Zwirek Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Bardzo podoba mi sie MT-01, jestem po dwoch przejechanych sezonach na FZ6 N i chcialbym kupic cos z lepszym dolem i innym silnikiem, chcialbym cos dwugarowego w ukladzie V, tu pytanie do dosiadajacych MT-01 czy z tak malym doswiadczeniem dam rade temu sprzetowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Ja myśle,że jeżeli podejdziesz do MTeka z respektem i będziesz jezdził z głową to bez problemu sobie poradzisz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Sądzę jak maciejMT01: po dwu sezonach spokojnie dasz radę okiełznać MT-ka. Zapraszamy do elitarnego :icon_biggrin: grona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwirek Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Zaczynam szukac, nic na wariata, tymbardziej ze jestem teraz mocno zalatany, ale ajk cos mi wpadnie w oko to jade ogladac. Wielkie dzieki. Chetnie jednak gdzies bym sprobowal tej maszyny przed zakupem. Nie wiecie moze czy jest taka mozliwosc w salonach Yamahy? PozdroPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 no....ujawniam się...kominy przelotowe założone ...JA PIER...E jaki ryk. alarmy samochodowe wyją jak odkręcę.Zrobiłem trochę inaczej niż podpowiadaliście na forum i jest MIUT. :buttrock: aaa i na fazę zakupiłem jeszcze RM 250, ale z tym gdzieś indziej. pozdrowienia dla wszystkich MT. Jakby co to jestem na WOODSTOCK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzrz Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Zwirekz tego co sie orientuje to moze byc problem z przetestowaniem MT w salonie..ja chcialem sobie chociaz posiedziec i przymierzyc sie do jego wagi, czy ogarne i w ogole.w zeszlym roku byl tylko jeden w wawie w salonie i na dodatek sprzedany, nie wiem czy dobrze sobie przypominam ale to chyba byl jeden na cala Polske..chociaz moge sie mylic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel33 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Mt-kowcy co sądzicie o ,,zmianie biegów bez sprzęgła,,.Jakie macie na ten temat opinie i jak się to robi? :icon_rolleyes: Ja używam sprzęgła ale słyszałem że można efektywnie jeździć bez. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzrz Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 powiem szczerze ze probowalem tego na moim sprzecie i jakos niechetnie mialy zamiar wchodzic, takze odpuscilem... podczas redukcji powinny teoretycznie latwiej zeskakiwac, ale tez nie bardzo :) nie wiem czy jest do tego przystosowany, wydaje mi sie ze to kwestia konstrukcji sprzegla, np. wczesniej jezdzilem crossowkami i tam w gore i w dol wchodza bez problemu...a jak sie to robi? odpusczasz gaz i zapinasz bieg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwirek Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 W sumie az dziwne, bo V-max jest drozszy i chyba mniej poszukiwanym modelem niz MT-01, a o ile sie nie myle to maja go w Gdansku. Bylem w zeszlym roku, jesienia i wlasnie nie przypominam sobie MT-ka. Po prostu musze podjechac i zobaczyc co w temacie. Dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 mi wchodzą w górę i w dół......w górę j/w odpuszczasz i wrzucasz , zaś w dół odpuszczasz i lekko naciskasz wajchę ...na pewnym pułapie obrotów sam zeskakuje . ( uwaga z 2 na 1 bo nieraz luz wskoczy, a z luzu na 1 :buttrock: "dentysta" ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 W MT jest problem z mocą. 90KM jest mało by odnieść propagandowy sukces wśród dresiarzy obwieszonych złotymi łańcuchami.... Pomijam że motocykl pozamiata spod świateł niejednego rasowego sporta święte słowa :buttrock: ..Co do faktu, że z uwagi na te "jedyne" 90 KM motor jest mało popularny to nie wiem jak Wam ale mi to na rękę - jest nas za to garstka i wszędzie gdzie tylko pojedziemy wzbudzamy entuzjazm i ogromne zaciekawienie :wink: Można jechać całą watahą a i tak ludzie będą gapić się na MTka :happy: Nawet przez myśl mi nie przejdzie możliwość przesiadki z KODO na inny sprzęt :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Bez sprzęgła w górę i w dół wchodzą bez problemu teraz mam schifta założonego więc w górę to żaden problem ciąg cały czas :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 dobra a tak z innej beczki to co lejecie w bak - 95 czy 98? Od czasu jak stałem się szczęśliwym posiadaczem KODO leje 98 i jest ogień. Kilka razy zalałem 95 i czułem różniece :dry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A ja 95 bo nie czuje u nas różnicy - choć w Austrii jak go zalałem ich benzyną to jakby był żwawszy (albo sobie wmówiłem że tak było) ale tutaj bez zmian 95, 98, V-power jeden szajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 (edytowane) ja na śląsku przeważnie tankuje na bliskiej lub orlenie (to samo paliwo pod inną banderą) i jest odczuwalna różnica między 95 a 98. Na paliwie z większą ilością oktan nie dość, że MTek jeździ szybciej, lepiej silnik pracuje w dolnych obrotach to co najważniejsze na baku robie więcej kilometrów (przynajmniej tak mi się wydaje) :buttrock: Edytowane 15 Maja 2011 przez wojtengi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.