Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

widzę że kolega chce mocno zaoszczędzić samemu robiąc sobie gmole, tak jak CI napriv pisałem sorki ale naprawde mając takie zabezpieczenie nie chce mi się go ściągać tylko po to by Ci go rozrysować, tym bardziej że na rysunku znam się nia za dobrze, może poprostu spróbuj skontaktować się z kimś kto robi takie gmole (np na hakimś bajzlu) i licz na to że Ci powie co i jak, Po zatym skoro ktoś ma możliwości rzemiślniczego wykonania takich rurek to pewnie nie sprawi mu problemu zdjęcie wymiarów z moto :cool:

 

powodzenia i obu Ci sie te zabezpieczenie nigdy nie przydały :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie.... kupiłem FZ6S Fazer z wymienionym 1tys.km olejem.... jest to udokumentowane w książce i widać że olej nówka.... stan oleju max... czy przez 10tys.km. będę musiał dolewać olej do silnika??? nie wiem czy muszę się zaopatrzyć w olej na dolewki.... przebieg fazerka to niecałe 10tys.km... czy często kontrolować stan oleju??? pozdrawiam!!!

 

mam takie pytanie.... kupiłem FZ6S Fazer z wymienionym 1tys.km olejem.... jest to udokumentowane w książce i widać że olej nówka.... stan oleju max... czy przez 10tys.km. będę musiał dolewać olej do silnika??? nie wiem czy muszę się zaopatrzyć w olej na dolewki.... przebieg fazerka to niecałe 10tys.km... czy często kontrolować stan oleju??? pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro nikt się nie odezwał to widocznie nikt nie jest w stanie Ci pomóc, więc nie powtarzaj tego samego postu w kółko :clap:

No to sie popisales Ario. Nie ma to jak brac motocyklowa i chec pomagania innym. Ten temat chyba sie juz wypalil.

Witam,

 

chcialbym powrocic do podjetego przeze mnie tematu gmoli

 

Jesli ktos ma takie gmole:

 

http://w1.bikepics.com/pics/2005%5C04%5C29...342787-full.jpg

 

lub takie:

 

http://www.bikepics.com/pictures/717618/

 

prosilbym go bardzo o ich rysunek techniczny

 

Z góry dziekuje

Koniaczek, ja tu nie widze zadnego problemu. Te gmole maja bardzo prosta konstrukcje, duzo prostsza niz na przyklad w Dywersji. Musisz sie po prostu przyjrzec do ktorych srub mozna by je przymocowac, zmierzyc odleglosc miedzy tymi srubami, potem zmierzyc ile te gmole powinny odstawac od bloku silnika i z tymi wymiarami oraz z jakas rurka pojsc do jakiegos slusarza ktory by ci ja odpowiednio poucinal i powyginal. Potem do obydwu koncow kazdego z gmoli trzeba by przyspawac plaskowniki z podloznymi otworami, zeby miec jakis margines bledu i tyle. Tak ja to widze.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie.... kupiłem FZ6S Fazer z wymienionym 1tys.km olejem.... jest to udokumentowane w książce i widać że olej nówka.... stan oleju max... czy przez 10tys.km. będę musiał dolewać olej do silnika??? nie wiem czy muszę się zaopatrzyć w olej na dolewki.... przebieg fazerka to niecałe 10tys.km... czy często kontrolować stan oleju??? pozdrawiam!!!

 

 

Kto pyta nie błądzi...

 

Twój motocykl w ogóle nie powinien palić oleju. Olej się wymienia chyba co 12 tyś (sprawdz w książce).

Zmień olej na początku sezonu i będziesz miał z głowy kolejne 12 tyś km. Sprawdzaj co jakiś czas i patrz czy nie ubywa, w razie czego dolewaj.

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie popisales Ario. Nie ma to jak brac motocyklowa i chec pomagania innym. Ten temat chyba sie juz wypalil.

 

Koniaczek, ja tu nie widze zadnego problemu. Te gmole maja bardzo prosta konstrukcje, duzo prostsza niz na przyklad w Dywersji. Musisz sie po prostu przyjrzec do ktorych srub mozna by je przymocowac, zmierzyc odleglosc miedzy tymi srubami, potem zmierzyc ile te gmole powinny odstawac od bloku silnika i z tymi wymiarami oraz z jakas rurka pojsc do jakiegos slusarza ktory by ci ja odpowiednio poucinal i powyginal. Potem do obydwu koncow kazdego z gmoli trzeba by przyspawac plaskowniki z podloznymi otworami, zeby miec jakis margines bledu i tyle. Tak ja to widze.

