oryginał jest lepszy, ale to już kwestia upodobań :)

Edytowane przez Wicher

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dwójka wchodzi cicho i płynne po odjęciu gazu i delikatnym muśnieciu sprzęgła lub jak wolisz po energicznym oddaniu gazu i bez sprzęgła.

 

Sprawdzone i jest super... Wreszcie cicha zmiana biegów. A jak chcę szybko, to bez sprzęgła. Mniodzio :icon_question:

:cool:

 

Hm czyli gdy chciałbym ostro ruszyc na 1 przy koncu obrotów lekko puszczam manetke gazu, ciągne dzwignie zmiany biegów w gore(na 2-kę) i dodaje gaz?? troche mi szkoda tak bez sprzegła jak kolega to robi ;)

 

 

Dwójka wchodzi cicho i płynne po odjęciu gazu i delikatnym muśnieciu sprzęgła lub jak wolisz po energicznym oddaniu gazu i bez sprzęgła.

 

Sprawdzone i jest super... Wreszcie cicha zmiana biegów. A jak chcę szybko, to bez sprzęgła. Mniodzio :wink:

;)

 

Hm czyli gdy chciałbym ostro ruszyc na 1 przy koncu obrotów lekko puszczam manetke gazu, ciągne dzwignie zmiany biegów w gore(na 2-kę) i dodaje gaz?? troche mi szkoda tak bez sprzegła jak kolega to robi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laik jestem więc pytam

Z jakiego materiału są zrobione podnóżki? Da radę to na błysk wypolerować? U mnie wyglądają średnio ciekawie dlatego zastanawiam się nad tym czy da się to wypolerować, żeby świeciły się jak psu jaja :biggrin:

 

PS. Wicher, zajebisty avatar hehe :)

 

A tak całkiem PS

To miałem dziś okazję przymierzyć się do CB750 znajomego. Kawałek fajnego motocykla. Nawet wydawała się lżejsza niż Fazer.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laik jestem więc pytam

Z jakiego materiału są zrobione podnóżki? Da radę to na błysk wypolerować? U mnie wyglądają średnio ciekawie dlatego zastanawiam się nad tym czy da się to wypolerować, żeby świeciły się jak psu jaja :P

 

PS. Wicher, zajebisty avatar hehe :wink:

 

A tak całkiem PS

To miałem dziś okazję przymierzyć się do CB750 znajomego. Kawałek fajnego motocykla. Nawet wydawała się lżejsza niż Fazer.

Siemka :D

 

Polerowałem w swoim rumburaku podnóżki kierowcy+wsporniki, wsporniki podnóżków pasażera, osłonki chłodnicy i całkiem niedawno w związku z przeróbką napinacza łancucha napędowego zaślepki wahacza(te przy regulacji naciągu łancucha).

 

Elementy te wykonane są z aluminium więc mozna je śmiało polerować.Trzeba uzbroić się w dużo cierpliwości i mozna uzyskać naprawdę super efekt :flesje:

 

Aha. Osłonki chłodnicy lakierowane są proszkowo :wink:

Radzę dobrze zastanowić się czy na 100% chcesz je polerować, bo trzeba namachać się jak dzik żeby błyszczały :wink:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli chcialbys cos a'la oryginalny ale za cene 'samorobki' :biggrin:. Tak to tylko w erze...

 

 

Hehe, mniej więcej tak :buttrock: :icon_mrgreen:

 

Na allegro jest tylko taki:

http://moto.allegro.pl/item177522619_mg_bi...er_okazja_.html

 

 

witam ja rowniez nosze sie z zamiarem kupna pługa do moje fazerki. znalazlem firme polska ktora robi takie pługi jets to firma PLASTBIKE koszt takiego pługu to 140zł gotowy do polakierowania!

 

www.tra.neostrada.pl/tra/fz6.jpg tak to wyglada.

 

zastanawiam mnie tylko jedno. po pierwsze slyszalem ze ten pług wływa negatywnie na osiągi motocykla osłania kolerktory i wtedy za duzo ciepła sie tam gromadzi co za tym idzie nie ma dobrego chlodzenia ( niewiem czy to prawda bo ze mnie mechanik taki jak zkoziej dupy traba) po drugie w salonie w warszawie gosciu mi powiedział ze co prawda ten pług jest z plastiku ale jest utwardzany ale jest narazony na uderzenia kamieni i bardzo jest widac te odcinki od uderzonych kamieni i po jakims czasie niewiem po jakism ten pług traci swoje walory wizulane co za tym idzie trzeba go pewnie malowac?

 

pytanie do was ma ktos cos takiego założonego gdzie kupował jak to sie sprawdza?

pytanie 2? ma ktoś z was założone kierunki białe to fazera z pomaranczowymi żarówkami mam nadzieje ze taki bajer dostane w najbliższa niedziele na motobazarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja rowniez nosze sie z zamiarem kupna pługa do moje fazerki. znalazlem firme polska ktora robi takie pługi jets to firma PLASTBIKE koszt takiego pługu to 140zł gotowy do polakierowania!

 

www.tra.neostrada.pl/tra/fz6.jpg tak to wyglada.

Widać jednak można znaleźć coś dobrego za niską cenę :icon_mrgreen:

Dzięki tra za namiary :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda było tu kiedyś o klockach hamulcowych- lecz niewiele- dlatego troche rozwinę temat.

 

W sklepie mi polecili Nissiny. (najdrozsze- 100zł za kpl na tarcze) W tym wątku jedna osoba je ma i jest średnio zadowolona.

W sklepie mają jeszcze "breake"- wymawiają "brejki" nie wiem czy jako producent- nie pisze sie to jakoś inaczej niż hamulec po ang. Te znów sa najtańsze bo 55zł/tarcza.

Mają też pośrednie ok 75zł - "Goldfreny" - Mam teraz dylemat które wybrać.

Jestem lekki, nie hamuje agresywnie, wiec liczę ze może wystarcza mi jakieś tańsze ?

możecie coś polecić/odradzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać jednak można znaleźć coś dobrego za niską cenę :icon_twisted:

Dzięki tra za namiary :buttrock:

 

 

Bartek kupujesz ten pług w plastbike? ja jade jutro na motobazar jak nic nie dostane kupie najgorzej że trzeba go jeszcze malowac? psia krew:d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem lekki, nie hamuje agresywnie, wiec liczę ze może wystarcza mi jakieś tańsze ?

możecie coś polecić/odradzić ?

 

Cześć.

Ja od roku latam na Ferrodo sinterowych. Nie mam powodów do narzekań. Zaznaczam, ze czuć wyraźna różnice między poprzednimi oryginałami a obecnymi Ferrodo - na niekorzyść tych drugich oczywiście :-)

 

pozdr,

ladzior

Edytowane przez ladzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...