matek91 Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 witam. mam w domu wsk 125 i badzo lubie nia jezdzic tylko mam 2 problemy: 1. wsk nie zapala na kopa i sam nie moge jezdzic brachol mi musi zapalac na pych (i to ledwo co zapala albo nawet gasnie)2.moja wsk jest strasznie stara (24-26lat) i nie ma juz takiej swietnosci mianowicie moj ojciec kiedys kiedys jezdzil nia ok. 100km/h a ja teraz wyciagne max 70km/h Czy jest jakas szansa na naprawienie tych usterek? Jesli tak to jak to zobic? Ojciec chce ja sprzedac, a ja nie, bo lubie na niej jezdzicPOMOZCIE!!! PLISS!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Czy jest jakas szansa na naprawienie tych usterektak Jesli tak to jak to zobicwsk jest to bardzo prosty sprzet nie ma tam niewiadomo czego to ze nie zapala moze byc rozregulowany zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 winą tego ze nie pali na kopa moze być gaźnik lub zapłon, winą małej prędkości napewno jest słaba kompresja- trzeba zrobić szlif cylindra i kupić nowy tlok i ewentualnie zregenerować wał jezeli ma luzy, po takim remonciku wsk bedzię osiągała o wiele większe prędkości. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Z tym że WSK raczej nie poleci 100km/h(tyle może wskaże licznik).Kiedyś z kumplem sprawdzaliśmy prędkość(on na starej WSK chyba 1960r,ja na nówce sztuce ;) 1980r)gdy ja miałem ok 70-75km/h u niego było chyba 85-90km/h-jednym słowem duże przekłamanie licznika(mój kiedyś sprawdzałem z samochodem i dobrze wskazywało).Rzeczywista Vmax na WSK 125 to raczej 80-85km/h.A co do przyczyn to tak już napisano-gażnik albo zapłon-WSK ma bardzo prostą budowe wiec szybko powienieneś dojść z nią do ładu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek91 Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 jak ktos moze, to niech opowie jak ustawic zaplon. ja jestem poczatkujacy(w koncu mam 14 lat!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Jeżeli nic większego nie było ruszane ustaw przerwe na świecy-chyba 0,3-0,4 mm.Jeżeli po odpaleniu iskrzą ci styki przerywacza(jeżeli mocno bo troche mogą)to zmień kondensator.Przerwa między stykami też musi być chyba 0,3mm(o ile pamiętam).Możesz też sprawdzić jak jeżdzi na innej świecy(ale o takiej samej wartości cieplnej-np.Iskra F80). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 jak chcesz to ci moge wyslać skan z książki "naprawa motocykli wsk" odnośnie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek91 Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 jak chcesz to ci moge wyslać skan z książki "naprawa motocykli wsk" odnośnie zapłonu. jakbys mogl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Widze ze Ci juz wszysyko napisali co ijak ale co do zapalania na pych spokojnie mozesz sobie dac rade sam. JA przynajmniej dawalem rade. Wzucasz 2 bieg. Pchasz i jak zacznie lapac wzucaj 1 i ogien:) Jak tak sobie dawalem rady bez dzialajacego sprzegla:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 co do zapalania na pych to jest to tylko doraźny sposób, motor trzeba tak doszykować żeby palił na kopa a po dłuższym postoju na maksymalnie 3 kopnięcia (wcale nie przesadzam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek91 Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 ale co do zapalania na pych spokojnie mozesz sobie dac rade sam. JA przynajmniej dawalem rade. ile miales lat jak "dawales sobie rade"? [ Dopisane: 09-10-2005' date=' 18:01[/i'] ]otóż zapomniałem powiedzieć o jeszcze jednej usterce: na postoju nie moge wrucic na 2(slychac przelaczenie, ale lewarek oddaje w dol) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 ile miales lat jak "dawales sobie rade" dawalem rade na tych wakacjach:D Ale Jak bylem w Twoim wieku mialem simka i tez zdazalo sie pchac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 simek to nie wsk :/ simek to przerosnięty rower:P A wsk już swoje wazy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 na postoju nie moge wrucic na 2(slychac przelaczenie' date=' ale lewarek oddaje w dol)[/quote'] a po co na dwoje chcesz wrzucic...? ja jak mialem wske w te wakacje to mi tez nie chcialo wskoczyc z luzu na 2bieg ale ja sie tym jakos nie przejmowalem... w koncu to nia auto...:D a jesli chodzi o pchanie to spokojnie dawalem rade na jedynce dziada pchac... trening czyni mistrza:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 na postoju nie moge wrucic na 2(slychac przelaczenie' date=' ale lewarek oddaje w dol)[/quote']WSK tak ma, ze po wrzuceniu biegu lewarek wraca do punktu "0" Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.