busterek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 czołem szykuje się do malowania kolektorów w moim Fzs i tu rodzi się pytanie, są jakieś uszczelki na styku cylinder-kolektor? Nie wiem na co się szykować :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Pytanko Fzs 600 ile wam zjada oleju? U mnie tak jak u Ernesta - nic. Aż sam się dziwię... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konju Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 witam wszystkich forumowiczów jestem szczęśliwym posiadaczem Fazera 600 z 200o roku. chcę go jakoś zabezpieczyć i nie wiem co wybrać ?? alarm ?? łańcuch i przywiazać do latarni ?? blokada na tarczę z alarmem ?? czy samą blokadę ?? jeśli macie jakieś doswiadczenie z tymi zabezpieczeniami to proszę o pokierowanie moim ewentualnym wyborem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Widzę że temat praktycznie zamiera, to może tym zdjęciem wywołam jakąś dyskusje :biggrin: http://www.bikepics.com/pictures/1662571/ Podajcie swoje odczycia, spstrzeżena, wnioski inne doświadczena, aby coś się działo w temacie :buttrock: Pozdro Maniek Mariusz, Myślę, że to bardzo dobry wynik. Na pewno pomógł założony K&N i Akrapović. Sam się zastanawiam nad założeniem takiego zestawu do swojego FZ1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Mariusz, Myślę, że to bardzo dobry wynik. Na pewno pomógł założony K&N i Akrapović. Sam się zastanawiam nad założeniem takiego zestawu do swojego FZ1. Dzięki, Akrap napewno ma tu swoją zasługę, ale K&N raczej nie bo na tej hamowni BP nie było dmuchaw, także z powietrzem mogłoby byc ciut lepiej :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Dzięki, Akrap napewno ma tu swoją zasługę, ale K&N raczej nie bo na tej hamowni BP nie było dmuchaw, także z powietrzem mogłoby byc ciut lepiej :buttrock: FZ1 nie ma doładowania jak R1, dlatego wydaje mi się, że filtr na pewno pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 jeździłem starszymi używkami i w mojej ocenie nie były elestyczne a nowy S2 powalił mnie na ryj pod tym wzgledem. No i niewiem czy dlatego ze nowy czy zmienione mapy zapłonu. Ja mam model 2006 i mam ten sam silnik co S2, czyli 98KM :wink: Ech co robi marketing :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Ja mam model 2006 i mam ten sam silnik co S2, czyli 98KM :wink: Ech co robi marketing :biggrin: S2 ma ten sam silnik, ma też 98 KM, ale ma inny przebieg momentu obrotowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 S2 ma ten sam silnik, ma też 98 KM, ale ma inny przebieg momentu obrotowego Marketingowcy od Yamahy nieźle zamotali :bigrazz: Od 2007 roku są dostępne dwa modele Fazera: * wersja FZ6 S2 : 98 KM * wersja FZ6 : 78 KM (i to ona ponoć ma inną krzywą momentu obr.) Oba motocykle wizualnie niczym się nie różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Porównaj wygląd przedniej owiewki i kolorystykę, to zobaczysz różnice :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek10 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Marketingowcy od Yamahy nieźle zamotali :bigrazz: Od 2007 roku są dostępne dwa modele Fazera: * wersja FZ6 S2 : 98 KM * wersja FZ6 : 78 KM (i to ona ponoć ma inną krzywą momentu obr.) Oba motocykle wizualnie niczym się nie różnią. Chłopie, jak niczym się nie różnią :banghead: Wizualnie: - inna przednia owiewka, błotnik, kanapa Technicznie: - wahacz(sztywny, odlany z aluminium), hamulce przednie(z R6), teleskopy I najważniejsze ( przynajmniej dla mnie był) LICZNIK ! jest taki jak w FZ1 Ogarnij się zanim napiszesz coś takiego następnum razem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 (edytowane) Chyba się nie zrozumieliśmy :bigrazz: Tzn. ostatnie zdanie zostało chyba źle zrozumiane. Pisałem o "różnicach technicznych" w silniku: dwie wersje mocy: 78 i 98 KM. Natomiast różnice między modelami 2004-2006 i po 2007 roku są mi znane i pytanie zadane przez Ciebie nie dotyczyło ww. tematu ale przebiegu momentu obrotowego, który dla modeli 98 konnych jest identyczny. Pozdr. Edytowane 13 Czerwca 2009 przez lukimaster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 lukimaster ja cię od razu zrozumiałem :) cza być bystrym... a tak w temacie to śmigałem dzisaj FZ6 funkiel nówka-ale to fajnie jezdzi :) jak na moje ideał sport-turysty w klasie 600-kładzie na kolana! i niby prawie taka sama moc jak u mnie-a odejście ma jak jakaś 750 normalnie-moment i przednie koło frunie w góre nawet z dwójki :) i to na mokrym! fajnie ciągnie z dołu-czyć różnice pomiędzy wtryskiem a tymi osmarkanymi gaznikami! chyba wrzuce mojego na allegro :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Witam. Przeglądnąłem cały temat i na coś takiego się nie natknąłem. Generalnie mam okazje kupić fazerka z 99 roku. Wszytko ładnie, pięknie lecz po odpaleniu silnika słychać charakterystyczne "dzwonienie" w silniku wzrastające wraz z wzrastaniem obrotów. Efekt ten dzieje się zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Dodam, że słuchałem już parę fzsów ale czegoś takiego jeszcze nie słyszałem. Nie wiem czy to może być wina łańcuszka rozrządu (z powieście wiem, że nadaje się do wymiany jak go słychać, ale w rzeczywistości nie wiem jaki to dźwięk) być może to zawory. W zasadzie to może być wszystko, więc nie wkurzajcie się na mnie za tego posat. Być może jest ktoś kto skojarzy o co mi chodzi :biggrin: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 napinacz/łańcuszek albo kosz sprzęgłowy... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.