madras30 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 przeglądając forum samochodowe natrafiłem na opisy zastosowania filtra stozkowego w ukladach ssacych i zalet/wad ich zamontowania sam jestem pod wrażeniem dzwieku JAWY 350 TS ze zdjętym łacznikiem gażnik-obudowa filtra powietrza (moimzdaniem o wiele lepszym podczas przyspieszania niz kombinowanie z wydechami) zatem co sądzicie o zamontowaniu takiej wkładki i jak ją umiescić by nie zbytnio nie niszczyc już istniejacych elementów? a może ktos ma takie rozwiązanie? czekam na opinie i propozycje mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 jestem pod wrażeniem dzwieku JAWY 350 TS ze zdjętym łacznikiem gażnik-obudowa filtra powietrza każdy dwusuw ma taki przyjemny basik z krótkim dolotem :P możesz spróbować co i jak z tym stożkiem... sam sie zastanawiam, bo mam pasujący stożek za gaznik do jawy... trzebaby tylko doregulowac gaznik...z tym, że w dwusuwie wazny jest dolot, a własciwie długość... no cóż, nie spróbujesz nie zobaczysz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Tylko nie stożek !! chyba ze chcecie wybierać piasek z silnika !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 pożądny storzek kosztuje ponad 100zł , a takim z allegro mozesz jedynie zasyfić i gaźnik i silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Tylko nie stożek !! chyba ze chcecie wybierać piasek z silnika !! pożądny storzek kosztuje ponad 100zł , a takim z allegro mozesz jedynie zasyfić i gaźnik i silnikNo bez przesady. Na szose sie taki stozek nada, co nie zmienia faktu ze w terenie to jest porazka (ale to jest chyba oczywiste). Madras: Sprobuj zwiekszyc wlot powietrza w orginalnym filtrze! Chyba w kazdym sprzecie jest gdzie wywiercic dziurki zeby byla mozliwosc przeplywu wiekszej ilosci powietrza!! (dziury wierc w miejscy gdzie powietrze jeszcz enie jest przefiltrowane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 no cóż, nie spróbujesz nie zobaczysz spróbowałem, nie polecam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Madras: Sprobuj zwiekszyc wlot powietrza w orginalnym filtrze! Chyba w kazdym sprzecie jest gdzie wywiercic dziurki zeby byla mozliwosc przeplywu wiekszej ilosci powietrza!! (dziury wierc w miejscy gdzie powietrze jeszcz enie jest przefiltrowane) W dwusuwach celowo wykorzystuje się opory przepływu. Gdyby nie one, za dużo mieszanki cofałoby się spod tłoka podczas pracy na biegu jałowym i trza by cały czas dawać "w palnik". Za to można zrobić polerki kanałów i inne cuda niewidy jesli myśli się o zwiększaniu prędkości obrotowej, i w związku z tym mocy. Tylko czy biegów nie zabraknie... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 polerke zrobiłem nawet wału jakis czas temu ale czy mocy przybyło ? trudno powedzieć poszerzyłem dolot ale tylko nieprzyjemnie buczy stąd spowrotem dokleiłem brakujące elementy a co do tegopiasku w silniku to kolega ma chyba raje i zgadzamsie po chwili zastanowienia z tym dolotem przy braku odpowiedniego podcisnienia nie można jechac! (doładowałem go rurką by pęnd powietrza zmniejszył opory ssania) lipa gaznik to urzadzenie podcisnieniowe i rozkład przed i za przepustnica ciśnien ma ogrmne znacznie dziekuje wsztstkim za odpowiedzi chyba kupie nowy filtrpowietrza-tradycyjny i tyle z "rasowania" w tym obrębie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 no i to bedzie najsensowniejsze rozwiazanie zarowno dla eksploatacji maszyny jak i kieszeni...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 stozek odpada bo :1) wazna jaest dlugosc kanalu za gaznikiem (jak to ktos wyzej pisal)2) zauwaz ze filtr powietrza masz w puszce jak zalozysz stozek na zewnatrz to bedzie non stop brudny (zobacz ile zawsze jest zupy pod gaznikiem)3) z tym polerwoaniem kanalow to bylbym bardzo ostrozny a juz na pewno nie powiekszalbym ich...4) polerowanie walu nie wiem czy cos daje... wedlug mnie nie ale moge sie mylic..5) lepiej zainwestowac w dobre lozyska do kol co bys mial mniejsze opory przy toczeniu wtedy napewno rozbujasz sie do bajecznych predkosci hehe;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Wszystkim sympatykom genialnych rozwiązań typu wolny dolot, stożek na gaźnik, wiadro zamiast tłumika albo wolny wydech i takie tam polecam, w ramach dokształcania, artykuły Sałka i książki Kordzińskiego. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr125 Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Madras: Sprobuj zwiekszyc wlot powietrza w orginalnym filtrze! Chyba w kazdym sprzecie jest gdzie wywiercic dziurki zeby byla mozliwosc przeplywu wiekszej ilosci powietrza!! (dziury wierc w miejscy gdzie powietrze jeszcz enie jest przefiltrowane) Właśnie myślę, żeby zmodyfikować w ten sposób seryjny filtr powietrza w nsr'ce... Planuję wywiercić kilka otworów w górnej pokrywnie (na gąbką), żeby gaźnik zasysał więcej powietrza. Jak myślicie: czy bez regulacji gaźnika się nie obędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Właśnie myślę' date=' żeby zmodyfikować w ten sposób seryjny filtr powietrza w nsr'ce... Planuję wywiercić kilka otworów w górnej pokrywnie (na gąbką), żeby gaźnik zasysał więcej powietrza. Jak myślicie: czy bez regulacji gaźnika się nie obędzie?[/quote'] Ja bym w ogóle wywalił filtr, przewód powietrza i wspawał wiadrokompresor. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 czemu się czepiacie tych filtrów ????? jeśli się kupi dobry i odpowiednio wyreguluje gaźnik, to można uzyskać ciekawe rezultaty, no i wygląd ;) 1) wazna jaest dlugosc kanalu za gaznikiem (jak to ktos wyzej pisal) przecież przy zakładaniu filtra nie obcinamy żadnego krućca, nie skracamy łącznika gaźnika z cylindrem itp. długość kanału pozostaje niezmienna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 różnica mocy między stożkowym a normalnym filtrem jest taka że na stożkowym mamy do 2% więcej mocy, w autoświecie/motorze o tym pisali Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.