 

:)

 

Dzieki, generalnie chce wlasnie tak zrobic, choc moim pierwotnym pomyslem bylo skopiowanie juz istniejacych. Mam kumpla ktory jest biegly w ceciu i gieciu i dla niego gmole to nie problem, jedyny problem to to ze zimuje moto ponad podzine jazdy od miejsca zamieszkania stad prosba o rys techniczny jesli ktos np zimuje Fazerka nieopodal miejsca zamieszkania. Mozliwe ze dzis znajede troche czasu i pomierze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie popisales Ario. Nie ma to jak brac motocyklowa i chec pomagania innym.

 

jakbym mógł to bym pomógł, jeżeli masz ochotę czytać ten sam post kilka razy i patrzeć jak temat puchnie to Twoja sprawa, ja wolałbym, żeby nie powtarzać pytań, na które nikt nie udziela odpowiedzi.

 

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to Panie i Panowie mam question: będę wymieniał oponkę przednią w moim złotku i tak się zastanawiam co kupić. Na tyle mam nówkę (tzn 500 km nawinąłem na niej) Dunlop Sportmax D220ST i jestem narazie z niej zadowolony. Zastanawiam się nad właśnie jakimś dunlopem tudzież inną (michelin pilot road) oponką o podobnym stosunku ceny do jakości. Zamierzam wydać na to max 500 ale najlepiej coś koło 400. Doraździe proszę co u Was się sprawdziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Za namową jednego z forowiczów-Bońka- chciałem podzielić sie z Wami moimi wątpliwościami.

 

Zaczne od tego ze w tym sezonie chce zmienic motocykl.

Po doswiadczeniach ze swoim kawałem suki szukam bardziej wygodnego motocykla.

Jako ze mam 191cm wzrostu, mój wybór padł na FJ1200.

Jednak nie tak dawno przejechałem sie fazerem 600 po podziemnym garazu i urzekła mnie lekkosc tego motocykla. Innym wznym czynnikiem jest spalani, które wg. Waszych opini jest bardziej niz akceptowalne. Nie miałem okazji pojezdzic szybciej niestety :notworthy:

Moja kawa ma wyzsza o 5 centoów szybe turystyczna ale odchyla mi ona struge powietrza cenrtalnie "w ryj"

 

I tutaj pytanko do Was wszystkich- czy fazer nie bedzie za małym gabarytowo motocyklem dla mnie???

Juz nie chodzi o sam mój wyglad na nim( na kawie ponoc wygladam smiesznie) tylk oo to czy sie nie zamecze na dłuzsza mete.Moc mi wystarczy-nie potrzebuje wiecej jak 100 koni.

Po 5 minutowej przejazdrzce nie moge tego stwierdzic .

To samo z szyba-obawiam sie ze przy seryjnej łeb mi urwie a jak załoze wyzsza to bede miał w morde wind!!!

Oczywiscie dłuzsze wypadebeda z "plecaczkiem" i wiemze od rocznika 99 juz tak nie cierpi za powodu podnóżków.

 

Bede dzwięczny za wszystkie opinie a jak se trafi ktos tak długi jak ja to bedzie malina...

Jezeli nie chce ktos "zasmiecac" forum to na PW.

 

Poz :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wzrostu 182 ale nie ma orginalej szyby. Seryjnie w fazerach szyba jest na wysokosci lusterek moze troszke wyzej - moja wystaje nieco ponad lusterka (5-6cm), jesli jade w pozycji normalnej to wieje ogolnie.. jesli sie deczko pochyle cale powietrze wali w baniak, wtedy najwiekszy halas jest, jesli juz poloze sie na baku to ciuchutko, nic nie wieje itd... w takim razie pytam sie jaka jest idea tej niby wyzszej szyby - byc moze daje ona wiekszy komfort przy normalnej jezdzie, ale przy wyzszych predkosciach dla "swietego spokoju" tak czy siak trzeba sie klas na baku. Moto kupilem z ta szyba juz, wizualnie nie szpeci (jak wiekszosc wyzszych szybek) wiec jest luzno - nie narzekam

 

ps. z nowym sezonem mam zamiar opanowac ciasne zakrety i tu pytanie - podchodzil ktos fazerem do osemki szkoleniowej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm( w tym własnie momencie głaszcze sie po mojej brodzie w zamysleniu)

 

Tylko ze ja nie chce sie kłasc na baku a jak latamy w groopie to tak do 140 max.

