RStarosta Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 cześć i czołem :wink: nie ma to jak Fazer w litrze :bigrazz: Siema Widzę że Jesteś z Łodzi, może kiedyś jak już zrobi się normalniej za oknem ti się zgadamy i polatamy trochę :) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 nie widzę przeciwwskazań :D zapraszam też pod PROFI na róg Włókniarzy/Teresy w środy [jak już zrobi się ciepło], gdzie można spotkać kilku zacnych motocyklistów na zacnych maszynach, i wybrać się na mały wypad ;) Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 nie widzę przeciwwskazań :D zapraszam też pod PROFI na róg Włókniarzy/Teresy w środy [jak już zrobi się ciepło], gdzie można spotkać kilku zacnych motocyklistów na zacnych maszynach, i wybrać się na mały wypad ;) A no czemu nie ;) Jak tylko zrobi się ciepło to zapewne podjadę pod PROFI , zgadamy się i może polatamy troche :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broniu84 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 heja przymierzam się do zakupu fazera 600 2000rok. proszę o rade tych którzy mięli lub mają styczność z tym moto... jak wygląda dynamika silnika w zakresię 2-5 tys obrotów na min.? chodzi mi o przyspieszenie w tym zakresi obrotów? wiem że ten sprzęt służy zwykle do dzidowania, ale szukam moto do spokojnej jazdy,a ostra jazda to tylko od wielkiego święta.... da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika? i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h? pytam bo nie jestem znawcą, motocykli a mam zamiar jeździć z przepisową prędkością... z góry dzięki i pozdro ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika? tak, da rade i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h? ma wystarczająco obrotów i momentu aby spokojnie sobie pyrkać przed siebie. Edytowane 16 Marca 2010 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Broniu znalazłem charakterystykę mocy dla FZ6. Trochę będzie się różnił wykres dla FZS ale różnice nie będą jakieś powalające przy tak niskich prędkościach obrotowych. http://www.arrow.it/oggetti/SC%20Yamaha%20...0Fazer%2004.pdf Jest to gdzieś zakres 20-32KM. Silnik Yamahy ma całkiem dobrą równomierność biegu dzięki czemu nie generuje dużych drgań. Jeździłem sporo FZ6 i schodziłem na 6 biegu do 40km/h. Po dodaniu gazu motocykl bez żadnych szarpnięć łańcuchem przyspiesza z typowym mruknięciem dla R4. Sądzę, że powinni się wypowiedzieć posiadacze, ale Frazer to doskonały wybór. Dosyć spokojna praca na niskim i średnim zakresie z wyraźnym strzałem na górze obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Jak szukasz czegoś elastycznego w tym zakresie to poczytaj o Bandycie 650 :biggrin: Silniki Fazera raczej trzeba mozno kręci bo maksymalne wartości mają w górnym zakresie obrotów ... czyli od 5000-6000 rpm :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLOSUZUKI Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 jak wygląda dynamika silnika w zakresię 2-5 tys obrotów na min.? chodzi mi o przyspieszenie w tym zakresi obrotów? da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika? i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h? mam zamiar jeździć z przepisową prędkością... z góry dzięki i pozdro ;-) Fazerek to zwykła rzędowa 4, 98 km i 62 Nm.Jak chcesz żeby ci moto szło od dołu to nic innego jak V-ka ci nie zostaje SV 650 i bedzie to czego chcesz... 6 i 90km/h to pewnie gdzieś koło 5tyś może troche więcej,ale swoją drogą 6 i 90km/h to fest zamulanie.Przy takiej prędkość powinna być dwójka :icon_mrgreen: Każdy na początku mówi bede jeździł przepisowo,a potem okazuje się ze jak lecą w ekipie to poniżej 150 nie schodzi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pe_wee Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam. Ja mam FZ6. Różni się troszkę od FZ600 ale to są minimalne różnice. Powiem Ci że jestem zadowolony z jego elastyczności bo sam nie kituję na maksa. Prędkość przelotowa to u mnie 110-120km/h gdyż jeżdżę rekreacyjnie chociaż są momenty że poganiam pod 200/h. Przyspieszenie na szóstym biegu z 90km?h nie jest może najlepsze ale jeśli to ma być moto do spokojnej jazdy to idealnie do tego się nadaje. Zwłaszcza, że