Skocz do zawartości

wsk 125 - stary ale jary?


matek91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

mam w domu wsk 125 i badzo lubie nia jezdzic tylko mam 2 problemy:

1. wsk nie zapala na kopa i sam nie moge jezdzic brachol mi musi zapalac na pych (i to ledwo co zapala albo nawet gasnie)

2.moja wsk jest strasznie stara (24-26lat) i nie ma juz takiej swietnosci mianowicie moj ojciec kiedys kiedys jezdzil nia ok. 100km/h a ja teraz wyciagne max 70km/h

 

Czy jest jakas szansa na naprawienie tych usterek? Jesli tak to jak to zobic? Ojciec chce ja sprzedac, a ja nie, bo lubie na niej jezdzic

POMOZCIE!!! PLISS!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winą tego ze nie pali na kopa moze być gaźnik lub zapłon, winą małej prędkości napewno jest słaba kompresja- trzeba zrobić szlif cylindra i kupić nowy tlok i ewentualnie zregenerować wał jezeli ma luzy, po takim remonciku wsk bedzię osiągała o wiele większe prędkości. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że WSK raczej nie poleci 100km/h(tyle może wskaże licznik).Kiedyś z kumplem sprawdzaliśmy prędkość(on na starej WSK chyba 1960r,ja na nówce sztuce ;) 1980r)gdy ja miałem ok 70-75km/h u niego było chyba 85-90km/h-jednym słowem duże przekłamanie licznika(mój kiedyś sprawdzałem z samochodem i dobrze wskazywało).Rzeczywista Vmax na WSK 125 to raczej 80-85km/h.A co do przyczyn to tak już napisano-gażnik albo zapłon-WSK ma bardzo prostą budowe wiec szybko powienieneś dojść z nią do ładu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nic większego nie było ruszane ustaw przerwe na świecy-chyba 0,3-0,4 mm.Jeżeli po odpaleniu iskrzą ci styki przerywacza(jeżeli mocno bo troche mogą)to zmień kondensator.Przerwa między stykami też musi być chyba 0,3mm(o ile pamiętam).Możesz też sprawdzić jak jeżdzi na innej świecy(ale o takiej samej wartości cieplnej-np.Iskra F80).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze Ci juz wszysyko napisali co ijak ale co do zapalania na pych spokojnie mozesz sobie dac rade sam. JA przynajmniej dawalem rade. Wzucasz 2 bieg. Pchasz i jak zacznie lapac wzucaj 1 i ogien:) Jak tak sobie dawalem rady bez dzialajacego sprzegla:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co do zapalania na pych spokojnie mozesz sobie dac rade sam. JA przynajmniej dawalem rade.

 

ile miales lat jak "dawales sobie rade"?

 

[ Dopisane: 09-10-2005' date=' 18:01[/i'] ]

otóż zapomniałem powiedzieć o jeszcze jednej usterce:

na postoju nie moge wrucic na 2(slychac przelaczenie, ale lewarek oddaje w dol)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju nie moge wrucic na 2(slychac przelaczenie' date=' ale lewarek oddaje w dol)[/quote']

 

a po co na dwoje chcesz wrzucic...? ja jak mialem wske w te wakacje to mi tez nie chcialo wskoczyc z luzu na 2bieg ale ja sie tym jakos nie przejmowalem... w koncu to nia auto...:D a jesli chodzi o pchanie to spokojnie dawalem rade na jedynce dziada pchac... trening czyni mistrza:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju nie moge wrucic na 2(slychac przelaczenie' date=' ale lewarek oddaje w dol)[/quote']

WSK tak ma, ze po wrzuceniu biegu lewarek wraca do punktu "0"

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...