nika Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 staje przed opcja zakupu kolejnego motocykla ( w koncu idzie zima i mozna cos tanio wyrwac) mam mozliwosc "okazyjnie" zakupic taki model 2005 oczywiscie chce go adpotowac na supermoto (kolejne koszty:/-przezyje jakos) teraz pytanko , motocykl juz troszke produkowany zastanawiam sie nad zywotnoscia( dostepnosc czesci beznadziejna) motocykl bedzie uzywany na dojazdy(spokojne) do pracy(od czasu do czasu) i do wieczornych katowan po miescie :-) wlasnie stoje przed dylematem 525 dziewicze czy przelatny gsxr1000k4 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 e bieraj K4 nie lubie SM poto sa inne motocykle aby latac po drodze chyba ze tego EXC po zmianie kol masz zamiar w terenie uzywac :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 e bieraj K4 nie lubie SM poto sa inne motocykle aby latac po drodze chyba ze tego EXC po zmianie kol masz zamiar w terenie uzywac Ale przeciez Supermoto na miasto bedzie 4 razy lepsze niz gsxr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 szczerze to supermoto :D kocham ten dzwiek i jaka zabawa a z pod swiatel bez problemu objezdzasz takiego gixera :D do hmm 70-100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Jesli ma byc to moto do sprawnego poruszania sie po miescie to KTM i niewatpliwie w wersji SM :twisted: To jest w sumie tylko do mista poniewaz w dalsza podroz bedzie ciezko pojechac tym sprzetem... Gsxr-em troche gorzej poniewaz maly ruch manetka i juz masz 180 na blacie :mrgreen: i w korkach jest sie ciezej przecinsnac bo np EXC na chodnik wjedziec jak by co ;). Aha Wiadomo ze drogi sa dziurawe wiec taki ktm lepiej wybierze nierownosciLEcz zalezy co kto lubi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 ja bym brał ktm, i jak najbardziej w wersji supermoto :-). swoją drogą chciałbym mieć taki dylemat ja ty :-D. moze już niedługo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 e bieraj K4 nie lubie SM poto sa inne motocykle aby latac po drodze chyba ze tego EXC po zmianie kol masz zamiar w terenie uzywac :mrgreen:przeciez pisze ze qpuje enduro i przerabiam na SM(przednia fela tarcza zacisk itp) , nie ma 525 sm z homologacja , jest tylko trowka(smr) :!: niestety nieotrzymalem satysfkcjonujacej odpowiedzi na tym forum :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Ale zauważ że to wyłącznie twoja decyzja. Jeśli ktoś ci powie że lepiej KTMa to kupisz KTMa? Jakich argumentów oczekujesz? Na SM zapewne jest świetna zabawa ale i na GSXR też się człowiek nie nudzi. To że KTM byłby nowy jest bardzo dużym plusem. Nie zepsuje ci się. GSXRa to by trzeba chyba przy zakupie dać do warsztatu na przegląd bo nie wiadomo jak ktoś nim jeździł wcześniej. Wybór zależy wyłącznie od twoich preferencji. A moje zdanie jest takie że nieważne co kupisz będzie to dobry zakup bo jedno i drugie to fajne zabaweczki ;)A swoją drogą to zazdroszcze ci rozterek! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 niestety nieotrzymalem satysfkcjonujacej odpowiedzi na tym forum Bo debilne pytanie zadałeś. Równie dobrze możesz zapytać co jest lepsze, Żywiec czy Tyskie... przednia fela tarcza zacisk itpZacisku się nie zmienia, wystarczy adapter. Poza tym tylną felgę też musisz wymienić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 niestety nieotrzymalem satysfkcjonujacej odpowiedzi na tym forum Bo debilne pytanie zadałeś. Równie dobrze możesz zapytać co jest lepsze, Żywiec czy Tyskie...wiadomo ze lany Zywiec jest lepszy od butelkowego tyskiego :-D pytanie bylo dobrze zadane reszta to kwestia interpretacji 8) "]przednia fela tarcza zacisk itpZacisku się nie zmienia, wystarczy adapter. Poza tym tylną felgę też musisz wymienić. pzdrmoze Tobie seryjny zacisk wystarczyc ja nie mam zamiaru jezdzic tym 80 czy 100km/h wiec obstawiam przy akcesoryjnym 6-tloczkowym tylnej felgi wcale nie musze zmieniac jest wiele opon do wyboru dualsportowych czy nawet szosowych 18 calowych ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 to co to ma byc jakis nowy wynalazek zrobisz :mrgreen: nie lepiej nic nie zmieniac zalozyc kostke i orac co popadnie :mrgreen: :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Października 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 moze Tobie seryjny zacisk wystarczyc ja nie mam zamiaru jezdzic tym 80 czy 100km/h wiec obstawiam przy akcesoryjnym 6-tloczkowym tylnej felgi wcale nie musze zmieniac jest wiele opon do wyboru dualsportowych czy nawet szosowych 18 calowych Jeździłem na 520 EXC SM ze standarowym zaciskiem z przodu po torze i spokojnie daje radę. I nie mówię tu o 80 km/h... Z tą oponą 18 na tył to faktycznie nie brałem pod uwagę. Mimo to uważam, ze to takie sobie wyjście. Z prostego powodu - wybór opon będziesz miał niewielki, rynek używek minimalny, a wiadomo, jak szybko w SM znika tylna opona. Po drugie w ten sposób odcinasz sobie możlwiość pośmigania w terenie na zestawie off-roadowym, bo wątpię, abyś w tygodniu kilka razy zmieniał oponę na feldze na tor lub szosę. Nie lepiej dodać te kilka (kilkanaście) stów i kupić tylne koło 17 i mieć naprawdę profi zestaw SM? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ja teraz jeżdze sx 520 ze swiatłami w wersji SM na kołach 17 cali i nie ma zmnienionego zacisku ale ma inną tarcze. Hamulec pozwala na ładne stoppie. Kolega którego jest motocykl jeździ juz po kilka metrów na przednim kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.