Dec Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 witam,zwracam się z zapytankiem jaki łańcuch napędowy "opłaca się" zastosować do endurko, które jak widomo często brodzi po uszy w wodzie błocie piachu itd.tu dla porównania przedstawiam kilka typów łańcuchów z cenami:OKINOI 520 H o-ring wzmocniony - 118 ogniw - koszt około 150zlYBN 520 H zwykły wzmocniony - 130 ogniw - koszt około 60zlDID/EK 520 O-RING 114 ogniw- koszt około 270 zl jak bardzo więc warto zainwestować w łańcuch bo jak wiadomo wyciągnięty łańcuch porypie tez nowe zębatki.... druga sprawa: czy warto stosować środki do smarowania łańcucha takich firm jak Castrol czy moze lepiej zostac przy wspaniałym smarze grafitowym:) a moze jakieś inne lepsze patenty? a skoro juz jesteśmy w temacie to chętnie przyjme rady co do zębatek wiadomo, że zależy mi na cenie i wytrzymałości będę wdzięczny za wszelkie rady i linki do stron gdzie najtaniej kupię te przyjemności :Ddodam jeszcze że chodzi o dr600s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 lancuch D.I.D ja mam RK i zrobione na nim z 12 tys km i jeszcz zyje smaruje go wylacznie olejem przekladniowym do manulanych skrzyn biegow ,zebatk wzmocnione nie wiele drosze od zwyklych a tak szybko sie nie zetra Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 ja u siebie miałem irisa i przez ok 5000 też żadnego zużycia fakt że topiony w błocie za często nie był do smarowania używałem smaru castrola co do zębatek to przednia do dr kosztuje ok 40pln tak więc chyba nie ma sie czym przejmować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Temat był już poruszany kilkakrotnie.ja u siebie miałem irisa i przez ok 5000 też żadnego zużycia fakt że topiony w błocie za często nie był do smarowania używałem smaru castrola co do zębatek to przednia do dr kosztuje ok 40pln tak więc chyba nie ma sie czym przejmowaćJak słysze o tych łańcuchach to mi aż ciarki przechodzą. Pisałem już o tym nie raz, że moje doświadczenia z tym łańcuchem są tragiczne :!: :twisted: Był bez o-ringowy, jakiś niby wzmacniany i też prawie wcale nie taplanłem go w błocie, tylko czołgowisko i tor. W trakcie jednodniowego wyjazdu musiałem go podciągać 2 razy. :twisted: Można by powiedzieć, że mój był jakiś felerny ale z tego co pamiętam ktoś jeszcze kloł na niego strasznie.Jak będe musiał kupić kolejny łańcuch a będą tylko irisy to kupie łańcuch rolniczy z metra :!: :-D Ostatni mój zestaw kupiłem od Tomka Zycha na zawodach.Doradził, że jeżeli nie ma to być zestaw na zawody to CZ spokojnie da rade. I dał rade :!: Do tego kupiłem metalową tylną zębatke :arrow: tak szybko się nie krzywią zęby, dzięki czemu wolniej wyciąga się łańcuch.Moge powiedzieć, że jestem z tego jeszcze bardziej zadowolony niż z DIDa.Prawie zapomniałem co to naciąganie łańcucha, 4 weekendy na poligonie, całą ostatnią niedziele na torze w Obornikach i nadal nie trzeba naciągać :!: :D Nie wiem czy to dzięki tej zębatce czy łańcuhowi, pewnie jedno i drugie. Wady: jak z tyłu jest metal to trzeba kontrolować i szybciej wymienić przednią zębatke, no i większa waga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dec Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Dzięki chłopaki za wypowiedzi cos wybiore i zainwestuje raczej w cos trwalszego:) pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam panowie, mam problem z łańcuchem, zakładałem dziś nowy, jednak zabardzo go skruciłem :banghead: Po założeniu, pod moim obciążeniem ma ok 1,5-2cm luzu... Czy po pierwszych jazdach wyciagnie się aby w czasie jazdy po dziurach i nie równościach nie zerwał się? Czy lepiej kupić drugi spinacz i dołożyć jedno ogniwko? doradzcie mi co zrobić, nie chciał bym wyrzucić 250zł w błoto :( Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 dociąż prawie maksymalnie tył i zobacz jak jest wtedy napięty... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 włochatyDR dorzuć sobie jeszcze jedną spinkę lub zakuwkę i będziesz miał spokój , ja mam tak łańcuch łatany ( przełożenia droga/teren ) w drz-cie i daje radę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oley Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Witam czy łańcuch typ 530 i długość 110 ogniw będzie pasował do dr 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 w DR masz raczej łańcuch 520.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.