Skocz do zawartości

CZ 350 - jak je zapalacie?


NaczelnyFilozof
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że od dwóch godzin sprzęta nie mogę zapalić, więc piszę ;)

 

Zawsze zalewałem trochę paliwa do komory tym cypkiem. Kopałem kilka razy bez zapłonu. Póżniej kopałem parę razy z zapłonem. I sprzęt odpalał.

 

A dziś lipa. Tak kopałem że zalałem świece. No to wyczyściłem kilka razy świece. Czasem tak jakby chycił, ale za następnym lipa. No dobra. W końcu sprawdzam akumulator. 5V i brak iskry. Dopinam zasialnie awaryjne (baterie paluszki :mrgreen: ) i mam 7,2 V i iskra jest. No to kopie dalej. Świece zalewa. Ściągam gumę z gaźnika do puszki i wylewa się we świat paliwa...

 

W czasie kopania dodaję lekko gazu. Robię źle?

Ma ktos jakąś metode coby na zimnym nie przelać gaźnika?

Jakaś metoda na odprzelanie gaźnika?

Chyba wezme i wspawam gaźnik od PF126p bo leży mi takowy w bdb stanie w garażu :D

 

 

 

-----------

edit:

No w końcu zapalił. Zamiast 4 bateri paluszków podpiąłem równolegle aku 6V z odkurzacza samochodowego :mrgreen: No i po włączeniu cewek, lampka zciemniała, ale nie zgasła, dwa kopnięcia i brym brym brymbrymbbrym bryum brym brym i chumura biała :mrgreen:

----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to tak:

zimny:

przelanie gaznika

3 kopy bez zaplonu

1 z zaplonem (wystarcza ;) )

Cieply:

plywak zatopiony na 2-3 sek.

3 kopy bez zaplonu

1 z zaplonem (wystarcza ;) )

Goracy:

1 kop (tez styka ;) )

 

Ale w opisanej przez Ciebie sytuacji probowal bym naladowac akumulator (co i tobie radze), bo te sprzety sa na to bardzo czule i albo nie zapali wcale albo bedzie palic na jeden gar. Naladuj go na fula i problem powinien zniknac :D

 

Pozatym to probowal bym " na pych "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to tak:

zimny:

przelanie gaznika

 

Mogli montować jakąś kontrolke przelania dla niekumatych :mrgreen:

Przelać?

 

Ale w opisanej przez Ciebie sytuacji probowal bym naladowac akumulator (co i tobie radze), bo te sprzety sa na to bardzo czule i albo nie zapali wcale albo bedzie palic na jeden gar. Naladuj go na fula i problem powinien zniknac :D

 

Nie mam czym naładować. Ale mam na szczęscie aku z odkurzacza :mrgreen:

 

Pozatym to probowal bym " na pych

 

Ten sprzęt za dużo waży. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to tak:

zimny:

przelanie gaznika

 

Mogli montować jakąś kontrolke przelania dla niekumatych :mrgreen:

Przelać?

 

Ale w opisanej przez Ciebie sytuacji probowal bym naladowac akumulator (co i tobie radze), bo te sprzety sa na to bardzo czule i albo nie zapali wcale albo bedzie palic na jeden gar. Naladuj go na fula i problem powinien zniknac :D

 

Nie mam czym naładować. Ale mam na szczęscie aku z odkurzacza :mrgreen:

 

Pozatym to probowal bym " na pych

 

Ten sprzęt za dużo waży. :?

 

zimny przelewasz, goracy nie przelewasz bo zalejesz, jak chcesz kontrolki to se gara dotknij ( tylko sie nie poparz zeby nie bylo ze nie ostrzegałem), kup sobie prostownik bo bez tego ani rusz, sprzet za duzo wazy ? znow przeginasz jak z tymi nakretkami, trzeba bylo rometa kupic, wrzucasz na dwojke i jazda, z jedynki wiadomo ze sie nie upcha, chlopie masz 25 lat i nie dajesz rady czesi upchac chlopie wez zjedz jakiegos schabowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie prostownik bo bez tego ani rusz,

 

Prubuje ładować ładowarką do 6V akumulatora... Nie wiem czy coś z tego wyjdzie. A zamiast prostowanika to chyba lepiej zbierać kasę na prądnice 12V...

 

taka kontrolka jest, tzn dziurka przez którą sie wylewa paliwo jak już jest wystarczająo przelane,

 

Tam nad pływakiem? A mnie cikawiło właśnie co to za mikrootworek. Dzięki. :lapagora:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie prostownik bo bez tego ani rusz,

 

Prubuje ładować ładowarką do 6V akumulatora... Nie wiem czy coś z tego wyjdzie. A zamiast prostowanika to chyba lepiej zbierać kasę na prądnice 12V...

