Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

nie widzę przeciwwskazań :D

 

zapraszam też pod PROFI na róg Włókniarzy/Teresy w środy [jak już zrobi się ciepło], gdzie można spotkać kilku zacnych motocyklistów na zacnych maszynach, i wybrać się na mały wypad ;)

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę przeciwwskazań :D

 

zapraszam też pod PROFI na róg Włókniarzy/Teresy w środy [jak już zrobi się ciepło], gdzie można spotkać kilku zacnych motocyklistów na zacnych maszynach, i wybrać się na mały wypad ;)

 

A no czemu nie ;) Jak tylko zrobi się ciepło to zapewne podjadę pod PROFI , zgadamy się i może polatamy troche :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

heja przymierzam się do zakupu fazera 600 2000rok.

proszę o rade tych którzy mięli lub mają styczność z tym moto...

jak wygląda dynamika silnika w zakresię 2-5 tys obrotów na min.?

chodzi mi o przyspieszenie w tym zakresi obrotów?

wiem że ten sprzęt służy zwykle do dzidowania, ale szukam moto do spokojnej jazdy,a ostra jazda to tylko od wielkiego święta....

da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika?

i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h?

pytam bo nie jestem znawcą, motocykli a mam zamiar jeździć z przepisową prędkością...

z góry dzięki i pozdro ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika?

tak, da rade

i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h?

ma wystarczająco obrotów i momentu aby spokojnie sobie pyrkać przed siebie.

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broniu znalazłem charakterystykę mocy dla FZ6. Trochę będzie się różnił wykres dla FZS ale różnice nie będą jakieś powalające przy tak niskich prędkościach obrotowych.

http://www.arrow.it/oggetti/SC%20Yamaha%20...0Fazer%2004.pdf

Jest to gdzieś zakres 20-32KM. Silnik Yamahy ma całkiem dobrą równomierność biegu dzięki czemu nie generuje dużych drgań. Jeździłem sporo FZ6 i schodziłem na 6 biegu do 40km/h. Po dodaniu gazu motocykl bez żadnych szarpnięć łańcuchem przyspiesza z typowym mruknięciem dla R4.

Sądzę, że powinni się wypowiedzieć posiadacze, ale Frazer to doskonały wybór. Dosyć spokojna praca na niskim i średnim zakresie z wyraźnym strzałem na górze obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukasz czegoś elastycznego w tym zakresie to poczytaj o Bandycie 650 :biggrin: Silniki Fazera raczej trzeba mozno kręci bo maksymalne wartości mają w górnym zakresie obrotów ... czyli od 5000-6000 rpm :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jak wygląda dynamika silnika w zakresię 2-5 tys obrotów na min.?

chodzi mi o przyspieszenie w tym zakresi obrotów?

 

da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika?

i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h?

mam zamiar jeździć z przepisową prędkością...

z góry dzięki i pozdro ;-)

Fazerek to zwykła rzędowa 4, 98 km i 62 Nm.Jak chcesz żeby ci moto szło od dołu to nic innego jak V-ka ci nie zostaje SV 650 i bedzie to czego chcesz...

6 i 90km/h to pewnie gdzieś koło 5tyś może troche więcej,ale swoją drogą 6 i 90km/h to fest zamulanie.Przy takiej prędkość powinna być dwójka :icon_mrgreen:

Każdy na początku mówi bede jeździł przepisowo,a potem okazuje się ze jak lecą w ekipie to poniżej 150 nie schodzi :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ja mam FZ6. Różni się troszkę od FZ600 ale to są minimalne różnice. Powiem Ci że jestem zadowolony z jego elastyczności bo sam nie kituję na maksa. Prędkość przelotowa to u mnie 110-120km/h gdyż jeżdżę rekreacyjnie chociaż są momenty że poganiam pod 200/h. Przyspieszenie na szóstym biegu z 90km?h nie jest może najlepsze ale jeśli to ma być moto do spokojnej jazdy to idealnie do tego się nadaje. Zwłaszcza, że masz pewność rezerwy mocy pod dyktando prawego nadgarstka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja przymierzam się do zakupu fazera 600 2000rok.

proszę o rade tych którzy mięli lub mają styczność z tym moto...

jak wygląda dynamika silnika w zakresię 2-5 tys obrotów na min.?

chodzi mi o przyspieszenie w tym zakresi obrotów?

wiem że ten sprzęt służy zwykle do dzidowania, ale szukam moto do spokojnej jazdy,a ostra jazda to tylko od wielkiego święta....

da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika?

i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h?

pytam bo nie jestem znawcą, motocykli a mam zamiar jeździć z przepisową prędkością...

z góry dzięki i pozdro ;-)

 

6bieg-100km/h- 5 tyś obrotów na min

przy 90km/h będzie coś koło 4.5 tyś rpm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, tym sie nie jeździ 2-5 tys obrotów to nie jest jakis chopper!

