Skocz do zawartości

Yz--Cz...


grayfox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc jak? Ja sie na dyfuzrach nie znam...mógłby ktoś popatrzeć na te fotki i powiedzieć jak z tym jest?

 

P.S. Jak sie zdecyduje na kupno to w przyszłą sobote po to pojade....

 

czy ten motor nada sie do lasu?

 

Bo głownie ożywałbym go na torze...ale czasami wiadmomo w pola czy gdzieś las zachaczć też bym chciał.

 

I ile to spali na godzine? Przy ostrej/lekkiej jeździe?

 

thx i pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest juz o tym na forum uzyj przycisku "szukaj" i www.czforum.xt.pl , do lasu pewnie ze sie nadaje (nie w jakies błota itp.) jak każda crossówka tyle, że nie takie jej "oryginalne" przeznaczenie. NIe wiem jak tam ten dyfuzor, musiałbyś sie przejechac i zobaczyc jak to idzie jak chodzi no i druga sprawa to ten filtr powietrza. Co do spalania to CZ wezmie ok 2,5L średnio na godzine ostrego katania, co do lekkiej jazdy na CZ to takie coś nie istnieje :D . Myśle, że nie warto tu sie rozpisywac poraz kolejny bo tematów o CZ CROSS było i było...<szukaj>.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jasne ze jest ja np. przesiadłem sie z 80ccm na 500:D i jest OK a nawet mi juz brakuje mocy

 

tak wracając do tematu i troche odbiegajać od własciwej tresci widze ze chudy naprawde dobry zawodnik jest bo ja jeździłem po torze np, cezetą 125, 250, 30 ( bo tymi motorami najwiecej) japonia też , a jeżdżąc po lasach na XL 500 nie zdażyło mi sie wykrecić 5 do oporu żeby panowac zajebiscie nad mocą i masą i wykorzystać moc w pełni a jak sie zdażało rozkrecić 3 na technicznej trasie to kończyło sie tak :

 

http://bikepics.com/members/luczas/82xl500/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj śmigałem na cz 380 po torze i musze powiedzieć że to typowy "sprzęt dla twardziela" :( mocy ma na prawde dużo i ciągnie już od dołu a że biegów ma tylko 4 to cały tor przejeżdzałem na 1 :P oczywiście można wykorzystać wszystkie biegi i pełną moc ale ja sie ledwo na tym utrzymywałem z tym zawieszeniem :P Za to bardzo dobrze sie nią składa w zakręty bo jest dość niska i można dobrze dociążyć przód. Ale wibracje są takie że jak sie przesiadłem na moją huske to sie czułem jak na wygodnej kanapie :P

CZ o dużej pojemności nienadaje sie na początek przygody z motocrossem ale taka japońska, nowocześniejsza 250 tak jak ta YZ może być jeśli już wcześniej sie na czymś śmigało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jasne ze jest ja np. przesiadłem sie z 80ccm na 500:D i jest OK a nawet mi juz brakuje mocy

 

tak wracając do tematu i troche odbiegajać od własciwej tresci widze ze chudy naprawde dobry zawodnik jest bo ja jeździłem po torze np, cezetą 125, 250, 30 ( bo tymi motorami najwiecej) japonia też , a jeżdżąc po lasach na XL 500 nie zdażyło mi sie wykrecić 5 do oporu żeby panowac zajebiscie nad mocą i masą i wykorzystać moc w pełni a jak sie zdażało rozkrecić 3 na technicznej trasie to kończyło sie tak :

http://bikepics.com/members/luczas/82xl500/

 

Lucas jasne ze na kretej trasie nie odkrecam cały czas do konca ale jak sa jakieś łatwiejsze odcinki to tak, oczywiście na trudniejszych tez xli nie daje odpocząc i przez to ją zarznełem:( rozypał sie tłok i wałek rozrzadu:(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C632033  

kolejny składaczek który powiem szczerze bardzo mi się podoba.

No fajna fajna, ale filtra wogole sie pozbyl chyba koles, przedni zacisk jest od MZ'ki (oj pompa lubi ciec :) ) , farba z kol zejdzie dosc szybko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojteque napisał:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C632033  

kolejny składaczek który powiem szczerze bardzo mi się podoba.

 

No fajna fajna, ale filtra wogole sie pozbyl chyba koles, przedni zacisk jest od MZ'ki (oj pompa lubi ciec  ) , farba z kol zejdzie dosc szybko....

Do tego to bardzo MTXowato wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówił że takie skłądaki są idealne ale za 1700 można kupić więcej niż dobrą CZ która będzie miała gorsze zawiasy, hamulce i wszytsko co związane z ramą a w tym egzemplarzu silnik rzekomo wyremontowany czyli jest kilka przewag nad 516. Cena jest zachęcająca. Nie widać dokładnie co tam jest zamiast filtra ale zawsze jakiś patent można wymyślić. A może coś już jest tylko schowane za centralką. Ja nie odniosłem wrażenia że wygląda emteiksowato ale nawet jeśli to wygląd nie jest najważniejszy. Napewno kazdego MTXa wciągnie dupą :) Zauważyłem jeszczce jeden szczegół. Spójżcie na naklejkę na wachaczu a następnie na avatar Lucassa. Myślę że coś nam powie o tym motorze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...