masz pewność rezerwy mocy pod dyktando prawego nadgarstka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 heja przymierzam się do zakupu fazera 600 2000rok. proszę o rade tych którzy mięli lub mają styczność z tym moto... jak wygląda dynamika silnika w zakresię 2-5 tys obrotów na min.? chodzi mi o przyspieszenie w tym zakresi obrotów? wiem że ten sprzęt służy zwykle do dzidowania, ale szukam moto do spokojnej jazdy,a ostra jazda to tylko od wielkiego święta.... da rade tym jeżdzić na wysokim biegu i na małych obrotach? oczywiście nie przeciążając silnika? i ile obrotów ma tem sprzęt jadąc 6 biegu 90km/h? pytam bo nie jestem znawcą, motocykli a mam zamiar jeździć z przepisową prędkością... z góry dzięki i pozdro ;-) 6bieg-100km/h- 5 tyś obrotów na min przy 90km/h będzie coś koło 4.5 tyś rpm :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Człowieku, tym sie nie jeździ 2-5 tys obrotów to nie jest jakis chopper! Nie jest to też sprzęt wyścigowy ale normalna spokojna jazda to 4-6 tys obrotów, powyżej coś więcej zaczyna się dziać a od 10tys kopniak. To rzędowa 4ka w dodatku dosyć mała to trzeba trochą odkręcić :icon_twisted: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Jak szukasz czegoś elastycznego w tym zakresie to poczytaj o Bandycie 650 :biggrin: Silniki Fazera raczej trzeba mozno kręci bo maksymalne wartości mają w górnym zakresie obrotów ... czyli od 5000-6000 rpm :bigrazz: 5/6 rpm ??? a 7 to nie łaska :icon_mrgreen: ale i tak Fazi połyka B6.... chociażby wyglądem :icon_razz: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Zobaczcie jak wygląda przeróbka oryginalnego tłumika w Fazerze 600 FZ6 ale trzeba oglądać od końca.Robiłem to we czwartek a wczoraj to dopiero zostało wysłane ,jeszcz nie wiem jak to dźwiękowo będzie chodziło: http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...aust_-fotostory A to opinia właściela po tej przeróbce: "Dzisiaj przejechalem pierwsze 100km z tym wydechem i musze Ci powiedziec ze ewidentnie daje rade.... przy przelotowej 150 delikatnie tylko go slychac a schodzenie z obrotow i dzwiek przy redukcjach wyszedl taki jakbys motocykl sciagnal z toru i postawil na drodze jest super !jak najszybciej postaram sie zrobic filmik z jazdy.Dzisiaj jezdzilem z kumplem ktory tez ma fz6 w zeszlym roku szlismy ze swiatel leb w leb teraz po modyfikacjach generalnie zostal bez szans ,spodziewalem sie ze bedzie może ciut wiecej dołu i tyle ale okazalo sie ze generalnie doganiam go w oczach ,motocykle z podobnym przebiegiem itd-ogien !" Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 5/6 rpm ??? a 7 to nie łaska :icon_mrgreen: ale i tak Fazi połyka B6.... chociażby wyglądem :icon_razz: :icon_razz: Niższym spalaniem, hamulcami,wagą. Jednak tez mam takie odczucie że bandziorek ma niżej moment obrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A mój Fazi wreszcie zaczął jeździć jak na lytra przystało :D Przez dwa wieczory dość mocno go przeobraziłem,a efekty są co najmniej zadowalające;) Po założeniu wydechu Remus Hexacone zaczął warczeć tak,że nie sposób przejechać niezauważonym. Przy okazji wywaliłem katalizator z kolektora i system Exup powędrował na półkę ;) Następnie założyłem PC III oraz KNa jednocześnie odłączając sondę lambda i wstawiajać w to miejsce eliminatora.Na koniec wgrałem odpowiednią mapę i jazda! Reakcja na gaz(która jest piętą achillesową tego sprzęta) poprawiła się niesamowicie.Sprzęt wkręca się w końcu jak sportowy motocykl. Subiektywnie osiągnięcie prędkości 220-230 idzie mi znacznie szybciej niż w poprzednim wcieleniu.Do tego strzela w wydech przy redukcjach tak,że tynk odpada:D Żałuję że zrobiłem to po dwóch latach jeżdzenia litrem, który zachowywał się jak 600tka. Trzeba było od razu odżałować kasę i cieszyć się zajebistą jazdą. Polecam wszystkim którzy się wahają-sprzęt zmienia się nie do poznania! Za jakieś dwa tygodnie bedę miał niższe o 25 mm mocowanie kierownicy LSL, potem już tylko sportowe sety kupić i będzie sprzęt nie wyjebania :P Żeby nie było-po tych modyfikacjach więcej pali. Albo po prostu bardziej go kręcę ,bo teraz to czysta przyjemność :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.