A z pasazerka to mi sie blok jakis włacza i max 120.

Czyli powinno byc ok???

Co mój wysoki kolega sądzi z autopsjii :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam FZ6 i raz jechalem w normalnej wyprostowanej pozycji 2 paczki i dalo rade :].

 

 

No tak.

Ale to na chwile.

Ja tylko raz wystawiłęm łeb zza szyby w kawie przy 200.Ciesze sie ze go wciaz mam na miejcu.

Chodzi mi o to czy jest na tyle spokojnie za szyba zebede mógł sie bez stresu i meczarni wybrac do mojego serdecznego przyjaciela z Komnaóreki Podklaskeij(580kilo)

 

poz :icon_biggrin:

 

 

 

 

 

Miałą byc Komarówka Podlaska.

To przez ten browar :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to Panie i Panowie mam question: będę wymieniał oponkę przednią w moim złotku i tak się zastanawiam co kupić. Na tyle mam nówkę (tzn 500 km nawinąłem na niej) Dunlop Sportmax D220ST i jestem narazie z niej zadowolony. Zastanawiam się nad właśnie jakimś dunlopem tudzież inną (michelin pilot road) oponką o podobnym stosunku ceny do jakości. Zamierzam wydać na to max 500 ale najlepiej coś koło 400. Doraździe proszę co u Was się sprawdziło.

Raczej nic Ci nie doradzę, ale spróbuj może Continentala. Ja będę w niedalekiej przyszłości zmieniał przedni lać. Chciałem ContiRoadAttack, ale niestety nie występują w rozmiarzed dedykowanym fazerowi i wezmę chyba ContiForce. Cena mi odpowiada, a co do jakości, to słyszałem wiele pochlebnych opini.

http://www.conti-bike.pl/

 

Witam wszystkich.

Za namową jednego z forowiczów-Bońka- chciałem podzielić sie z Wami moimi wątpliwościami.

 

Zaczne od tego ze w tym sezonie chce zmienic motocykl.

Po doswiadczeniach ze swoim kawałem suki szukam bardziej wygodnego motocykla.

Jako ze mam 191cm wzrostu, mój wybór padł na FJ1200.

Jednak nie tak dawno przejechałem sie fazerem 600 po podziemnym garazu i urzekła mnie lekkosc tego motocykla. Innym wznym czynnikiem jest spalani, które wg. Waszych opini jest bardziej niz akceptowalne. Nie miałem okazji pojezdzic szybciej niestety :biggrin:

Moja kawa ma wyzsza o 5 centoów szybe turystyczna ale odchyla mi ona struge powietrza cenrtalnie "w ryj"

 

I tutaj pytanko do Was wszystkich- czy fazer nie bedzie za małym gabarytowo motocyklem dla mnie???

Juz nie chodzi o sam mój wyglad na nim( na kawie ponoc wygladam smiesznie) tylk oo to czy sie nie zamecze na dłuzsza mete.Moc mi wystarczy-nie potrzebuje wiecej jak 100 koni.

Po 5 minutowej przejazdrzce nie moge tego stwierdzic .

To samo z szyba-obawiam sie ze przy seryjnej łeb mi urwie a jak załoze wyzsza to bede miał w morde wind!!!

Oczywiscie dłuzsze wypadebeda z "plecaczkiem" i wiemze od rocznika 99 juz tak nie cierpi za powodu podnóżków.

 

Bede dzwięczny za wszystkie opinie a jak se trafi ktos tak długi jak ja to bedzie malina...

Jezeli nie chce ktos "zasmiecac" forum to na PW.

 

Poz :icon_biggrin:

 

Mam 187 cm wzrostu, standardową szybę, ale niższą i szerszą kierownicę.W mieście troche męczy mnie pozycja, bo mam bardziej obciążone nadgarstki, jednak z szerszą kierą lepiej ogarniam sprzęt. Takie przynajmniej mam wrażenie po przejażdżce ze standardową kierą.

W takiej konfiguracji w trasie spokojnie utrzymuje prędkości rzędu 140-180km/h bez potrzeby pochylania się.Mimo wszystko poluję na wyższą szybę, bo struga powietrza wali mi centralnie w łeb.

Także pomysl może jeszcze nad niższą kierownicą - w mieście nieco gorzej, ale na trasie luksus :biggrin:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...