irekk Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Witam wszystkich.Mam problem a mianowicie, kiedy zaczynam jechać moja MZ 250 idzie pięknie, ale przy dłuższej jeździe na dużych obrotach muli ją, zwalnia i zaczyna strzelać z tłumika przy dodawaniu gazu. Bardzo mnie to boli, bo wymieniłem dysze i pływak w gaźniku a MZ-ta zamiast lepiej chodzić to chodzi gorzej. Mam elektroniczny zapłon i gaźnik w miarę wyregulowany.Robiłem jej 2 miesiące temu szlifa, wymieniałem wał oraz stożek i tarcze sprzęgłowe. Nie wiem, co się dzieje mam już tego dość pomóżcie mi, co mam zrobić :cry: :?: PS:czy to może być wina źle wymienionych dysz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 sprawdz oznaczenie dysz czy są odpowiednie jesli chodzi o ten gaznik no i ustaw dobry poziom paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Dysze chyba nie raczej szukaj w elektryce. Sprawdz kondensator, kabel od swiecy. Moze sama swieca ma przebicie przy wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irekk Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Mam gaźnik od 251 i dysze wymieniłem chyba dobrze.(je się jakoś rególuje?)Kupie nową świece i dam znać jakie będą efekty. PS:jest gdzieś jakiś schemat jak wymienić dysze poprawnie i gdzie którą wkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 powiadasz ze robiles szlif i ze zaczyna mulic ci przy dluzszej jezdzie, czy aby tlok nie puchnie? NIe masz za ubogiej mieszanki, w jakich proporcjach robisz mieszanke, jak wyglada swieca (kolor) ?:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irekk Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Wiesz Moc świeca wygląda w miarę normalnie nie jest okopcona.Ja praktycznie cały czas od szlifa jeżdżę na mieszance 1:40. Wcześniej nie wyciskałem z maszyny max, ale teraz chciałem pojeździć ostrzej i sie nie da, bo jak jadę chwile 110km/h to mi strzela i muli maszynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 oj wydeaje mi sie, ze ze tlok ci puchnie, jezeli robiles szlif (nie wiem tylko ile juz km zrobiles). W dwutaktach zaleca sie robic bogatsza mieszanke po szlifie czy na dotarciu silniczka, pokombinowalbym jeszcze z obnizeniem iglicy...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 a może to poprostu kranik się zatkał??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irekk Opublikowano 13 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Wymieniłem dziś świece i wydaje mi się, że jest lepiej, ale może to dla tego, że dziś było zimno i motorek nie zdążył się zagrzać.Co do puchnięcia tłoka to czy to może przejść czy tak już zostanie? Jak raz spuchł to będzie się to powtarzało? Co zrobić aby zapobiec puchnięciu? @ Ciowiec kranik to ja mam newka i napewno paliwo dochodzi do gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Czolem! A filtr powietrza masz czysty?Mnie MZta swego czasu nie chciala isc ponad 110km/h. Po wymianie filtra - 130 sie pokazalo :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Wymieniłem dziś świece i wydaje mi się, że jest lepiej, ale może to dla tego, że dziś było zimno i motorek nie zdążył się zagrzać.Co do puchnięcia tłoka to czy to może przejść czy tak już zostanie? Jak raz spuchł to będzie się to powtarzało? Co zrobić aby zapobiec puchnięciu? @ Ciowiec kranik to ja mam newka i napewno paliwo dochodzi do gaźnika Widzisz caly pic polega na tym, ze dzis jest wiele firm "specjalizujacych" sie w odlewach elementow aluminiowych, tyle ze robia taka lipe ze glowa mala :!: Co do puchniecia to powoli powoli o ile masz dobry tlok powinno przejsc, czasami trzeba i 1000 km nkrecic zeby sie w cylindrze wszystko poukladalo i dotarlo 8) Poza tym jezeli miales tulejowany lub honowany cyliner to kolejny fachura zrobil z bardzo mala tolerancja cala operacje tlok po rozgrzaniu moze sie blokowac. Ale jezezeli wszystko masz na tip top to po kilkudziesieciu tudziez kilkuset powino ustapic :) Ja robie to tak ze przed honowaniem sprawdzam mikromierzem wymiary tloka nastepnie wygrzewam go kilka godzin w temperaturze 300 - 400 C i po ostygnieciu mierze jak ma sie wymiar oryginalny do nowego, uwierz ze jeszcze nie spotkalem tloka zeby mial identyczne przed i po operacji :? Dopiero wowczas daje tlok i cylinder do fachowca aby zrobil mi na ostateczny wymiar tloka, a i tak czasami zdarza sie ze potrafi puchnac 8O Niestety taki lajf trzeba bardzo uwazac na te wszystkie wynalazki znajdujace sie na naszym rynku, zreszta i nie tylko...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irekk Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 @ zbyhu filtr powietrza mam newka i napewno jest ok @ MOC jeszcze maszyne dziś wytestuje i dam ci znać jak idzie może to była wina świecy(modle sie o to) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Zgadzam sie w 100% z kol MOC. Nieraz tloki maja specjalna wkladke ze stopu stali ktora ma zapobiegac nadmiernemu rozszerzaniu. Nie wiem jak jest w ETZ, moze ktos ma stary oryginal , niech go przetnie sam jestem ciekaw. Te rzemieslnicze i inne podruby nie maja wkladki na bank. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Nic nie słyszałem o tym, żeby w etzcie były wkładki, ale mogę się mylić :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irekk Opublikowano 15 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Dziś testowałem MZ-e na nowej świecy BOSCH-a i chodzi o niebo lepiej. Machina jedzie więcej niż jest na liczniku. Na 1 i 2 idzie na koło masakra sprzęt naprawdę chodzi teraz jak trzeba. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.