Skocz do zawartości

exc525 na supermoto


nika
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

staje przed opcja zakupu kolejnego motocykla ( w koncu idzie zima i mozna cos tanio wyrwac) mam mozliwosc "okazyjnie" zakupic taki model 2005 oczywiscie chce go adpotowac na supermoto (kolejne koszty:/-przezyje jakos) teraz pytanko , motocykl juz troszke produkowany zastanawiam sie nad zywotnoscia( dostepnosc czesci beznadziejna) motocykl bedzie uzywany na dojazdy(spokojne) do pracy(od czasu do czasu) i do wieczornych katowan po miescie :-)

wlasnie stoje przed dylematem 525 dziewicze czy przelatny gsxr1000k4 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e bieraj K4 nie lubie SM poto sa inne motocykle aby latac po drodze chyba ze tego EXC po zmianie kol masz zamiar w terenie uzywac :mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma byc to moto do sprawnego poruszania sie po miescie to KTM i niewatpliwie w wersji SM :twisted: To jest w sumie tylko do mista poniewaz w dalsza podroz bedzie ciezko pojechac tym sprzetem...

 

Gsxr-em troche gorzej poniewaz maly ruch manetka i juz masz 180 na blacie :mrgreen: i w korkach jest sie ciezej przecinsnac bo np EXC na chodnik wjedziec jak by co ;).

Aha Wiadomo ze drogi sa dziurawe wiec taki ktm lepiej wybierze nierownosci

LEcz zalezy co kto lubi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e bieraj K4 nie lubie SM poto sa inne motocykle aby latac po drodze chyba ze tego EXC po zmianie kol masz zamiar w terenie uzywac  :mrgreen:

przeciez pisze ze qpuje enduro i przerabiam na SM(przednia fela tarcza zacisk itp) , nie ma 525 sm z homologacja , jest tylko trowka(smr) :!:

niestety nieotrzymalem satysfkcjonujacej odpowiedzi na tym forum :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zauważ że to wyłącznie twoja decyzja. Jeśli ktoś ci powie że lepiej KTMa to kupisz KTMa? Jakich argumentów oczekujesz? Na SM zapewne jest świetna zabawa ale i na GSXR też się człowiek nie nudzi. To że KTM byłby nowy jest bardzo dużym plusem. Nie zepsuje ci się. GSXRa to by trzeba chyba przy zakupie dać do warsztatu na przegląd bo nie wiadomo jak ktoś nim jeździł wcześniej. Wybór zależy wyłącznie od twoich preferencji. A moje zdanie jest takie że nieważne co kupisz będzie to dobry zakup bo jedno i drugie to fajne zabaweczki ;)

A swoją drogą to zazdroszcze ci rozterek! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
niestety nieotrzymalem satysfkcjonujacej odpowiedzi na tym forum

 

Bo debilne pytanie zadałeś. Równie dobrze możesz zapytać co jest lepsze, Żywiec czy Tyskie...

 

 

przednia fela tarcza zacisk itp

Zacisku się nie zmienia, wystarczy adapter. Poza tym tylną felgę też musisz wymienić.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nieotrzymalem satysfkcjonujacej odpowiedzi na tym forum

 

Bo debilne pytanie zadałeś. Równie dobrze możesz zapytać co jest lepsze, Żywiec czy Tyskie...

wiadomo ze lany Zywiec jest lepszy od butelkowego tyskiego :-D

pytanie bylo dobrze zadane reszta to kwestia interpretacji 8)

 

"]przednia fela tarcza zacisk itp

Zacisku się nie zmienia, wystarczy adapter. Poza tym tylną felgę też musisz wymienić.

 

pzdr

moze Tobie seryjny zacisk wystarczyc ja nie mam zamiaru jezdzic tym 80 czy 100km/h wiec obstawiam przy akcesoryjnym 6-tloczkowym

tylnej felgi wcale nie musze zmieniac jest wiele opon do wyboru dualsportowych czy nawet szosowych 18 calowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co to ma byc jakis nowy wynalazek zrobisz :mrgreen: nie lepiej nic nie zmieniac zalozyc kostke i orac co popadnie :mrgreen: :mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
moze Tobie seryjny zacisk wystarczyc ja nie mam zamiaru jezdzic tym 80 czy 100km/h wiec obstawiam przy akcesoryjnym 6-tloczkowym  

tylnej felgi wcale nie musze zmieniac jest wiele opon do wyboru dualsportowych czy nawet szosowych 18 calowych

 

 

Jeździłem na 520 EXC SM ze standarowym zaciskiem z przodu po torze i spokojnie daje radę. I nie mówię tu o 80 km/h...

 

Z tą oponą 18 na tył to faktycznie nie brałem pod uwagę. Mimo to uważam, ze to takie sobie wyjście. Z prostego powodu - wybór opon będziesz miał niewielki, rynek używek minimalny, a wiadomo, jak szybko w SM znika tylna opona. Po drugie w ten sposób odcinasz sobie możlwiość pośmigania w terenie na zestawie off-roadowym, bo wątpię, abyś w tygodniu kilka razy zmieniał oponę na feldze na tor lub szosę. Nie lepiej dodać te kilka (kilkanaście) stów i kupić tylne koło 17 i mieć naprawdę profi zestaw SM?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...