Gość DeTe Opublikowano 22 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 Jedna rzecz nie daje mi spokoju, a mianowicie: czy można przy wyłączonym silniku kręcić rączką gazu? Chodzi mi tu głównie o to, czy to w jakiś sposób psuje motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 22 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 O ile wiem, to możesz se kręcić do sylwestra i nic sie nie stanie. Chyba że w motocyklach również stosuje się gaźniki z mechanicznymi wtryskiwaczami dodatkowego paliwa przy dodawaniu gazu. Wtryskiwacze są sprzężone z przepustnicami i za każdym razem wtrysną dodatkowe paliwo i sprzęt się zaleje. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 Witam. W samochodach z zasilaniem gaźnikowym stosowało się kiedyś pompki przyspieszające, które podczas nagłego uchylenia przepustnicy wtryskiwały odpowiednią dawkę paliwa która zapobiegała zubożeniu mieszanki. W gaźnikach podciśnieniowych sterowanych membranami nie jest to potrzebne tak jak i przy zasilaniu w zasilaniu wtryskowym Tak więc jak radzi Darek można kręcić bez obawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 22 Marca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 No tak, ale czy przypadkiem w ten sposób nie zalewa się wahą silnika? Jak tak sobie pokręcę manetką w KTMie to silnik po pięciu razach jest już zalany i zaczyna się zabawa z usuwaniem nadmiaru paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2003 Nie zdziwił bym się gdyby KTM miał jakiś rodzaj pompki przyspieszającej. W enduro silnik musi od razu reagować na odkręcenie rączki gazu. Nawet wersje cywilne enduro takie jak DR 350 na gaźnik z płaską przepustnicą a nie membranowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazyrider Opublikowano 23 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2003 Nie zdziwił bym się gdyby KTM miał jakiś rodzaj pompki przyspieszającej. Nawet wersje cywilne enduro takie jak DR 350 na gaźnik z płaską przepustnicą a nie membranowy. KTM EXC na 100% ma gaźnik z pompką. A z Suzuki to akurat niekoniecznie. Gaźnik z płaską przepustnicą ma tylko pół-wyczynowy DR 350. "Cywilne" DR 350S i DR 350SE mają gaźniki podciśnieniowe. Takie moje 0,03 PLN ;) PzdrLazyrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kogoot Opublikowano 29 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2003 jak nie jeźdz 8O isz to nic nie ruszaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.