 

taka kontrolka jest, tzn dziurka przez którą sie wylewa paliwo jak już jest wystarczająo przelane,

 

Tam nad pływakiem? A mnie cikawiło właśnie co to za mikrootworek. Dzięki. :lapagora:

 

szok, szok, szok, chlopie pomysl za nim cos piszesz, przerobienie na 12 V to nie tylko pradnica, a praktycznie calutka elektryka, co cie kupe kasy wyniesie i nie ma sensu tego robic, chyba ze drugi moto kupisz, TO BYS SOBIE DOKLEIL DRUGA RURE WYDECHOWA, ALBO W TYLEK WSADZIL, CHLOPIE TO JEST MOTOCYKL WAZY ILE MA WAZYC, WYKRECAJAC PODKLADKI NIZ NIE ZROBISZ POZA ZEPSUCIEM !!!!!!!!!!!!! NIE UZYSKASZ W TEN SPOSOB 2 KILO, ALE CO CI NAWET TE 2 KILO DADZA jesli moto wazy w stanie do jazdy ok 180 kg ???? g... ci dadza, lepiej o niego zadbaj, a moze ty schudnij 2 kilo ?? wyjdzie na to samo, a dla motoru bedzie lepiej, a i dla ciebie zdrowiej,

nie obrazaj sie,

szacunku dla głupoty nie potrafię się nauczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szok, szok, szok, chlopie pomysl za nim cos piszesz, przerobienie na 12 V to nie tylko pradnica, a praktycznie calutka elektryka, co cie kupe kasy wyniesie i nie ma sensu tego robic, chyba ze drugi moto kupisz,

 

A jaka tam elektryka? Elektyka lusterek? Ogrzewanie tylniej szyby? Żarówki dostępne. A zapłon układ z PF 126p... Moim zdaniem każdy ma prawo do narwanych marzeń :roll:

 

TO BYS SOBIE DOKLEIL DRUGA RURE WYDECHOWA, ALBO W TYLEK WSADZIL, CHLOPIE TO JEST MOTOCYKL WAZY ILE MA WAZYC, WYKRECAJAC PODKLADKI NIZ NIE ZROBISZ POZA ZEPSUCIEM !!!!!!!!!!!!! NIE UZYSKASZ W TEN SPOSOB 2 KILO, ALE CO CI NAWET TE 2 KILO DADZA jesli moto wazy w stanie do jazdy ok 180 kg ???? g... ci dadza, lepiej o niego zadbaj, a moze ty schudnij 2 kilo ?? wyjdzie na to samo, a dla motoru bedzie lepiej, a i dla ciebie zdrowiej,

 

2 kilo co dadzą? Jakby na to nie patrzeć na przestrzeni kilkunastu tys kilometrów zaoszczędzi kilka litrów paliwa :mrgreen:

 

nie obrazaj sie,

szacunku dla głupoty nie potrafię się nauczyć

 

Żyjemy w państwie Wolnym. Miodem i Mlekiem płynącym. Każdy ma prawo do wyrażenia swej opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówie ci schudnij sam, a podkładki są potrzebne, jaka tam elektryka - zapłon, trzeba aleternator wstawić od 12V - idzie inne mocowanie, trzeba karter zmieniać - nie wiem czy to nie ma też związu z tym że w 12 V był inny wał, więc może i wał, kondensator, cewki zapłonowe, akumulator, regulator naipęcia

bezpieczniki, przerywacz, żarówki i pare innych rzeczy o których zapomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ty Anarch pieprzysz za farmazony :lol: Ja w swojej CZ przerabialem zaplon i nie musialem zadnego walu wymieniac 8O Elektryki nic nie ruszasz tyle ze musisz zamontowac inny regulator napiecia, przerywacz, zarowki powymieniac czy cewki WN to co to za problem :?: Ile kondensator kosztuje 5 zl :lol:

Zalety masz porzadne swiatla, porzadne ladowanie, zero problemow z kierunkami, moto pali duzo lepiej i lepiej pracuje, za pare zloty masz nie ten sam motocykl, wiec nie gadaj glupot, ze to taki klopot 8)

zreszta co ma sie w zime nudzic...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to mistrzu jak mozesz podaj gg to sie zglosze do Ciebie po instrukcje ;)

Ja mam fabryczne 12 V (rocznik `88) ale kumpel ma 85 i pradnice 6. Zalega mi w piwnicy drugi silniczek 12 V ale troche rozbebeszony wiec w mare mozliwosci chcemy z 2 zrobic 1 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...