afrikaniec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Polecam ten serwis,Twój MTek był tam serwisowany,gośc jest naprawde konkretny i bez problemu poradzi sobie z EXUPem, http://jmgmotocykle.pl/Dzięki, już się skontaktowałem i wstępnie umówiłem (muszą jeszcze sprawdzić oprogramowanie). Chłopak z którym rozmawiałem powiedział, że są 2 opcje: 1. Przeprogramowanie, wówczas komputer nie widzi EXUPa i to podobno lepsze ale i droższe - 1000zł, 2. jakiś system linek, który kosztuje 150zł. Wiesz może co się lepiej sprawdza, czy warto płacić kilka razy więcej za przeprogramywanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a co niby daje wywalenie EXUPA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dzięki, już się skontaktowałem i wstępnie umówiłem (muszą jeszcze sprawdzić oprogramowanie). Chłopak z którym rozmawiałem powiedział, że są 2 opcje: 1. Przeprogramowanie, wówczas komputer nie widzi EXUPa i to podobno lepsze ale i droższe - 1000zł, 2. jakiś system linek, który kosztuje 150zł. Wiesz może co się lepiej sprawdza, czy warto płacić kilka razy więcej za przeprogramywanie? Ta droższa opcja jest lepsza ponieważ eliminuje całkowicie EXUP i masz spokój na zawsze,z systemem linek jest tak,że solenoid zostaje nadal w obiegu a on lubi sie zepsuc i znowu będzie wybijał kontrolke błędu.Jak już dajesz na warsztat to zrób to czego ja nie zdążyłem czyli niech ci wstawią eliminator sondy lambda i wtedy będzie można wgrac w PCIII najbogatszą mape i będzie dopiero power :biggrin: bo sondy lambda nie chcą przepuścic tak bogatej mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afrikaniec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ta droższa opcja jest lepsza ponieważ eliminuje całkowicie EXUP i masz spokój na zawsze,z systemem linek jest tak,że solenoid zostaje nadal w obiegu a on lubi sie zepsuc i znowu będzie wybijał kontrolke błędu.Jak już dajesz na warsztat to zrób to czego ja nie zdążyłem czyli niech ci wstawią eliminator sondy lambda i wtedy będzie można wgrac w PCIII najbogatszą mape i będzie dopiero power :biggrin: bo sondy lambda nie chcą przepuścic tak bogatej mieszanki.i pewnie tak zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 a co niby daje wywalenie EXUPA No i niestety nikt nie chce nam odpowiedzieć na to pytanie ... :banghead:Pisałem o tym kilka postów wyżej, ale podobnie jak Ty nie dostałem odpowiedzi. Widzę, że temat wart jest tzw. "świeczki" skoro zajmują sie tym nawet jakieś warsztaty. Pewnie więc coś jest na rzeczy, tyle, że chciałbym wiedzieć CO :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Tematów o usunięciu EXUPA jest mnogo na forach,poszukajcie albo jak będe miał chwilke to sie rozpisze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja swego czasu miałem odpinany exup i ponownie podłączany i nie odczuwałem różnicy - szkoda kasy i zachodu (aha błędów nie wyrzucał bo tylko linki odczepialiśmy więc sterowanie latało) założone kolektory i puszki sato racing, sonda on/offhttp://spec.pl/motor...r-exup?strona=2w stage 2 jak dobrze pamiętam układ jest bez exupa i pozostaje tylko sonda która ogarnia tematdopiero w 3 oprócz gratów do silnika jest jeszcze inny moduł i to jest warte kasy ale występuje tylko w zestawie stage 3 i tylko nowa sztukajeśli ktoś liczy na przyrost mocy to się bardzo rozczaruje - takie jest moje zdanie Edytowane 24 Kwietnia 2013 przez mlubon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Ja swego czasu miałem odpinany exup i ponownie podłączany i nie odczuwałem różnicy - szkoda kasy i zachodu (aha błędów nie wyrzucał bo tylko linki odczepialiśmy więc sterowanie latało) założone kolektory i puszki sato racing, sonda on/offhttp://spec.pl/motor...r-exup?strona=2w stage 2 jak dobrze pamiętam układ jest bez exupa i pozostaje tylko sonda która ogarnia tematdopiero w 3 oprócz gratów do silnika jest jeszcze inny moduł i to jest warte kasy ale występuje tylko w zestawie stage 3 i tylko nowa sztukajeśli ktoś liczy na przyrost mocy to się bardzo rozczaruje - takie jest moje zdanieDzięki, trochę mi się rozjaśniło. Choć po poczytaniu stwierdziłem, że mam spore zaległości: moto ma około 30 kkm, a pewnie nikt (bo na pewno nie ja) tam nie zaglądał ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 moje moto też ponad 30 tysi i na bank nikt tam nie zaglądał do tych linek , a swoją drogą skoro nie ma różnic w przyroście mocy to po co grzebać , kasę wole wydać na paliwo a nie usprawnianie i poprawianie Japońców .Pozdrawiam i życzę pięknej pogody panowie szukam przeźroczystej pokrywy sprzęgła , widział ktoś taką ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) gsg-mototechnik.decena kosmiczna Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez jot 23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkarB12 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Na innych forach czytałem, że w PL można zrobić coś takiego samemu. Chyba jest ktoś w PL co przerabia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 znalazłem hehehe i to na swoim podwórku :laugh: kumpel zrobił coś takiego samemu , efekt , dla mnie bomba :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 No i z tego co widać ma docisk sprzęgła Barnetta na zwykłe sprężyny a nie te lipne talerzówki. Jakiś czas temu oglądałem gdzieś fotki jak gostek robił coś takiego samodzielnie ale nie moge teraz tego znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) chłopaki znalazłem coś takiego https://sites.google...a/wymiana-oleju temat wałkowany wiele razy jeśli chodzi o olej , a tu jest opisane i pokazane jak kurna sprawdzić stan oleju . Wiem że to inny motorek ale silnik jest w końcu ten sam . Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez trufel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkarB12 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Napisz coś więcej jakie materiały zostały użyte, czy w ogóle coś widać? W końcu to nie suche sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.