adam87 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Co to znaczy dokładniej że skrzynie się sypią? tryby podobno nie są kute i się to wszystko sypie Czy można stosować jakieś rzemieślnicze części?na pewno dorobienie takiej zębatki o takiej samej lub lepszej jakości jest możliwe tak samo jak każdej innej części ale myśle że wtedy wcale to nie będzie taniej. A jeśli chodzi o najnowsze roczniki to praktycznie wszystkie dwusuwy są dopracowane do perfekcji i różnią sie praktycznie tylko charakterystyką silnika, zawieszenia, itp. Jeśli chodzi o moc max. to wszystkie mają praktycznie taką samą i już większej nie będą mieć bo na dwusuwach już nikt sie nie skupia bo powoli odchodzą w zapomnienie. Wystarczy zobaczyć jakie zmiany są w nowych modelach na przykład husqvarny na rok 2006 http://www.zychoffroad.pl/index.php?Module...tykuly&Art=2006widać że na przykład w husce cr 125 nowością jest jedynie "nowy, bardziej wydajny wydech" :D cokolwiek to znaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 powoli odchodzą w zapomnienie Sądze że ten proces odchodzenia 125 bedzie bardzo bardzo powolny bo ile osób stać na kupno i utrzymanie(chociaż ono nie jest chyba o wiele większe od 125) 250 4T??? Jeśli chodzi o charakterystyke silnika w KX to jaka ona jest?? Jeździł ktoś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Sądze że ten proces odchodzenia 125 bedzie bardzo bardzo powolny bo ile osób stać na kupno i utrzymanie(chociaż ono nie jest chyba o wiele większe od 125) 250 4T??? Jeśli chodzi o charakterystyke silnika w KX to jaka ona jest?? Jeździł ktoś??? Jeszcze pare lat i chłopaki wymyśla MX125 4T spoko spoko, ale 2t nie odejdą szybko z tego powodu że są poprostu tańsze i mocniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 hmm, czytam te Wasze posty i troche mnie to zmartwiło, mnie też się podoba Kawasaki KX, jako motocykl wyczynowy oraz ma bardzo vajny zieloniutki kolor :) Jest tańszy od wcześniej wspomnianego KTM`a, no ale cóż ... każdy motocykl ma jakieś wady. A jaki wg Was przy amatorskiej w miare spokojnej jeździe jest najmniej awaryjny ? ( bez katowania) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 A jaki wg Was przy amatorskiej w miare spokojnej jeździe jest najmniej awaryjny ? ( bez katowania) Jak chcesz sobie jeździć lajtowo to po co full. Nie lepiej jakieś endurko??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 hmm, czytam te Wasze posty i troche mnie to zmartwiło, mnie też się podoba Kawasaki KX, jako motocykl wyczynowy oraz ma bardzo vajny zieloniutki kolor :) Jest tańszy od wcześniej wspomnianego KTM`a, no ale cóż ... każdy motocykl ma jakieś wady. A jaki wg Was przy amatorskiej w miare spokojnej jeździe jest najmniej awaryjny ? ( bez katowania) Pozdrawiam. Wszystko zalezy od motoru - od jego stanu i jak byl użytkowany.Wszystkie wyczyny sa w w jakims stopniu awaryjne ,takze trudno jest to okreslic.Kazdy bedzie wychwalac swoja sztuke ktora ma , taka prawda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Sądze że ten proces odchodzenia 125 bedzie bardzo bardzo powolny bo ile osób stać na kupno i utrzymanie(chociaż ono nie jest chyba o wiele większe od 125) 250 4T??? Jeśli chodzi o charakterystyke silnika w KX to jaka ona jest?? Jeździł ktoś??? Jeszcze pare lat i chłopaki wymyśla MX125 4T spoko spoko, ale 2t nie odejdą szybko z tego powodu że są poprostu tańsze i mocniejsze. Sądzę że ten niedoskonały silnik jeszcze długo będzie miał swoich zwolenników. Jazda dwusuwem ma swój urok mocowo-głosowo-zapachowy . :split: Są osoby które wyniuchają Motula z kilometra. 8O :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Kazdy bedzie wychwalac swoja sztuke Cr najlepsza co nie Moto boy :) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Jazda dwusuwem ma swój urok mocowo-głosowo-zapachowy . Oj tak! Gdyby nie ten zapach zawody nie mialyby takiego uroku :) . ALe juz widac dominacje 4t a szczegolnie SXF'ow ktore zajmuja pierwsze miejsca w klasie 125cc, potem sa YZ w 4suwie...Jakoś tak się stało ze lubię firmę kawasaki No bo kawki sa wogole fajne ;) BTW. Musze sie gdzie pochwalic :P . Rozebralem zawor bo mialem przeczucie ze cos z nim nie tak i sie okazalo ze tryby poobjezdzane i stoi w miejscu. Kanalki wydechowe byly prawie zamkniete... Niby nie ma sie co cieszyc (dobrze ze w Olku sa te czesci do dostania tylko czekam az podadza cene), ale jak sobie wyobraze jak to bedzie latalo to az mi ciarki przechodza :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Kazdy bedzie wychwalac swoja sztuke Cr najlepsza co nie Moto boy ;) :twisted:no no, tylko ze u mnie teraz stoi, bo nie zauwazylem luzow na wachaczu jak kupowalem motor (poprostu zapomnialem to sprawdzic :oops: ) i zrobily sie wieksze luzu wiec musze to zrobic, ale jakos czasu nie ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Wiele ludzi pyta mnie po co mi full - po głębszym zastanowieniu do amatorskiej jazdy nie potrzebny, ale chciałbym doznać większych emocji i mieć spory zapas mocy,żebym mógł odwinąc do oporu, nie koniecznie w terenie. Pojeżdze sezon może dwa i kupie coś innego. Oczywiście zgadzam się,że zależy wiele od tego jak traktował go poprzedni właściciel. To prawda,że każdy wychwala swój motocykl ponad wszystkie, przede wszystkim wtedy gdy chce go sprzedac :) hey ENDURO skoro CR najlepsza,napisz co jest ich najmniejszą wadą. /Pozdrawiam/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Wadą CRki jest słaby właściwie znikomy dołek obrotów, za to góre ma najleprzą z wielkiej 5ątki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 a ponadto coś się w niej psuje częściej niż u innych? Bo zapewne jak dla mnie mocy wystarczy w 200% :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Z psuciem to jak w każdym fulu ale cr nosi miano najtrwalszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 cr nosi miano najtrwalszej i tu sie z toba w 100 a nawet 99999999% zgodze :) ja w mojej po kupnie (a kto w polsce moto w dobrym stanie sprzedaje ?? (wyjatki sie zdarzaja)) przez pol roku nic nie zrobilem przy silniku procz wymiany oleju :shock: fakt ze nie byla to jazda po torze tylko takie lajtowe endurowanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.