FIS Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Jejku Nathan.. ja w Opolu szukałem 5 minut. Wlazłem do sklepu Rosik zobaczyłem ze mają Championa na półce wiec poprosiłem o 5 filtrów długich chromowanych do HD oraz 10 kompletów swiec i wycieraczkę Champona do Mercedesa... Pan (bardzo z reszta nieprzyjemny) powiedział, żebym przyszedł za tydzien i juz po 5 dniach całośc na mnie czekała. Dziś mam dostep do wszystkich wiekszych hurtowni HD w Europie wiec robie zakupy poprostu tam gdzie taniej... Drag Specjalities, Custom Chrom, Motorstorehouse, J&P Cycles, W&W, Zodiac.Co Pan sobie zyczy... ;) Jesteś z Krakowa- działaj z MałymHD...Fajne ceny ma tez BIG Twin Marynarza spod Wrocławia lub chłopaki (sa bardzo z reszta w porzadku) ze sklepu V-roda którzy handluja na Allegro. Sporo ludzi w tym siedzi wiec nie rozumiem za bardzo problemu... chyba że problem tkwi w zaoszczedzeniu 10 PLN przy zakupie 1 sztuki filtra. Dlaczego nie zamówisz 5 sztuk? Mi się zdarza 3 razy w roku zmieniać olej...Kupujesz zatem 20 litrów oleju, 5 filtrów i z 3 kpl. swiec, dostajesz upust, płacisz raz za wysyłkę i wtedy to jest jakaś tam oszczednośc... Z resztą w CC dostaniesz K&N taniej niż Championa lub Rev Techa - (fajny filterek na okres docierania) tez taniej niż Championa. Słaby jestem z orientowania się w tym co gdzie ile kosztuje... marny ze mnie handlarz.... jedno tylko wiem o oszczedności... ten post kosztował mnie 20 minut... czyli czysto teoretycznie - wisisz mi 20PLN - :biggrin: :biggrin: :biggrin: skoro już o kosztach mowa... :P Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam mam pytanie jakie sa najlepsze oleje do przekladni w HD typ EVO1340-electra 1990rok i Street Bob z 2008rok,do silnikow wlewam syntetyka 20W50 do sprzegla olej do automatow a do przekladni to zastanawiam sie nad 20W50 lub 10W50 syntetyk Platinium do motocyklowych silnikow wysoko obciazonych?czy postepuje wlasciwie?poradzcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 (edytowane) Mobil Getriebe dla obu roczników do skrzynki.Syntetyk do 2008, minerał do 1990 (silnik)Sprzegło- silnikowy minerał 20W 50, Rev Tech primary, (w sumie to dowolny primary do sprzegła), olej do automatów mozna sobie w dupe wsadzić przy 2008, przerobiłem to u siebie na warsztacie całkiem niedawno. Dosyć zaskakujace wrażenie. Amerykańce na tyle osłabili budowe podzespołów, ze pewnie coś tam padnie za jakis czas na tym oleju, stawiam na simmer. 1990 powinien wytrzymac, ale pewnie szczęsliwy z tego powodu nie bedzie.Coraz bardziej uwazam, ze ten pomysł z "bycza krwia" jest do bani... choc z pozoru wydawał sie cłkiem niezły... generalnie, przerobiłem to- i odradzam. :cool: Edytowane 3 Września 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Witam dziekuje za podpowiedz,chcialbym jednak zauwazyc ze EVO na tym syntetyku chodzi o wiele lepiej a i w duzo wyzszej temp.otoczenia bardzo ladnie trzyma cisnienie no i nic nie wyplukalo,ja sprowadzilem ten motocykl i byl bardzo zaniedbany wiec na poczatek wymienilem olej na zwykly i po paru godzinach pracy spuscilem wszystko i tak dwa razy i wreszcie wyprowadzilem silnik i zbiornik,rosi mi tylko troszke przez odpowietrzenie karteru ale jak czytalem to norma dla EVO,znaczy- znaczy swoje terytorium.Odnosnie boba to po raz pierwszy wymieniam w nim olej od 2010-wiem pewnie pojawia sie glosy krytyki-ale ja poprostu nie daje rady zrobic wiecej kilometrow chocbym jezdzil dzien i noc bo tyram za granica miesiacami i sezon motocyklowy strasznie mi sie skraca a chcialbym jeszcze objezdic dwa motocykle.dziekuje za wszystkie porady!szerokosci i niech moc bedzie z Wami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 ... to po raz pierwszy wymieniam w nim olej od 2010-wiem pewnie pojawia sie glosy krytyki-ale ja poprostu nie daje rady zrobic wiecej kilometrow chocbym jezdzil dzien i noc bo tyram za granica miesiacami i sezon motocyklowy strasznie mi sie skraca a chcialbym jeszcze objezdic dwa motocykle.dziekuje za wszystkie porady!szerokosci i niech moc bedzie z Wami!Olej należy wymieniać po przebiegu lub co roku. Ja też ostatnio nie mam czasu zbyt wiele ale olej zmieniam co roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Każdy uszczelniacz przeznaczony jest do odpowiednich warunków pracy, budowa/skład (chyba 13 rodzai na sam skład). Zalewając sprzęgło HD dextronem, zmieniamy mu warunki pracy. Różnica w składzie simeringu ( FPM) przeznaczonego do półosi w automatycznej skrzyni biegów, a simeringu (ACM) do manualnej skrzyni, już daje do myślenia. Gdzie FPM kauczuk fluorowy ma większy zakres temp swojej pracy, od ACM kauczuku akrylowego....i z czasem może być po pticy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 A jakby tak całe życie na tym oryginalnym oleju mineralnym jezdzic co stajnia HD poleca to bedzie dobrze i nic sie z simeringami i innymi elementami silnika nie stanie czy bedzie lipa po jakimś czasie. Testował juz ktoś tylko mineral od HD cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 A jakby tak całe życie na tym oryginalnym oleju mineralnym jezdzic co stajnia HD poleca to bedzie dobrze i nic sie z simeringami i innymi elementami silnika nie stanie czy bedzie lipa po jakimś czasie. Testował juz ktoś tylko mineral od HD cały czas?Niestety Gduk stanie się, to co musi się stać..... .......nastąpi zużycie ścierne w obszarze styku powierzchni uszczelniających :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Rozumiem Robert J.A ten Screamin Eagle 3. To samo co ten mineral czy ciut lepiej? P.s Jeszcze sie nie powiesilem... :-) Znalazłem takie coś w necie na temat oleju do HD AMSOIL HARLEY DAVIDSON products Synthetic Motor Oil Evolution, twin Cam , revolution (MCF) Synthetic SAE 10W-40 Motorcycle Oil(MCV) Synthetic 20W-50 Motorcycle Oil MCV To zalecają do silnika. Ale rownież tabela podaje żeby ten MCV lac do skrzyni i sprzęgła jako pierwszy wybór. A poniżej jest jeszcze lista płynów do skrzyni i sprzęgła. Synthetic Gear Lubes(SVG) SEVERE GEAR™ Synthetic Extreme Pressure (EP) 75W-90 Lubricant(SVO) SEVERE GEAR™ Synthetic Extreme Pressure (EP) 75W-140 Lubricant(SVT) SEVERE GEAR Synthetic Extreme Pressure (EP) Lubricant 75W-110 Shock Therapy Suspension Fluid(STM) Shock Therapy Suspension Fluid W tej tabeli w necie oni zalecają do skrzyni w pierwszej kolejności MCV s następnie SVT lub SVOA do sprzęgła pierwszy wybór MCV a w zastępstwie MCF Czyli jak wierzyć temu dealerowi Amsoil na UK to jak sobie wszędzie wleje Amsoil 20W-50 to tragedii chyba nie bedzie, prawda? Tu jest www do tej strony http://www.performanceoilsltd.co.uk/harley_davidson.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Hm... a co na to Quaker? :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Ja tam kupuję oryginalny, taki zrobili widać taki ma być. Te parę groszy więcej mnie nie zbawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_bdg Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Czy Pennzoil to ten sam producent co texaco ????http://ksiazki.okazje.info.pl/ksiazka/k/oil-honor-the-texaco-pennzoil-wars-inside-the-11-billion-battle-for-getty-oil.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) Nie tłukli się tylko miedzy soba...Za Wiki:"Texaco, Inc. v. Pennzoil, Co.In 1984, Pennzoil made an informal but binding contract with Getty Oil to purchase the company. The Texaco oil company encroached on the deal in an attempt to acquire Getty for itself.[5]Pennzoil filed a lawsuit that turned out to be a landmark. At first it was adjudicated by Judge Anthony J.P. Farris; it was finished by visiting Judge Solomon (Sol) Casseb of San Antonio. Pennzoil, represented by Joe Jamail and Baine Kerr, won $10.53 billion from Texaco, represented by Dick Miller.The case was appealed. The decision of the trial court was upheld on condition that Pennzoil file a remittitur agreeing to a reduction of punitive damages from $3 billion, to $1 billion. Compensatory damages of $7.53 billion remained unaffected. Pennzoil paid Mr. Jamail $335 million and Mr. Kerr $10 million for the victory.After Texaco filed for bankruptcy, Pennzoil agreed to settle the case for $3 billion [6]" Edytowane 4 Września 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_bdg Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) cokolwiek to nie znaczy dziękuję za pomoc :) :) :) Edytowane 4 Września 2013 przez chudy_bdg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 W UK na stacjach Texaco pracują sami Pakistance (prawie sami). Jeśli to Texaco to ta sama firma i robi ona tez olej to ja nie wiem czy to takie do końca dobre żeby lac ten olej do HD. Ale może sie mylę... Tutaj jeszcze jest link do "wszelkich zalet" AMSOIL MCV. Nawet mój TwinCam jest na etykietce hehe. http://www.performanceoilsltd.co.uk/amsoil_harley_davidson.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.