Skocz do zawartości

Kawasaki KX 125


Kaze
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co to znaczy dokładniej że skrzynie się sypią?

 

tryby podobno nie są kute i się to wszystko sypie

 

Czy można stosować jakieś rzemieślnicze części?

na pewno dorobienie takiej zębatki o takiej samej lub lepszej jakości jest możliwe tak samo jak każdej innej części ale myśle że wtedy wcale to nie będzie taniej.

 

A jeśli chodzi o najnowsze roczniki to praktycznie wszystkie dwusuwy są dopracowane do perfekcji i różnią sie praktycznie tylko charakterystyką silnika, zawieszenia, itp. Jeśli chodzi o moc max. to wszystkie mają praktycznie taką samą i już większej nie będą mieć bo na dwusuwach już nikt sie nie skupia bo powoli odchodzą w zapomnienie. Wystarczy zobaczyć jakie zmiany są w nowych modelach na przykład husqvarny na rok 2006 http://www.zychoffroad.pl/index.php?Module...tykuly&Art=2006

widać że na przykład w husce cr 125 nowością jest jedynie "nowy, bardziej wydajny wydech" :D cokolwiek to znaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powoli odchodzą w zapomnienie
Sądze że ten proces odchodzenia 125 bedzie bardzo bardzo powolny bo ile osób stać na kupno i utrzymanie(chociaż ono nie jest chyba o wiele większe od 125) 250 4T??? Jeśli chodzi o charakterystyke silnika w KX to jaka ona jest?? Jeździł ktoś???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądze że ten proces odchodzenia 125 bedzie bardzo bardzo powolny bo ile osób stać na kupno i utrzymanie(chociaż ono nie jest chyba o wiele większe od 125) 250 4T??? Jeśli chodzi o charakterystyke silnika w KX to jaka ona jest?? Jeździł ktoś???

 

 

Jeszcze pare lat i chłopaki wymyśla MX125 4T spoko spoko, ale 2t nie odejdą szybko z tego powodu że są poprostu tańsze i mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, czytam te Wasze posty i troche mnie to zmartwiło, mnie też się podoba Kawasaki KX, jako motocykl wyczynowy oraz ma bardzo vajny zieloniutki kolor :) Jest tańszy od wcześniej wspomnianego KTM`a, no ale cóż ... każdy motocykl ma jakieś wady. A jaki wg Was przy amatorskiej w miare spokojnej jeździe jest najmniej awaryjny ? ( bez katowania) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm,  czytam te Wasze posty i troche mnie to zmartwiło, mnie też się podoba Kawasaki KX, jako motocykl wyczynowy oraz ma bardzo vajny zieloniutki kolor  :)  Jest tańszy od wcześniej wspomnianego KTM`a, no ale cóż ... każdy motocykl ma jakieś wady. A jaki wg Was przy amatorskiej w miare spokojnej jeździe jest najmniej awaryjny ?  ( bez katowania) Pozdrawiam.

 

Wszystko zalezy od motoru - od jego stanu i jak byl użytkowany.Wszystkie wyczyny sa w w jakims stopniu awaryjne ,takze trudno jest to okreslic.Kazdy bedzie wychwalac swoja sztuke ktora ma , taka prawda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądze że ten proces odchodzenia 125 bedzie bardzo bardzo powolny bo ile osób stać na kupno i utrzymanie(chociaż ono nie jest chyba o wiele większe od 125) 250 4T??? Jeśli chodzi o charakterystyke silnika w KX to jaka ona jest?? Jeździł ktoś???

 

 

Jeszcze pare lat i chłopaki wymyśla MX125 4T spoko spoko, ale 2t nie odejdą szybko z tego powodu że są poprostu tańsze i mocniejsze.

 

 

Sądzę że ten niedoskonały silnik jeszcze długo będzie miał swoich zwolenników. Jazda dwusuwem ma swój urok mocowo-głosowo-zapachowy . :split: Są osoby które wyniuchają Motula z kilometra. 8O :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda dwusuwem ma swój urok mocowo-głosowo-zapachowy .

Oj tak! Gdyby nie ten zapach zawody nie mialyby takiego uroku :) . ALe juz widac dominacje 4t a szczegolnie SXF'ow ktore zajmuja pierwsze miejsca w klasie 125cc, potem sa YZ w 4suwie...

Jakoś tak się stało ze lubię firmę kawasaki

No bo kawki sa wogole fajne ;)

 

BTW. Musze sie gdzie pochwalic :P . Rozebralem zawor bo mialem przeczucie ze cos z nim nie tak i sie okazalo ze tryby poobjezdzane i stoi w miejscu. Kanalki wydechowe byly prawie zamkniete... Niby nie ma sie co cieszyc (dobrze ze w Olku sa te czesci do dostania tylko czekam az podadza cene), ale jak sobie wyobraze jak to bedzie latalo to az mi ciarki przechodza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy bedzie wychwalac swoja sztuke

Cr najlepsza co nie Moto boy ;) :twisted:

no no, tylko ze u mnie teraz stoi, bo nie zauwazylem luzow na wachaczu jak kupowalem motor (poprostu zapomnialem to sprawdzic :oops: ) i zrobily sie wieksze luzu wiec musze to zrobic, ale jakos czasu nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele ludzi pyta mnie po co mi full - po głębszym zastanowieniu do amatorskiej jazdy nie potrzebny, ale chciałbym doznać większych emocji i mieć spory zapas mocy,żebym mógł odwinąc do oporu, nie koniecznie w terenie. Pojeżdze sezon może dwa i kupie coś innego. Oczywiście zgadzam się,że zależy wiele od tego jak traktował go poprzedni właściciel. To prawda,że każdy wychwala swój motocykl ponad wszystkie, przede wszystkim wtedy gdy chce go sprzedac :) hey ENDURO skoro CR najlepsza,napisz co jest ich najmniejszą wadą. /Pozdrawiam/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cr nosi miano najtrwalszej
i tu sie z toba w 100 a nawet 99999999% zgodze :) ja w mojej po kupnie (a kto w polsce moto w dobrym stanie sprzedaje ?? (wyjatki sie zdarzaja)) przez pol roku nic nie zrobilem przy silniku procz wymiany oleju :shock: fakt ze nie byla to jazda po torze tylko takie lajtowe endurowanie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...