Nie jest to też sprzęt wyścigowy ale normalna spokojna jazda to 4-6 tys obrotów, powyżej coś więcej zaczyna się dziać a od 10tys kopniak.

To rzędowa 4ka w dodatku dosyć mała to trzeba trochą odkręcić :icon_twisted: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukasz czegoś elastycznego w tym zakresie to poczytaj o Bandycie 650 :biggrin: Silniki Fazera raczej trzeba mozno kręci bo maksymalne wartości mają w górnym zakresie obrotów ... czyli od 5000-6000 rpm :bigrazz:

 

 

5/6 rpm ??? a 7 to nie łaska :icon_mrgreen:

ale i tak Fazi połyka B6.... chociażby wyglądem :icon_razz: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zobaczcie jak wygląda przeróbka oryginalnego tłumika w Fazerze 600 FZ6 ale trzeba oglądać od końca.Robiłem to we czwartek a wczoraj to dopiero zostało wysłane ,jeszcz nie wiem jak to dźwiękowo będzie chodziło:

 

http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...aust_-fotostory

 

A to opinia właściela po tej przeróbce:

 

"Dzisiaj przejechalem pierwsze 100km z tym wydechem i musze Ci powiedziec ze ewidentnie daje rade....

przy przelotowej 150 delikatnie tylko go slychac a schodzenie z obrotow i dzwiek przy redukcjach wyszedl taki jakbys motocykl sciagnal z toru i postawil na drodze jest super !jak najszybciej postaram sie zrobic filmik z jazdy.Dzisiaj jezdzilem z kumplem ktory tez ma fz6 w zeszlym roku szlismy ze swiatel leb w leb

teraz po modyfikacjach generalnie zostal bez szans ,spodziewalem sie ze bedzie może ciut wiecej dołu i tyle ale okazalo sie ze generalnie doganiam go w oczach ,motocykle z podobnym przebiegiem itd-ogien !"

 

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sgregor242

5/6 rpm ??? a 7 to nie łaska :icon_mrgreen:

ale i tak Fazi połyka B6.... chociażby wyglądem :icon_razz: :icon_razz:

Niższym spalaniem, hamulcami,wagą.

Jednak tez mam takie odczucie że bandziorek ma niżej moment obrotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój Fazi wreszcie zaczął jeździć jak na lytra przystało :D Przez dwa wieczory dość mocno go przeobraziłem,a efekty są co najmniej zadowalające;)

Po założeniu wydechu Remus Hexacone zaczął warczeć tak,że nie sposób przejechać niezauważonym. Przy okazji wywaliłem katalizator z kolektora i system Exup powędrował na półkę ;) Następnie założyłem PC III oraz KNa jednocześnie odłączając sondę lambda i wstawiajać w to miejsce eliminatora.Na koniec wgrałem odpowiednią mapę i jazda!

Reakcja na gaz(która jest piętą achillesową tego sprzęta) poprawiła się niesamowicie.Sprzęt wkręca się w końcu jak sportowy motocykl. Subiektywnie osiągnięcie prędkości 220-230 idzie mi znacznie szybciej niż w poprzednim wcieleniu.Do tego strzela w wydech przy redukcjach tak,że tynk odpada:D Żałuję że zrobiłem to po dwóch latach jeżdzenia litrem, który zachowywał się jak 600tka. Trzeba było od razu odżałować kasę i cieszyć się zajebistą jazdą. Polecam wszystkim którzy się wahają-sprzęt zmienia się nie do poznania! Za jakieś dwa tygodnie bedę miał niższe o 25 mm mocowanie kierownicy LSL, potem już tylko sportowe sety kupić i będzie sprzęt nie wyjebania :P

Żeby nie było-po tych modyfikacjach więcej pali. Albo po prostu bardziej go kręcę ,bo teraz to czysta przyjemność :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...