Skocz do zawartości

POMOCY!!!! zbankrutuje jak tak dalej pójdzie...


JAKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich i bardzo mocno prosze o pomoc. Dzisiaj znowu padły mi swiece:/ tym razem nie były to iskry F95 ale NGK B8HS które kosztuja dwa razy tyle:/ przejechałem na nich naprawde nie wiele.. mysle około 25km:/ motorek chodził na poczatku na nich wysminicie, wczoraj zaczeły sie juz małe problemy ale nie wiem czyto ma zwiazek ze swiecami. Odpaliłem go ale mósiał chodzic na właczonym ssaniu bo bez tego gasł kawałek sie na tym ssaniu przejechałem i je zamkonółem ale widocznie jechałem na ni mzbyt długo bo zaczoł sie dławic. potem raz jak jechałem to miałem niewielki spadek mocy, ale potem jak go znowu odpaliłem to wszystko było ok. DLACZEGO te swiece wystarczaja mi na tak krótko? wczesniej ISKRY F95 (25km) i teraz te NGK tez tyle:/ czy to moga byc cewki? czy cewki sie zuzywaja? jak sprawdzic czy sa dobre? co innego moze byc jeszcze przyczyna? POZDRAWIAM I JESZCZE RAZ PROSZE O POMOC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj Isolatora ZM14/260, takiego jak jest w Mz.

 

o jaki izolator chodzi? co to w ogóle jest ZM14/260?? i czy zepsuta cewka bedzie uszkadzac swiece? czy moze bedzie dawac tak mały prad ze nie wytworzy iskry, bo u mnie na swierzych swiecach iskra jest. POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NGK B8HS :?: :rolleyes2:

 

"8" to ja mam w wyczynowym KTM, do zjawy może być za zimna. Pojeździj, sprawdź czy nie jest okopcona i zaolejona. Nie osiąga wtedy temperatury samooczyszczania.

 

 

Wejdź tu i poczytaj:

 

http://www.ngk.com/results_appOther.asp?ot...ID=30145&mfid=1

 

Wychodzi że ma być B6HS lub droższa irydowa BR6HIX :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NGK B8HS  :?:  :rolleyes2:  

 

"8" to ja mam w wyczynowym KTM, do zjawy może być za zimna. Pojeździj, sprawdź czy nie jest okopcona i zaolejona. Nie osiąga wtedy  temperatury samooczyszczania.

 

 

Do MZ też taka była ale do Jawy nie wiem jaką ciepłote powinny mieć ale jeżeli wymagana jest "cieplejsza"świeca to faktycznie na takich może się faktycznie nagar osadzać i dlatego świece padają.Jaki kolor ma świeca??Bo jak czarny okopcony a gażnik masz sprawny to już napewno to wina świecy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety musisz posprawdzac elektryke... kondensatory zaplon i cewki...

swiece tak jak radza koledzy mozesz dac cieplejsze np odpowiedniki iskry 75 i zobaczyc co sie dzieje... sprawdz czy po jezdzie np nie grzeja ci sie cewki sprawdz na ktorym cylindrze pada swiece i zamien cewki miejscami poprostu z pradem w jawie nigdy nie ma nic pewnego! Sam mialem problemy i jawa palila mi swiece po 200 km powiedzmy glownym problemem byly wypadajace zaplony - ktore byly spowodowane przebiciem niektorych kabli.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...