Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich forumowiczów

jestem szczęśliwym posiadaczem Fazera 600 z 200o roku. chcę go jakoś zabezpieczyć i nie wiem co wybrać ??

alarm ?? łańcuch i przywiazać do latarni ?? blokada na tarczę z alarmem ?? czy samą blokadę ??

jeśli macie jakieś doswiadczenie z tymi zabezpieczeniami to proszę o pokierowanie moim ewentualnym wyborem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat praktycznie zamiera, to może tym zdjęciem wywołam jakąś dyskusje :biggrin:

http://www.bikepics.com/pictures/1662571/

 

Podajcie swoje odczycia, spstrzeżena, wnioski inne doświadczena, aby coś się działo w temacie :buttrock:

 

Pozdro

Maniek

 

 

Mariusz,

Myślę, że to bardzo dobry wynik. Na pewno pomógł założony K&N i Akrapović. Sam się zastanawiam nad założeniem takiego zestawu do swojego FZ1.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz,

Myślę, że to bardzo dobry wynik. Na pewno pomógł założony K&N i Akrapović. Sam się zastanawiam nad założeniem takiego zestawu do swojego FZ1.

 

Dzięki, Akrap napewno ma tu swoją zasługę, ale K&N raczej nie bo na tej hamowni BP nie było dmuchaw, także z powietrzem mogłoby byc ciut lepiej :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Akrap napewno ma tu swoją zasługę, ale K&N raczej nie bo na tej hamowni BP nie było dmuchaw, także z powietrzem mogłoby byc ciut lepiej :buttrock:

 

FZ1 nie ma doładowania jak R1, dlatego wydaje mi się, że filtr na pewno pomógł.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem starszymi używkami i w mojej ocenie nie były elestyczne a nowy S2 powalił mnie na ryj pod tym wzgledem. No i niewiem czy dlatego ze nowy czy zmienione mapy zapłonu.

Ja mam model 2006 i mam ten sam silnik co S2, czyli 98KM :wink:

Ech co robi marketing :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S2 ma ten sam silnik, ma też 98 KM, ale ma inny przebieg momentu obrotowego

 

Marketingowcy od Yamahy nieźle zamotali :bigrazz:

 

Od 2007 roku są dostępne dwa modele Fazera:

* wersja FZ6 S2 : 98 KM

* wersja FZ6 : 78 KM (i to ona ponoć ma inną krzywą momentu obr.)

 

Oba motocykle wizualnie niczym się nie różnią.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketingowcy od Yamahy nieźle zamotali :bigrazz:

 

Od 2007 roku są dostępne dwa modele Fazera:

* wersja FZ6 S2 : 98 KM

* wersja FZ6 : 78 KM (i to ona ponoć ma inną krzywą momentu obr.)

 

Oba motocykle wizualnie niczym się nie różnią.

 

Chłopie, jak niczym się nie różnią :banghead:

 

Wizualnie:

- inna przednia owiewka, błotnik, kanapa

Technicznie:

- wahacz(sztywny, odlany z aluminium), hamulce przednie(z R6), teleskopy

 

I najważniejsze ( przynajmniej dla mnie był) LICZNIK ! jest taki jak w FZ1

 

Ogarnij się zanim napiszesz coś takiego następnum razem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie zrozumieliśmy :bigrazz: Tzn. ostatnie zdanie zostało chyba źle zrozumiane.

Pisałem o "różnicach technicznych" w silniku: dwie wersje mocy: 78 i 98 KM.

Natomiast różnice między modelami 2004-2006 i po 2007 roku są mi znane i pytanie zadane przez Ciebie nie dotyczyło ww. tematu ale przebiegu momentu obrotowego, który dla modeli 98 konnych jest identyczny.

Pozdr.

 

Edytowane przez lukimaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukimaster ja cię od razu zrozumiałem :) cza być bystrym...

a tak w temacie to śmigałem dzisaj FZ6 funkiel nówka-ale to fajnie jezdzi :) jak na moje ideał sport-turysty w klasie 600-kładzie na kolana!

i niby prawie taka sama moc jak u mnie-a odejście ma jak jakaś 750 normalnie-moment i przednie koło frunie w góre nawet z dwójki :) i to na mokrym! fajnie ciągnie z dołu-czyć różnice pomiędzy wtryskiem a tymi osmarkanymi gaznikami! chyba wrzuce mojego na allegro :)

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeglądnąłem cały temat i na coś takiego się nie natknąłem.

 

Generalnie mam okazje kupić fazerka z 99 roku. Wszytko ładnie, pięknie lecz po odpaleniu silnika słychać charakterystyczne "dzwonienie" w silniku wzrastające wraz z wzrastaniem obrotów. Efekt ten dzieje się zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku.

 

Dodam, że słuchałem już parę fzsów ale czegoś takiego jeszcze nie słyszałem.

Nie wiem czy to może być wina łańcuszka rozrządu (z powieście wiem, że nadaje się do wymiany jak go słychać, ale w rzeczywistości nie wiem jaki to dźwięk) być może to zawory.

 

W zasadzie to może być wszystko, więc nie wkurzajcie się na mnie za tego posat. Być może jest ktoś kto skojarzy o co mi chodzi :biggrin:

 

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...